1.8

986 144 91
                                    

oy vermiyonuz küsüyom
medyayla okuyabilirsiniz isterseniz, iyi okumalarr

🌀

but if you're too drunk to driveand the music is right!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

but if you're too drunk to drive
and the music is right!!

⸝⸝

jisung ve felix, odadan öğretmenleri eunwoo kontrol yaptıktan sonra çok sessiz bir şekilde kaçarak bahçeye çıkmışlardı.

hyunjin ve seungmin de sıralarını beklemiş, öğretmenlerine gözüktükten sonra bir de yalandan iyi geceler dilemiş ve eunwoo hocaları biraz uzaklaşıp tamamen onları göremeyecek kadar bir mesafeye gittiğinde odadan kaçarak grupta konuştukları buluşma yerine gelmişlerdi.

zaten orada ikiliyi bekleyen jisung ve felix onları görünce rahatlayarak derin bir nefes vermişlerdi. "oh, geldiniz sonunda." demişti seungmin.

jisung hyunjin'i görmesinin heyecanlıyla çok fazla konuşamamıştı ki normalde asla susmayan birisiydi. beraber arka bahçeye geçmişler, güvenliklerin göremeyecekleri kapıdan çıkarak tekrar dolanmışlar ve biraz uzaktaki lunaparka yürümeye başlamışlardı.

"böyle bir şey yaptığımıza inanamıyorum şu an," demişti seungmin felix'e bakarak. felix gülmüş ve "jisung'un aklı hep böyle şeylere çalışıyor. ben de bazen onun peşinden sürükleniyorum." demişti.

"sürüklenmek? tamamen kendi isteğinle geldin!"

"beni manipüle ettin elmalı şeker alırım diyerek!"

"alakası yok, sadece teklifti canım."

hyunjin'in dikkatini fazlasıyla çekmeye başlıyordu jisung. onlar birbirlerine laf atıp sohbet ederlerken hyunjin sadece jisung'u izleyerek düşünmeye başlamıştı.

ailesinin onu yetiştirme şeklinden olsa gerek bırak gece gizlice dışarı çıkıp lunaparka gitmeyi, bunu düşünemezdi bile. ama jisung öyle değildi, kendi istediğini yapıyordu. belki birileri bunu şımarık olarak adlandırabilir ama hyunjin'e göre asla öyle değildi bu. sadece eğlenmekti.

ve jisung eğlenmeyi bile çok iyi başarabiliyordu kendisinin aksine. o da istiyordu bazen böyle kaçamaklar yapmak ama her ne kadar kendisine itiraf etmek istemese bile korkuyordu bundan.

"...değil mi hyunjin? hyunjin!" arkadaşının ona seslenmesiyle gözlerini jisung'tan çekerek seungmin'e bakmıştı. "hm, ne oldu? dalmışım."

"aynen dalmışsın, mal seni." konuyu kapatmaya çalışmıştı ama bunu sormayı aklına not etmişti seungmin. "şey diyordum, atışlarda çok iyi olduğunu. ayıcık kazandırırsın bize."

love game, hyunsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin