és holnap reggel?

618 16 0
                                    

Bele szagoltam a nyakába. Kellemes illata volt, nem volt túl erős meg taszító inkább kellemes.
Le hajolt a nyakamhoz, éreztem a leheletét a magamon. Azt hiszem össze fogok esni.
-Talán egy whiskey-cola mégis jólesne- szólaltam meg halkan.
Kevin elnevette magát és egy apró puszit nyomott a nyakamra- Azt mindjárt gondoltam. - jegyezte meg magabiztosan. Kiöntötte mindkettőnknek  az innivalót. El ment kezet mosni, addig én gyorsan megittam az italomat és kevertem egy újat. Erre most szükségem van.
-Egészségünkre- nyújtotta felém a poharát Kevin amikor vissza ért és koccintottunk majd mindketten megittuk a poharunk tartalmát.
-Gyertek enni- lépett be az ajtón Dani- Lent vagyunk a part mellett.
Kevin elvett néhány üveg piát az asztalról majd a többiek után indultunk.

Megvacsoráztunk majd a fiúk csináltak egy kis tábortűzet ahol pillecukrot sütögettünk

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Megvacsoráztunk majd a fiúk csináltak egy kis tábortűzet ahol pillecukrot sütögettünk.
-Van még pia nálad Kevin?- kiabált ki Spacc a vízből. Nem tudom m, hogy került oda és mit csinál ott de úgy néz ki jól érzi magát.
- Menjünk vissza bulizni a házba- szólalt meg Manuel hirtelen.
- Aztaaaa egy lángelme vagy Manu- ugrott fel Brúnó és elindult a ház felé. Utána sorba haladtunk mind, legalábbis próbáltunk haladni.  Mikor vissza értünk és mindenki kicsit összekapta magát akkor kezdődött a móka. Páran elkezdtem bele ugrálni a medencébe, be indítottuk a zenét, del kapcsoltuk a kinti világítást és kihoztunk a konyhából az innivalókat. Buliztunk.
- Natkó  hozol nekem egy whiskyt?- kérdezte Spacc a medencéből.
-Persze- néztem rá mosolyogva, kiöntöttem az innivalót majd elindultam Spacc felé.
- Te vagy a kedvencem- borzolta össze kezével a hajam. Majd hirtelen amire senki nem számított, Manuel bele ugrott a medencébe nekifutásból. Mindent összepancsolt, rajtam meg hát fehér body volt. Gyorsan fel álltam és elindultam a mosdó felé, amikor láttam a szemem sarkából, hogy Kevin le teszi a kezéből a sört és ott hagyja Brúnót és Norbit majd utánam indul.
Be mentem a mosdóba, majd 2 másodperc múlva kopogott valaki.
-Nyitva- szóltam ki. Kevin jött be az ajtón. Csillogtak a szemei amikor rám nézett.
-Szöszi...- jött közelebb és közelebb
- Kevin ez nem jó ötlet- tettem kezem a mellkasának.
- Bébi, akarlak- nézett mélyen a szemembe. Én kezemet a mellkasáról a nyakára csúsztattam és közel húztam magamhoz, mire ő hevesen megcsókolt.
Vad volt, de mégis óvatos. Mindenem beleremegett. Lassan eltávolodott tölem majd a kagyló mellé ültetett a szekrényre és a szemembe nézett. Majd tekintete lentebb csúszott a melleimre, a bodym még mindig vizes volt, még mindig átlátszott és melltartót sem vettem. Elidőzött ott a tekintete, majd hátra nyúlt és bezárta az ajtót....
Remélem ezt holnap reggel nem fogom bánni. Ezen rá érek akkor aggódni.

Ne törj össze! // KKevin/ +18Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt