8. Bölüm

6 0 0
                                    

Yeni bölüm yakında geliyor demişim ama biraz uzun sürdü kusura bakmayın LDKDKLDODKDLD

İyi okumalaarr💙

✨✨✨✨✨

Atlas ve Korayın bizle konuşmasının üzerinden 3 gün geçmişti ve ben Korayı çok özlemiştim.Yanımdaki Doğayı dürtüp uyandırdığım gibi konuşmaya  başladım ama o bana  değişik değişik bakıyordu.

"ya ben biricik okyanusumu çok özledim"

Doğa bana şimdi ananı laciverde boyadım bakışı atıp konuştu "beni bunun içinmi uyandırdın cidden" bende derin bir özlemle "evet" dedim.

Kafama vurup kafasını tekrar sıraya gömdü ve uykulu uykulu konuştu"tekrar yaz o zaman ve beni rahat bırak"dedi. bende tamam deyip telefonuma sarıldım tabi derste olduğumuz için anında ne yaptığımı fark edip telefonumu sıranın altına doğru tuttum.

Korayı son konuşmamızdan sonra engellediğim için engelini açıp ona yazdım.

Anonim:naber kocam olan çocuk?

yazdığım şey anında görüldü olduğunda kaşlarımı çattım sonra koray sohbetten çıktı ve 5 dakika sonra tekrar girip yazmaya başladığında kıkırdadım.Ama çok sesli güldüğümü fark ettiğimde anında telefonu kapatıp sıranın altına koydum ve başımı kaldırdım.Ama karşımda bana kaşları çatık bakan bir matematik hocası beklemiyordum.

Hoca"hadi bu soruyu sen çöz Bade"dediğinde el mecbur yerimden kalkıp tahtaya doğru ilerledim.Soruya sanki arapça bir yazıymış gibi bakmaya başladım.ta ki bir anda kurtarıcım olan müzik çalmaya başlayıncaya kadar.Zili duyduğum anda derin bir nefes aldım ve hocaya döndüm."badecim ucuz yırttın hadi yine iyisin"sınıftan çıktı.Aslında tatlı bir kadındı ama bazen içinden canavar çıkıyordu.

Badenin yanına gittiğimde hala uyuyordu.Bu sefer onu uyandırmayıp sıranın altından telefonumu çıkardım.Mesajlar kısmına girdiğimde Korayın bana mesaj attığını görüp mesajı okudum.

Koray:İyidir Anonim hanım sizden naber

Anonim:İyiyim bende ama sanki benim profilime bakıyordun?

Koray:yoo ne alakası var elim kaydı ve yanlışlıkla senin profiline girdim.

Anonim:tabi tabi neyse Pınarmıymışım ben bulabildinmi bari beni 

Koray:Anonim özür dilerim sana öyle davranmamam lazımdı ama bir daha öyle birşey yapmicam kendin benim karşıma çıkmanı beklicem.

Anonim:aferin adam ol koçum 

yazdım ve sohbetten çıktım.

✨✨✨✨✨

Arkadaşlar bu hikayeyi hemen final yapıp başka bir hikayeye geçmeyi düşünüyorum sizce öyle yapıyımmı çünkü başka yazacak bişey bulamıyorum belki sonra özel bölümde yaparım.

Bu arada bana kadın asker biyolojik ailem kitabı önerirmisiniz kıtlık çekiyorumda:)

Neyse hadi kendinize iyi bakııınn kocaman öpücükleeerr💋💋





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

💙Anonim-Okyanus✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin