Karnımda hiss ettiğim acı ile gözlerimi açtım ve bağırmaya çalıştım.. ancak ağzıma tutulan el buna engel oldu. Karanlıkla masmavi yanan gözlere baktım.. bir anda karnımdan bir şeyi çıkarması ile nefesim kesilmişti.. bu bir bıçaktı. Gözlerim dolarken ağlamaya başladım.. ama sesim çıkmıyordu.
Karanlıktaki insan elini ağzımdan çekti ve yan tarafımda yatakta yatan babamın yanına yaklaştı..
"Baba.." sesim o kadar kısık çıkıyordu ki ben bile duyamıyordum..
"Baba uyan.. yalvarırım" ağlayarak üzerimdeki yorganı itmeye çalıştım ama yapamadım.. gücüm yetmiyordu.. babamın yatağına baktığımda mavi gözler bana bakıyordu.. gözümün içine bakarak elindeki bıçağı babamın bir yerine sapladı.. acı dolu çığlığı duydum.. bıçağı çıkardı ve ardı ardına vurmaya devam etti..
Olanları gözünü bile kırpmadan yapmıştı.. son kez bıçağı çıkardı ve arkasına bile bakmadan odadan çıktı..
"B-baba.." son kez babamın yatağına baktım ve gözlerimi kapattım..
Ekin Yıldız
Yine aynı rüyayı görmüştüm.. saate baktığımda 3 olduğunu gördüm.Normal bir şekilde uyuyacağım günleri bekliyordum.. ama bu mümkün bile değil gibiydi.
Yataktan kalktım ve derin bir nefes aldım.. karşımdaki aynaya baktığımda yine ter içinde olduğumu gördüm.. Gözlerim ellerime kayınca titrediğini gördüm..
"Kim 5 yaşındaki bir kız çocuğunu öldürmek isterdi ? Bunu neden yapmıştı ? Babamla sorunu neydi ? Gözümün önünde onu öldürmüş ama benim yaşamama izin vermişti.. neden ? O insan kimdi ?" Bu sorulara yıllarca cevap bulamamıştim. Bu sinirlerimi bozuyordu.
Düşüncekerime bir ara verip ayağa kalktım ve lavaboya girdim.. buz gibi suyu doldurdum ve gözlerimi kapatıp rahatlamaya çalıştım.
"Seni bulacağım.. ne olursa olsun." Sakin bir şekilde yandaki lifi aldım. Hayır sinirli değildim. O insan her kimse onun çığlıklarını duyduğum an bu sinirim ortaya çıkacaktı. Şimdi sadece onu bulmam gerekiyordu.
Duştan çıktıktan sonra mutfağa girdim ve kendime bir kahve yaptım. Kahveni aldım ve salona girdim.. ışıkları açma gereği bile duymamıştim. Babamla olan fotoğrafı aldım ve ay ışığında onun yüzünü incelemeye başladım..
İçimdeki bu hiss sadece özlemdi.. onu çok özlemiştim. Bana gülümseyerek bakmasını, benimle sahilde yürümesini, saatlerce oyun oynamamızı.. babamı çok özlemiştim.
"İntikamını alacağım.. ne olursa olsun. " Dedim ve kahvemden bir yudum aldım.. koskoca evde yanlız olmak garipti.. hemde çok garip.
Orda ne kadar babamla olan anıları düşündüğümü bilmiyorum ama saate baktığımda 8 olduğunu gördüm. Yavaşça oturduğum koltuktan kalktım ve odama doğru yürümeye başladım. Okul üniformasını giydim. Hafif bir makyaj yaptim.
Çantamın içine defterimi ve telefonumu koydum. Kapının yanına geldim ve ayakkabımi giyip dışarı çıktım..
Giydiği bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim.. GxG
Teen Fiction"Bunu neden yaptın ?" Titreyen sesim ile konuştum. "Bunu ölene kadar öğrenemezsin Ekin.. belki seni de ölüdürdükten sonra söylerim." Dedi. Ben ise gözümden düşen yaşlar ile mavi gözlüye baktım. "Lütfen.." diye mırıldandıktan sonra duyduğum kurşun se...