Her anımda yanımda olan iyi günümde kötü günümde beni beni yanlız bırakmayan canım yoldaşım, canım arkadaşım, knkam, bal böreğimin sesiydi bu.
"Nefes!"diye anırdım adeta Polat nolduğunu şaşırdı. Bende koşarak Nefesin olduğu tarafa doğru gidiyordum ki birinin elimi tuttuğunu his ettim
"Nereye gidiyon koşarak böyle?"
O an Polat beye şu şekilde yanıt verdim "Bir arkadaşımı gördüm onun yanına gidiyorum"
Sonra bana dik dik baktı ondan sonra elimi bıraktı. Bende önüme döndüm Nefesin olduğu yere doğru koşmaya başladım.
Hızla ona koştum ve sıkıca sarıldım ilk önce ne olduğunu şaşırdı sonra beni tanıyınca heyecanla oda bana sarıldı
"Buse! Kızım senin burda ne işin var?" Dedi heyecanla
"İş görüşmesi için geldim, sen ne için geldin?"
"Ben burada çalışıyorum haberin yok mu?"
"Nasıl olsun kızım liseden sonra bi kayboldun bir daha sana ulaşamadım"dedim ve Polat bey yanımıza geldi ve Nefesi gördü.
"Neden işte değilsin Nefes?"
"Öğle yemeğindeyiz Polat bey haberiniz yok mu?"
"Kaç saattir öğle yemeğindeyiz Nefes?"dedi Polat bey. Sesi biraz sinirli çıkıyordu. Nefes telefonunu çıkardı ve saate baktı
"Oha saat kaç olmuş hiç fark etmedim!"bunu dedikten sonra hızla koşmaya başladı
"Oha dediğim için özür dilerim! Buse akşam konuşalım!"dedi ve binaya girdi. Onu tekrar görmek beni mutlu etti arkasından gülümsedim.
"Yarın işe gel kabul edildin"Yes be! Sonunda bir işim oldu Allah'ım çok mutluyum. Bu günü tarihlere kaydedeceğim hem arkadaşımı tekrar gördüm hemde işim oldu.
"Teşekkür ederim Polat bey"Polat beyde sırıttı ve gitti. Bende eve gitmek için otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Geldim ve beklemeye başladım. Yarım saattir otobüs bekliyordum ama hala gelmedi ve yanımda yanımda da değil dibimde kocaman iri yarı biri vardı adam sadece bir tane parmağıyla bana dokunsa uzaya uçarım lan..
Adamın bana pis pis baktığını gördüm. Rahatsız olduğum için biraz kenara kaydım o sırada otobüs geldi ve rahatladım. Otobüse bindim akbili bastım ve kendime yer bulmaya çalıştım. Otobüs o kadar doluydu ki bir nefes alsam beni dışarı tükürecek gibiydi. Otobüste ikile kakala eve geldim. Ayakkabılarımı çıkarıp dolaba koydum. Çantamı astım ve içere girdim. Duş alıp üstüme rahat birşeyler giydim ve yatağa geçip 1 saat telefon baktıktan sonra uyudum.
『••✎••』
Telefonun zil sesiyle uyandım saate baktım ve saatin 07.02 geçiriyordu yataktan kalkıp banyoda işimi hallettim ve gardıropun önüne geçtim. Üstüme saten kırmızı bir gömlek altıma siyah bir pantolon giydim.
( Kızın giydiği böyle bir şey örnek olarak koydum)
Saçlarımı salık bırakıp hafif bir makyaj yaptım ayağıma ise siyah bir topuklu ayakkabı giydim ve evden çıktım. Taksiye binip holdinge geldim derin bir nefes aldım tam karşımda Nefes vardı telefonla konuşuyordu bende sessizce yanına gittim arkasına dönük olduğu için beni göremiyordu son bir adım kala..
"Günaydınnnn!!"diye bağırdım. Ne olduğunu şaşırdı ve baş parmağını damağına götürdü
"Ödüm koptu delii! sen miydin"
"Neyse hadi yürü de bana Polat beyin programını nereden alacağımı söyle"
"Tamam tamam düş peşime"dedi ve holdinge girdik asansörün yan tarafında bir kapı vardı oraya girdik oda depo gibi bir şeydi. Bir iki A4 aldı ve odadan çıktık. Elime kağıtları verdi ve konuşmaya başladı.
"Sabah kahvesi, toplantılar, dosyalar, getir götür, 7/24 telefon açık olucak Polat bey nereye giderse onla gidiceksin o istediği sürece bu kadar bu elinde ki A4'lerde haftalık programı var tablete geçirirsin artık anladın mı?"
"Haa ne hee tamam anladım sanırım"dedim ve asansöre doğru yürüdüm
A4'leri düzelterek asansöre bindim. 5 dk sonra bir ses duydum asansörde."Ne yazıyor da kafanı bile kaldırmıyorsun A4'lerden"dedi biri kim bu be bana karışıyor
"Aaa Polat bey kusura bakmayın sizi görmedim"dedim mahçup mahçup
"Neyse ne var bu gün programda söyle bakalım"dedi sırıtarak ne sırıtıyon be
"Peki, söyliyim bu gün saat 09.30'ta bir toplantınız var 3'de bir görüşmeniz var başkada bir şey yok Polat bey"dedim
"Tamam akşama bir parti var sende geliyorsun"dedi hanzo insan bı gelmek ister misin diye sorar.
"Tamam Polat bey"dedim ve asansör durdu.
Sonra odaya girdik ve kendi masama oturdum.
Aaa kahveyi unuttum hemen masadan kalktım ve kapıya doğru yürüdüm tam o anda Polat bey konuşmaya başladı
"Nereye"dedi
"Şey Polat bey ben sizin kahvenizi unuttum onu yapmaya gidicektim"
"Tamam git o zaman"dedi ve bende kapıyı açıp çıktım asansöre doğru yürüdüm. Asansörün düğmesine bastım ve bekledim. Karşıdan Yarenin geldiğini gördüm. Allah'ım nolur asansör çabuk gelsin nolur şunla aynı asansöre binmek istemiyorum
"Aaa Elif napıyon ya sen burda Polatın yanında olman gerekmiyor mu?"dedi aşağılayıcı bir şekilde hem Polat ne ya Polat bey olucak o yanlız. Ve bu nerden biliyor benim ikinci adımı?
"Kahve yapmaya gidiyorum Polat beye ve benim isimim Elif değil."dedim bastırarak. Pis pis sırıtıyordu ağzının ortasına çakasım geldi hazır elimin tersindeyken Allah'ım sen beni kimlerle sınıyorsun!...
"Hmm anladım Elif"Ya bak yine Elif diyor döverim ben bunu sinirlerimi bozuyor ya. Tam yanına gidiyordum ki biri elimi tuttu.
Devam edecek...
Selammm canlarımmm size elimden geldiğince bölüm hazırlamaya çalışıyorum umarım bölümü beğenmişsinizdir^^
Beğenip yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🖤