• Bölüme başlamadan önce bir konuya aydınlık getirmek istiyorum. Benim kitabımı Çocuk bakıcısı kitabı ile kıyaslamayin. Bu kitap ile ilgili 2 3 ay boyunca her şeyi planladim. Ve bu kitap çocuk bakıcısı kitabından 2 3 hafta önce çıktı. Kitapları kıyaslamayın. Yorumlarda "Eyşan 2, Eyşan daha iyi, çocuk bakıcısı kitabına benziyor" gibi şeyler görmek istemiyorum. Yazma hevesimi öldürüyorsunuz. Umarım anlata bilmişimdir.
• oy ve yorumları unutmayın. Düşünmediginiz şeyler oldu bu bölüm. :)
" Ekin.!" Kapının sert bir şekilde açılması ile irkilerek arkamı döndüm. Kim olduğunu bile göremeden gözlerim kapandı ve bir boşluğa düştüm. Bilincim kapanmadan önce duyduğum tek şey çığlık sesiydi...
Derin
Ekinin odamdan ağlayarak çıkışını gördükten sonra masama yaslandım. Biliyor musun ölmek umurumda değil. Aileme kavuşmak en büyük arzum.. Ekinin söyledikleri beynimi meşgul ederken nefesimi verdim.
"Gerçekten intihar eder miydi ?" Sesli bir şekilde düşüncelerimi dile getirmem ile endişelenmeye başlamıştım. Ailesine kavuşmak istiyor. Benim tek isteğim mutlu ve huzurlu Ailem ile birlikte geçireceğim hayattı. Neden herşeyimi elimden aldılar ?
"Ekin yapmaz böyle bir şeyi. " Kendi kendime söylediğim teselli edici sözlerin arkasında ya yaparsa ihtimali vardı..
Ders zili çalınca düşüncelerime ara vererek ayağa kalktım ve Ekinin sınıfına doğru yürümeye başladım. İlk dersim onların sınıfınaydı.
Sınıftan içeriye girdim ve onun sırasına baktım. Ama yoktu. Nerede bu kız ? Birazdan gelir diye düşünerek yerime oturdum.
"Günaydın herkese" ders kitabını açarak bu gün işleyeceğimiz derse baktım.
"Bu gün sadece yeni dersi anlatıp bitireceğim. Sonrasında sesiz bir şekilde testlerinizi çözersiniz"ayağa kalktım ve dersi anlatmaya başladım.
****
3cü dersti ama Ekini hala ortalıkta görmemiştim. Nerede ki bu kız ?derin bir nefes alarak onların sınıfına doğru yürümeye başladım. Sınıftan içeriye girdim ve tekrar sırasına baktım. Içeride yoktu.
"Kusura bakmayın hocam bölüyorum dersi. Ekin Yıldız nerede ? Bu gün okula gelmişti. " Dedim. Denizin gözlerine baktığımda onun da endişeli olduğunu gördüm. Ona değer mi veriyordu ?
"Derin hocam Ekin geldi ama şu anda ortalıkta yok" Denizin konuşması ile gözlerimi kıstım.
"Anladım." Dedim ve öğretnmene baktım.
"Dersini böldüm Beren kusura bakma" dedim ve dışarıya çıktım.
Ekin olsam nereye giderdim? Hava almaya ola bilir. Alt kata indim ve dışarıya çıkmak için adım attım. O sırada yağan şiddetli yağmuru görünce duraksadim. Umarım bu yağmurda kendini hasta etmemişsindir Ekin.
Dışarıya çıktım ve bahçeye bakmaya başladım. Her zaman oturduğu yer, Arka bahçe hiç bir yerde yoktu. Başımı kaldırıp yağmurun şiddetine baktığım sırada Ekinin çatıda olduğunu gördüm.. birisi ile konuşuyordu ve gittikçe kenara yaklaşıyordu.
Koşarak içeriye girdim ve 5 ci kata çıkmaya başladım. Lütfen Ekin düşündüğüm şeyi yapma..
Hızlı bir şekilde merdivenleri çıkıp 5 ci kata ulaştım. Hemen kapıyı açması için bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim.. GxG
Teen Fiction"Bunu neden yaptın ?" Titreyen sesim ile konuştum. "Bunu ölene kadar öğrenemezsin Ekin.. belki seni de ölüdürdükten sonra söylerim." Dedi. Ben ise gözümden düşen yaşlar ile mavi gözlüye baktım. "Lütfen.." diye mırıldandıktan sonra duyduğum kurşun se...