Chapter I.

1.1K 60 0
                                    

Note:
Hi guys, omlouvám se, že jsem absolutně nic nepsala a momentálně přepisuju/opravuju kapitoly. Psala jsem to jako mladší a když si to čtu zpětně, tak jsem si řekla, že by to chtěla přepsat.
Děkuju moc za vaší podporu! 💚
Doufám, že si to užijete.
Byebye
______________________________

Naruto se loudal vesnicí, která nese název Konoha, jeho myšlenky se ale ubíhaly směrem, který nebyl zrovna pozitivní.
Blonďák si nebyl jistý čím způsobil, že ho tu nikdo nemá rád. Při myšlence na minulou událost, kdy vesničan po něm hodil masku, kterou si Naruto prohlížel a přemýšlel, že by ji rád vlastnil.
Nenávistné a opovrhující pohledy obyvatel listové vesnice mu nebyly cizí.
Zadumaný v myšlenkách ho jeho dlouhé a štíhlé nohy zavedli ke stromu a na jeho větvi se visela stará houpačka, která se ve větru mihotala.
Naruto se posadil na zmíněný kus dřeva, který visel na, ne moc pevných provazech a pod jeho váhou lehce zaskřípaly.

Nevěděl ani jak dlouho tam seděla ale jeho žaludek už dával jasně najevo, že potřebuje být naplněn a tak se Naruto zvedl z houpačky a loudavým krokem se vydal domu.

Hlavou mu běhalo už několik vzpomínek a myšlenek, hlava ho neúprosně rozbolela.
Naruto si lehce povzdechl a otevřel dveře do svého bytu, do nosu ho praštila vůně domova.
Jeho žaludek už o sobě dával velice silně najevo a tak se Naruto rozhodl, že si dá Ramen.

Po jídle se rozhodl, že se půjde vysprchovat.
Vlezl si do sprchy a pustil na sebe horkou ne-li vařící vodu, doufal, že mu sprcha pročistí aspoň z nějaký části mysl.

Ale bohužel ani to se mu dnes nezdařilo a tak si po svém umytí povzdechl, vylezl ze sprchy a omítka si okolo pasu osušku.
Pára z horké vody zapříčinila, že jeho odraz v zrcadle nebyl k rozpoznání.
Po usušení se oblékl do pyžama a zalehl do postele.

Myšlenky mu nedali spát a i přes všechnu snahu, se Naruto přistihl při plánu jeho útěku z jeho rodné vesnice.
Přece jen nikdo ho nebude hledat. Vesničané budou rádi, že jim zmizí ze života.
Jeho učitel si určitě za něj najde náhradu do týmu ve kterém se nachází holka s růžovými vlasy a zelenými oči jménem Sakura a kluk z Uchiha klanu, klan, který byl vyvražděn jeho vlastním bratrem.

Při plánu, že zítra už tu nebude mu přeběhl mráz po zádech, přece jen pro Naruta to byl pořád domov, místo, kde se narodil a žil celý svůj dosavadní život.

Jeho oči se začali klížit a s lehkým úsměvem na rtech se Naruto propadnul do říše snů.

Blonďák v AkatsukiKde žijí příběhy. Začni objevovat