Gözlerimi açtığım an kapıya yaslanıp beni sırıtarak izleyen Derini gördüm.. tüm vücudum buz keserken onunla göz göze geldim.. vücudumdaki kanın çekildiğini hissettiğim an bana doğru yavaş yavaş yürümeye başladı...
Deniz
Okuldan çıkınca Derinin evine gelmiştim ama Ekinin uyuduğunu söyleyip beni kovmuştu. Şimdi okula gideceğiz bahanesi ile Ekini almaya gidecektim.
"Anne ben gidiyorum" diye seslendim ve evden çıktım. Kapıyı kapatıp hızlı bir şekilde Derinin evine doğru yürümeye başladım. Acaba neler olmuştu ? Ekin iyi miydi ?
Evin önüne geldim ve durdum. Kapıyı çalmaya korkuyordum. Cesaretimi toplayıp kapıyı çalıp beklemeye başladım..
Kapıyı çalmama rağmen açan yoktu. Tekrar zile bastım ve beklemeye başladım. Tahmini 5 dakikadır kapıdayim ama açan yoktu. Neredeler bunlar ?
"Derin hocam.!" Diye bağırdım. O sırada kapını açtı ve elindeki bıçağı yüzüme uzatarak konuştu..
"Bıktım senden." Dedi ve arkasını dönüp içeriye girdi. Aklıma elindeki bıçak gelince kan olduğunu fark ettim. Hemen açık bıraktığı kapıdan içeriye girdim ve kapıyı kapattım. Onun peşinden gitmeye başladım.
"Lütfen yapma.." Ekinin sesini duyunca duraksadim.
"Korkma hemen bitecek. Acımıyor bile" Derinin ciddi bir şekilde konuştu.
"Istemiyorum. Acıyacak." Ekinin kısık sesini duyduğum an hemen kendime gelip içeriye daldım.
"Ne yapıyorsun sen.!?" Bağırarak Derine baktım. O sırada arkasını döndü ve tavşanı eline alıp gösterdi. Şaşkın bir şekilde Ekine baktığımda elleri ile gözlerini kapatmıştı.
"Ya Deniz iğne vuruyor tavşana." Ekin yüzünü buluşturarak konuştu..
"Niye ki ?" Derine baktım.. Derin ise kısa bir bakış atıp konuştu.
"Bacağında yara var. Ciddi bir şey onu temizledim şimdi iğne vurmama gerek." Diyerek tavşanı okşadı.
"O elindeki bıçak neydi ?" Diye sordum. Derin ise tezgahtaki eti gösterdi. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Sikeyim çok korkmuştum.
"Ekin hadi okula gidelim." Dedim ve ona yaklaştım. Derin ise arkasını dönerek bana kısa bir bakış attı.
"Ben bırakırım. Sen git" dedi. Ben ise sinirle ona baktım.
"Ekin kalk gidiyoruz." Dedim. Ekin ise kalktığı an Derin elindeki tavşanı yere bırakıp Ekinin karşısında durup üstten ona bakmaya başladı.
"Seni ben bırakacağım dedim. Değil mi ?" Ekinin saçlarını kulakları arasına sıkıştırıp ona baktı.
"D-dedin.." Ekinin titrek sesini duyunca sinirle yumruklarımı sıktım.
"O zaman ne yapıyorsun ?" Derinin sesini tekrar duyunca Ekinin yanıtını bekledim.
"Seninle gideceğim.." dedi Derine. Derin ise elini kaldırıp onun yanağını okşadı. O an Ekinin irkilmesi ile kaşlarım çatıldı.
"Ben gidiyorum." Dedim hayal kırıklı ile Rkine baktım. Derin ise bana dönüp sırıttı.
"Kapı açık biliyorsun." Dedi ve eli ile çıkışı gösterdi. Ben ise sinirle ve nefretle onun gözlerine bakıp mutfaktan çıktım..
Ekin
Deniz gidince çok üzülmüştüm. Kafamı eğdim ve düşünmeye başladım. Neden derinin söyledikleri yapıyordum? Neden karşı gelmiyordum..
"Fazla düşünme. Kalk ayağa arabamın anahtarını getir çıkalım." Dedi ve ellerini yıkamaya başladı. Ben ise sessizce ayağa kalktım ve onun odasına doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim.. GxG
Teen Fiction"Bunu neden yaptın ?" Titreyen sesim ile konuştum. "Bunu ölene kadar öğrenemezsin Ekin.. belki seni de ölüdürdükten sonra söylerim." Dedi. Ben ise gözümden düşen yaşlar ile mavi gözlüye baktım. "Lütfen.." diye mırıldandıktan sonra duyduğum kurşun se...