13

156 11 46
                                    

"Öyle kolay aşık olmam. Ama senin ayrı bir havan var. Seni gördüğümde beynim oyunlar oynar"

!!BU BÖLÜMDE KENDINE FIZIKSEL VE MENTAL OLARAK ZARAR VERME VB ŞEYLER VARDIR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN!!

Ariften

Gecenin 4 bucuğunda ağlayarak,soğuk ter ve kolumdaki çiziklerle uyandım. (Arifi bile depresyona soktuk aq) çabucak evdekileri uyandırmadan   hemen elimi yüzümü yıkamaya gittim. Noluyordu amk? Cidden bana noluyordu? Artık kendi yaptıklarımı aklım almıyordu. Ben onun için ölürüm ama o beni görmüyor bile. Kötü biri miydi? Hayır. Ben mi salaktım? Evet. Ben sadece ondan daha fazla ilgi görmek istiyordum "Kız olsan hayatımın aşkı olurdun" demesini değil. Artık anlam veremez hale gelmiştim. Yaz tatili diye çıktığım yolda bunları yaşamak... en sinirimi bozanda ortak arkadaşlarımıza (emre,oğuz,ömer vb) daha çok önem veriyordu, neden? Benim neyim eksik ya? Bunları düşünürken farketmeden ağlamaya başladım. Siktiğimin aşkı her boku yaşattı bana. Vazgeçemiyordum bu pezevenkten. Kolumdaki çizikleri sargı beziyle sardım. Bi anda kapı açıldı.

Cenan: Arif?

Arif: çıkarmısın?

Cenan: o kolundaki kan ney? Noluyor? Iyimisin?

Arif: CENAN ÇIK GIT ÖZEL BIR DURUM KIT MISIN ÇIK ŞURDAN!?

Cenan: peki.

Cenan yanımdan gittikten sonra kendi kendime "hassiktir." Dedim. Amk ben niye böyle davrandım iyiliğimi istiyordu sadece. Fakat beni bu hale o getirmişti şimdi bunu neden yapıyordu? O kadar aptaldım ki şuanda hem benimle kalmasını hemde siktir olup gitmesini istiyordum. Kollarımı sardıktan sonra odaya gittim. Cenan yoktu, beklediğim gibiydi. Tabikide bana kızdığı için salonda uyumaya gitmişti.  Özür dilemek istiyordum fakat şuan uygun değildi. Kulaklığımı alıp müzik dinlerken uyudum.

(Aga trajik oldu azicık ama mizah eklemeye çalışıcam kızmayın)

Sabah oldu. Cenan benle muhattap olmuyordu. Emre bunu kısa sürede farketti cenanın ağzından laf alamayınca bana geldi.

Emre: noldu olm niye cenanla hiç konuşmuyorsunuz?

Arif: Boşver

Emre: salakmısın sen? Anlatsana şunu artık sinir etme beni

Arif: ya dün gece biraz kaba davrandık birbirimize karşı

Emre: saçmalamayın olm barışın gerizekalilar

Cenan: emre, kardeşim bi gelirmisin.

Emre: bekle kanka geliyorum. Bak arif olm biz üçümüz Altın gibi değerliyiz yapmayın ya barışın

Cenan: kardeşim ben benden sır saklayana kardeşi bırak arkadaş bile demem.

Arif: Özür dilerim.

Cenan: mhm mhm aynen

Cenan: ben çıkıyorum geç gelirim.

Evde boğucu bir hava vardı. Emre bile gergindi ve bu çok garip bir hissiyat veriyordu, daha şimdiden cenanı özlemiştim, ağlamaya başladım emreden uzaklaştim

Emre: hay amk....

Telefonumu aldım ve çabucak cenana yazdım.

Arif: cenan lütfen yalvarırım bakarmısın

Cenan: ne var?

Arif: gece olanlardan dolayı özür dilerim amacım o değildi, lütfen cenan

Cenan: evde konuşuruz müsait değilim

Arif:Cenan lütfen

(Goruldu)







Yine sizi sinir ettim dimi. Bu yedek bolum olsun istedim aga hiksyede duygusal sahne yok amk azicik duygusallik ekliuim dedim sıktı buda DIGER BOLUME SAKALI SEYLER EKLICEM

Yaz Günleri//ArCen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin