Han jisung szemszögéből!
Üdvözlök mindenkit! Han Jisung vagyok egy átlagos fiú. Igaz a szüleim nem bánnak elégé jól ahogy kéne. Mármint szerintem nem valami jó ha az anyám iszik és apám is de az apám még hozzá meg is ver akkor. Egy gimnázista vagyok ött is mindenki utál. Szánalmas vagyok tudom. De ebbe az évbe más gimnáziumba mentem. Remélem jobb lesz.
Kezdjünk bele ebbe a legszörnyűbb napba. Jah es igen van egy húgom. Lussy. Én nevelem kb. Most 7 éves szó neki első nap az iskolába nagyon izgul a kis csőpség.
Nah akk felkelltem nagy nehezen majd ki mentem a fürdő szobába és el induztem le zuhanyoztam megmostam az arcom stb. Majd ki mentem és le mentem a konyhába ahol épp apám iszogatot.
-Jó reggelt... - mondtam halkan majd el kezdtem reggelit csinálni Lussynak
-Sziuuus! - integetett részegen mosojogva, és közbe meg csináltam Lussynak a reggelit meg amit visz iskolába kaját majd fel mentem Lussyhoz
-Lussy! Ébresztő! Iskola első nap! - ebresztetem fel nagy hezen majd felöltözöt és evet. Majd el indultam ki az ajtón Lussyval
-Héj fiam... Mondtam már hogy szexy vagy.... Hmmm~... - mondta apám részegen nézve engem én csak megforgatam a szemem majd inkább el vittem Lussyt az iskolába majd én el indultam az új gimnáziumba.El indultam nem kelet 20 perc se hogy oda érjek a gimnáziumig majd el indultam be. Majd találkoztam az osztály főnökömel akivel el kezdtem beszélni a folyosón.
Lee Minho szemszögéből!
Jó napot! Lee Minho vagyok a kosárlabda csapat fő kolomposa. És egybe a gimnázium nagy menője nah de a haverjaim. Ááh...
-Csá tesó! Mi a pálya? Hallod jön egy új srác hozzánk tudtad? - jött oda hozzám jó haverom Hyunjin.
-Új diák? Mit tudsz róla? - érdeklődtem az új diák iránt mert miért ne
-ahogy látom a folyosón beszélni a tanárunkkal... Hát hallod gecci az alakja valami tökéj! Arca mint egy mókus kb.
-hogy érted hogy tökéj? - néztem haveromra értelmetlenül.
-a dereka oly megszégyeniteni lehet a lányokat. Combaji kb akkorák lehetnek mint a kezfejem. Ahh! Mondom tökéj!
-tetszik neked? - mosojogtam el rögtön.
-MI?! NEM! NEM! MINHOOO! - rázta meg a fejét.
-Jólvan! Jólvan - nevetem el magam
-nekem más tetszik okoska! - szólt rám mérgesen a haverom.
-Jo! Ez igaz! Nah de mennyünk el késünk! - mondtam majd gyorsan be mentünk az osztály terembe és le ültünk a helyünkre.Han Jisung szemszögéből!
Épp beszéltem a tanárral vagyis az új osztály főnökömmel. Nagyon kedves volt. Nah de most jön az hogy sajnos találkoznom kell az új osztály társaimmal.
-Nah sziasztok Gyerekek! Jött egy új diák remélem minél előbb be illeszkedik. És kérlek segítsetek neki. - mondta el a tanárnő miközben én be jöttem az osztály terembe és a tanárnő lenné álltam. - Kérlek mondj magadról valamit az osztálynak. - mondta nekem kedvesen majd vettem egy mély levegőt majd el lezdtem valamit mondani magamról - Han Jisung vagyok. 18 éves. Van egy húgom. Ööm... Ennyi elég lesz remélem.-mondtam majd bólintott a tanárnő nekem, hogy üljek le én le ültem a hátsó padban szerencsére egyedül ültem.
Lee Minho szemszögéből!
Amikor be lépett egy gyönyörű fiú. Hát én el felejtettem levegőt venni is. Tényleg igaza volt Hyunjinnak egy tőkéj! Kell nekem. Olyan szép és ragyogó szemei hogy nem tudok nem rá figyelni.
-Nah! Minho mit nem mondtam egy megtestesült szépség igaz? - súgta oda a pad társam mosojogva mint én mi közbe figyeltem az új diákot a hátsó padból.
-Igazad volt. Egy tőkéj egy fiú. Jó kis dugni való. Már most be indított. - súgtam vissza haveromnak.Vége lett az órának majd oda gyűlt hozzám az összes haverom Chan, Chanbin, és persze Hyunjin majd el kezdtünk beszélni
-Halljátok! Nem gondoltam volna hogy jön egy új diák. De ilyen szexy. - mondta Chanbin amitől egy kicsit ideges lettem
-Én megmondtam hogy egy tőkéj a fiú! - mosojgot büszkén Hyunjin.
-Deee! Tudjátok én nekem Felix az első! Azé ezt tudjátok! - mondta rögtön vissza Hyunjin.
-Mi van Minho olyan csöndbe vagy... - mondta Chan rám nézve mosojogva.
-Hát mit mondjak egy tőkéj a fiú ahogy mondta Hyunjin. - mondtam majd hátra dőltem a széken.
ESTÁS LEYENDO
First sight! (minsung)
RomanceGimibe járó Minho és Han. Hannak szörnyű volt az élete. Majd megtudjatok miért. Gyertek velem.... Olvassátok el...