First Sight 4 Ep.

46 3 2
                                    

Han jisung szemszögéből.

Reggel felébredtem de teli voltam sebbel nagyon nem zavart. Szó fel áltam reggel nagy nehezen és felébresztettem a húgom majd el vittem iskolába le rövidítve.

Majd én indultam a gimnáziumba. Majd amikor be értem és be mentem a terembe rögtön oda szaladt hozzám Minho.

-Hannie! Jól vagy? - megállt előttem majd rám nézet aggódva.
-Igen... Jól vagyok... - mondtam fáradtan igaz nagyon szédültem de nagy nehezen le ültem a helyemre.

Minho nézet egy darabig engem. Tudja hogy hazudtam. De most komolyan nagyon szédülök. Nem volt velem ilyen.
Csak egyszer kétszer de akk.....nem! Nem akarok össze esni.

Miközben trobáltam figyelni a Drama órán nagyon szédültem. Nem nagyon értetem semmit.

-Han Jisung meg kérhetek hogy el szálladnál nekem a tanáriba. Ott hagytam a füzetem megtalálod remélem.-Szólal meg a tanár. Hát nagyon szédültem ami miatt nem tudtam egyenesen menni. El kezdet a fejem is fájni.

Minho szemszögéből.

Kezdek aggódni Hannie miat már rég vissza kellet volna hogy jöjjön.

Majd inkább fel teszem a kezem hogy mondani szeretnék valamit. - Igen Minho mit szeretnél? - kérdezi a tanár - Ööm Han már egy jó ideje el ment. Szerintem rá kéne kezni hogy hol lehet. - erre a tanár bólintott egyetértően- igazad van Minho köszönöm hogy szóltál. Ööm Felix megkérhetnélek hogy meg nézed Hant? - de én szeretem volna menni nagyon aggódom Hannie miatt. Ahj hülye ez a tanár! - Persze máris megyek tanárnő! - patan fel a helyéről Felix.

Felix szemszögéből.

KI mentem a teremből majd el indultam a tanári felé. De nem kellet sokat sétálnom. De ahogy meg láttam az úgy srácot. Egybe féltem egybe aggódtam is.

Ott feküdt a földön eszméletlenűl. És a polojan is az uttot a sebek amik a hasam voltak ahogy latam ahogy oda mentem.

Rögtön szaladtam vissza majd be rohantam a terembe.

-Tanárnő! Jöjjön kérem! Han eszméletlen állapotba van! - szólok rögtön mire az egész osztály fel kapja a tekintetét. A tanár kérte hogy vezesem el Hanhoz.

-Úristen! Hívjon valaki mentőt! Most! - gugol le a tanárnő az új sráchoz. Szerencsére volt nálam telefon így gyorsan hívtam a mentősöket.

-Fel hívtam a mentősőket! Azt mondták mindjárt itt lesznek. - szólok a tanárnak majd azon felül kb 20 perc se telt el hogy meg jöttek a mentősök akik el vitték Hant.

Tanárnő szerinte jól lesz Han? - kezdem aggódva mire a tanárnő nem add választ csak mondja hogy menyek visza a terembe.

Vissza is mentem. Jeongin,Seungmin, jöttek oda hozzám rögtön. - Felix mond mi van a sráccal? - megrazom a fejem - nem tudom pontosan de eszméletlenűl találtam rá és a hasan sebbek is voltak amik jó alaposan vérzet is. Jah es ki vittük a mentősőket és el vitték Hant. Remélem jobban lesz. - erre bólintottanak a barátaim egyetértően.

Majd amikor le akarnak ülni valaki oda jön hozzám. Jah várjunk ez csak Minho. De úgy látszik elégé feszült.

-Gond van Minho? - kérdeztem tőle - Hannie? Jobban lesz? Hol voltak sebbei? Felix?! Válaszolj! - egyszerre meg lepődtem de közbe még mindig aggódtam Han miatt - Háát a hasanal át utot a vér meg a pulcsijan lehet hogy a karja is vérzet. Gondolom ott vannak sebbei. És eszméletlenül találtam rá. Ki hívtuk a mentősőket. És azok el vitték Hant. Ennyit todok mondani. De amúgy mit érdekel enyire az a srác? - erre Minho csak megforgja a szemét majd vissza ül a helyére.

First sight! (minsung) Where stories live. Discover now