Alig voltak páran már a reggelizőben, szedtem magamnak egy kis rántottat, gyümölcsöt meg egy bagelt és le ültem az egyik asztalhoz. Láttam tőlem nem messze egy másik asztalnál 3 fiút nevetgélni, Kevin volt az egyik. A szívem szaporán kezdett verni, rá néztem és félmosolyra húztam a szám, látott engem és elfordult. Meglepett, nem tudtam hova tenni, nem értettem mi történt vele. A fiúk fel álltak és el indultak a kijárat felé, Kevin felém sem nézett. Ez nekem nem tetszik...
Vissza mentem a szobámba és a teraszomon töltöttem el majdnem az egész napot. Beesteledett. Ki töltöttem magamnak egy pohár bort ami a tegnap estéről maradt és vissza mentem a teraszra, rágyújtottam egy cigire és leültem, csak néztem az embereket akik a medence mellett buliztak.
-Dejavu - hallottam Kevin hangját a másik teraszról és láttam, hogy ki volt könyökölve cigizni. Fel álltam el nyomtam a cigimet és bementem. A fenébe is, nem ezért jöttem! Lezuhanyoztam, rendbe szedtem az arcom és felöltöztem.Tetszik. Tökéletes lessz ma estére gondoltam és elindultam a bárba a medence mellé. Ki kértem az első koktélt és azt iszogatva néztem az embereket, egyik napágyon láttam a bátyámat és a legjobb barátnőmet komolynak tűntek. Láttam a magyar fiúkat is , Kevin barátait. Ő is ott volt. Igen ma este is pont annyira néz jól ki mint mindig. Ez kínzás!
Össze néztünk, és mit ad isten el indult felém.
- Szöszi, picit rövid a szoknya...-nézett rám furán. Elnevettem magam és a pultos felé intettem, hogy szeretnék kérni még egy italt.
-Ne csináld már ezt Natasa- fogta könyörgőre amikor oda szaladt hozzánk egy szőke fiú. Helyes.
-Kevin jö... -akadt meg amikor ràm nézett- Az igen, hölgyem?! Tóth László személyesen- nyújtotta felém jobb kezét
- Örvendek, Pál Natasa- mosolyogtam rá és kezet fogtam vele.
Kevinre néztem aki csak idegesen kapkodta tekintetét köztem és a barátja között
- Jól van SpaccLaci köszönjük szépen, mostmár mehetsz a dolgodra- veregette meg Kevin Laci hátát
Laci mindezt figyelmem kivűl hagyta és le ült mellém az üres bárszékre- Foglalt volt ez a hely? - kérdezte mosolyogval
- Egyáltalán nem- néztem vissza rá kedvesenKedves ez a fiú, sokat beszélgettünk egész este csak úgy repült az idő. Le kapcsolták a világítást amikor Kevin is vissza ért hozzánk, ugyanis ő időközben otthagyott minket.
-Natasa gyere fel kísérlek- jött oda Kevin és megfogta a csuklóm
- Ha még egyszer hozzám érsz, eltöröm a kezed- ki rántottam kezem a fogásából és elindultam a szobám irányába.
Amikor lefeküdtem aludni rá néztem a mobilomra és hàt
spacc.official kérte hogy követhessen
Apró mosolyra húztam a szám, elfogadtam a kérelmet és én is vissza követtem őt.
spacc.official: Eljössz holnap velünk bulizni? Hozd Norbit és a barátnőjét is
pal.nati: Persze, köszönjük a meghívást☺️
spacc. official: Holnap este a medencénél 7:30kor, onnan megyünk tovább. Aludj jól
(ezt az üzenetet már csak szivecskéztem)Este Mirával készülődünk , fura volt , teljesen másképp viselkedett meg beszélt de nem kérdeztem rá, hogy mi a baja majd el mondja ha akarja. Jobban is kiöltözött mint szokott. Készen lettünk.
Ma próbáltam megtalálni az arany középutat, szerintem sikerült. Rendben vagyok. A fiúk már a medencénél vártak és Norbi is ott volt velük.
-Gyönyörűek vagytok- jött oda és át ölelt előbb engem aztán Mirát.
- Ma le tépem rólad ezt a ruhát- hallottam Kevin hangját a fülemhez túl közel, kirázott a hideg. Tovább mentem mintha nem is hallottam volna. Kis robogókkal mentünk a buli helyre, én egy barna hajú fiú mögött ültem, azt hiszem Brunónak hívják.
ESTÁS LEYENDO
Ne törj össze! // KKevin/ +18
FanficEgy előre nem vált találkozás, ami felforgat mindent Natasa életében. Minden egy Thaiföldi nyaraláson vette kezdetét.