Blonďatý chlapec se probudil relativně brzo, na to v kolik se vydal spát. Jeho myšlenky ho dovedli k včerejšímu dni, kdy měl setkání s Uchihou Sasukem.
Naruto se vyhoupl z teplé postele a vydal se do koupelny, pohledem zavadil o zrcadlo, kde spatřil blonďaté hnízdo místo vlasů ve svém odrazu.
S povzdechem ze sebe sundal tepláky a vešel do sprchového koutu, kde na sebe pustil horkou vodu. Nechal se smáčet skoro vařící vodou než vzal do rukou parfémovaný šampón a jemně ho vmasíroval do svých blonďatých vlasů, vlasy napěněné šampónem spláchnul vodou a poté vzal svůj sprchový gel, který nanesl na každý centimetr svého těla.
Po horké sprše se Naruto vydal ke své skříni, odkud vydal čisté černé oblečení a vydal se na snídani do kuchyňky, po cestě potkal pár členů organizace, kteří mu kývli na pozdrav.
Po snídani se Naruto vydal do lesa, kde si byl jistý, že ho nikdo nesleduje a začal se svým tréninkem.
Naruto se zadýchaně posadil do tureckého sedu a snažil se uklidnit své dýchání i mysl.
Najednou se ocitl před obrovskými mřížemi a za nimi na něj koukalo obrovské červené oko.,,Nazdar Kyubi." Vykřikl Naruto na devitiocasou lišku, který v něm pobývala.
Kyubi se na něj jen díval a Naruto se po chvíli ticha ušklíbl nad dnešní náladou démona lišky.,,Tak jo, začneme s tréninkem, Kyubi. Chci tvojí chakru ovládnout ať chceš nebo ne." Řekl Naruto a usmál se od ucha k uchu na Kyubiho. Devítíocasý démon se na něj pohrdavě usmál.
,,Ty a ovládat moji chakru?" Zaznělo celou nekonečnou místností.
,,Přesně tak, žiješ ve mě zadarmo, takže nájem je tvoje chakra." Úšklíbl se blonďák a přiskočil blíž ke mřížím.
,,Jsi můj parťák Kyubi, můj kámoš, nechceš občas zajít ven? Mohl bys být volnější se mnou, stačí být můj kámoš a sem tam si půjčím tvou chakru." Dodal blonďák. Kyubi se uchechtl.
,,Dobře, děcko, můžeme to zkusit." Odpověděl mu démon.
Naruto vytáhl své triko směrem nahoru a otevřel pečeť, která se objevila na jeho břiše. Vzduch se rozhýbal a pečeť na velkých ocelových mřížích se začala otevírat dokud se mříže nerozevřeli dokořán.
Kyubi nastražil své smysl s úmyslem zaútočit ale při pohledu do blonďákovo varovných očí, si to rozmyslel.
Naruto se ocitl zase v lese, cítil, že kurama v něm je volný a snažil se nějakým způsobem dostat Kuramu i na svět, tady venku mimo jeho tělo a mysl. Po chvíli snažení se před ním objevila devítiocasá liška, avšak jeho rozměry neodpovídali jeho reálné velikosti, teď před ním stála tak dvoumetrová oranžová liška s devítí ocasy.
,,Tak co Kyubi? Lepší?" Zeptal se blonďák lišky.
,,Kurama,.. moje jméno je Kurama." Řekl liščí démon blonďákovi, na což se blonďák usmál a sledoval lišku, jak nahání menšího králíka, který se tu objevil.
Naruto cítil, kde se Kurama nachází, takže se nebál, že by se Kurama rozeběhl někam pryč.
Blonďák se zvedl ze sedu a začal znovu svůj trénink.
Sasuke se probudil a vzpomněl si na vzkaz, který dostal od Naruta. Jednalo se slíbenou schůzku s jeho starším bratrem. Na jednu stranu byl rád, že bude mít možnost si vyjasnit některé věci, na druhou stranu měl nepříjemně divný pocit ze setkání s Itachim Uchihou, jeho starším bratrem, který vyvraždil celý klan ale jen jeho nechal žít.
Přestal si lámat hlavu nad svým bratrem a prozřel do reality, zrovna stáli u Tsunade v kagekanceláři a spolu se Sakurou a Kakashim-sensei se snažili řešit Naruta a jeho odchod ze skryté listové vesnice, Tsunade si byla jistá, že ho určitě musíme nějak přesvědčit a dostat zpět do vesnice.
Dny ubíhali a Naruto mezitím plnil pár lehkých misí pro organizaci, která se skládala pouze z nukeninů. Dnešek avšak byl volný a pro Naruta to znamenalo, že může jít trénovat na své místo do lesa a nechat Kuramu běhat v okolí a lovit zvěř. Blonďák si vzpomněl, že zrovna dnes má i Itachi volno a proto mu vyslal vzkaz, zda by nechtěl jít trénovat s ním.
Po půl hodině silového tréninku bloňdák zahlédl černovlasého Uchihu a kývl mu z dálky na pozdrav.
,,Naruto, chtěl si se mnou trénovat?" Zeptal starší člen organizace jménem Akatsuki a mezitím se zastavil přibližně metr od blonďáka, jeho oči si prohlédli okolí a zahlédl Kuramu. Lehce pokrčil obočí nad devítiocasou liškou a zadíval se zpět na blonďáka.
,,Jo, vím, že si silný a tak mě napadlo, co si trochu zatrénovat, ale nechci, aby se ti nějak přitížilo, mimochodem, dnes večer máš tu schůzku se Sasukem, pokud si dobře vzpomínám." Odpověděl mladší ze dvou osob.
,,Přesně tak, dnes se mám sejít se Sasukem a neboj se, to, co si mi dal, nějakým způsobem zabírá a cítím se mnohem lépe, díky za to. Mimochodem, kdy si se naučil ovládat Kuramovu chakru a jak je možný, že může být takhle venku?" Vyslovil Itachi a jeho pohled skákal z Kuramy na Naruta.
,,Tak super, že ti to zabírá, až ti bude docházet, dej mi vědět, připravím další a ohledně Kuramy, no tak nějak se nám podařilo mít určitý souznění bez nenávisti a máme mezi sebou takovou smlouvu. Upřímně, ani pořádně nevím, jak se nám povedlo, dostat Kuramu ven v takové podobě, ale oboum nám to vyhovuje." Odpověděl na otázky Naruto a pohledem vyhledal Kuramu, který zrovna ležel ve stínu u stromu a jejich pohledy se střetli.
,,Hlavně to nepřežeň, nechci tě táhnout zpátky do tý divný skály." Zazněl Narutovi v hlavě Kuramův hlas a Naruto se nad tím jen ušklíbl.
Itachi pokynul Narutovi, že je připravený na trénink a tím se dva Nukeninové dali do boje, který jen tak neskončil.
ČTEŠ
Blonďák v Akatsuki
FanfictionPříběh se odehrává v Naruto světě, kde se Naruto rozhodne odejít z Konohy a stát se členem organizace jménem Akatsuki. ~Projížděla jsem wattpad a blogy a moc povídek s podobným tématem není tak jsem se rozhodla, že jednu napíšu. Snad se v bude líbi...