-1-

22 4 2
                                    

"Büyücü!"
"Seni lanet, geber!"
"Cadılar yaşamayı hak etmiyor!?"
"İdam istiyorum!?"
"İğrenç ucube, burada olmamalı!"

Halkın isyankar sesini indirmeye çalışıyordu kral. Ağzından bir kelime çıkmasına izin vermeden başkası konuşuyor lafını kesiyordu. Yakaladıkları kadının cadı olduğunu iddia ediyor, idam edilmesi gerekildiğini haykırıyorlardı.

Ancak kralın bilmediği birşey vardı. Oğlu, geleceğin kralı, prens, 'cadı' lakabı takılan bu kadını tanıyordu. Tanımakdan öte ona karşı birşeyler hissediyordu. Ancak ne bunu kadın, ne babası kral, ne halk, ne de kendi net bir şekilde biliyordu.

Halkın isyankarlığı kralı divanadan çıkarmak üzereydi, bir an önce bu durumu kapatmak için can atıyordu. Fakat prens onu durdurmak kadını alıp gitmek istiyordu. Ancak krala bunu ilk söylediğinde cevap alamamış ardından odasına kilitlenmişti. Kral ayak bağı olsun istemiyordu, halkına yaranacak bir fırsatı kaçırmak istemiyordu.

İki şövalye kadını kafasında torba, elleri kolları bağlı şekilde halkın önüne çıkarmışlardı.

Başındaki torba çıkarıldı, gözleri ağlamaktan şişmiş, kendini bağıra bağıra, çığlık ata ata anlatmaktan ağzı kurumuş, her seferinde yediği dayaktan ötürü vücudunun belirli tarafları morarmış bir yüz çıktı.

Prens kusucak gibi oldu, kilitli bırakıldığı odadan çıkmak o pencerede gördüğü manzarayı durdurmak istiyordu. Acele etmesi gerektiğinin farkındaydı. Ancak ne bu yüksekten atlayacak cesareti vardı ne de kapıyı açabilecek kuveeti.

Kral aniden emir verdi, şövalyeler kadını üstten bastırdılar ve dizlerinin üzerine düşürdüler.

Kral belindeki kılıcı çekti. O iğrenç, tebessümünü sundu. Kadın korktu çığlıklar atmaya başladı.

"Yalan! Herşey yalan!"

Kuruyan dudaklarını hızlıca yaladı, sertçe yutkundu.

"Hiçbir şey yapmadım, lütfen inanın bana, tanrı şahidim olsun yapmadım!"

Prens ise izlediği yerde ölecek gibiydi, kılıcın çekilmesi ile kalbi sıkışmaya başladı. Tirtir titriyor yanağının içini ısırıyordu.

Kral kılıcı havaya kaldırdı herkese gösterdi, üstünde durdukları büyük taşın etrafında, kendinden küçük gördüğü ancak hiç belli etmediği halkına, tek tek gösterdi.

Kadın hala bağırıyordu, ölmek istemiyordu.

"Yalvarırım! Ben suçsuzum!"

Kral elindeki kılıcı kadının boynuna hizaladı. Kadın korktu ve daha çok bağırdı.

"TANRI AŞKINA İNANIN BANA"

Kral kılıcını havaya kaldırdı. Kadın içi çıkana kadar hıçkırarak ağlamaya başladı.

"Lütfen.."

Etrafta gururlu bağırışlar kopmaya başladı. Kral bundan tatmin oldu ve kılıcını hızla aşağı doğru ind-

"Hey, hey, hey!"

Gözlüklü kadın başını kaldırdı. ' ne istiyorsun' dercesine suratına baktı siyah kısa saçlı kadının.

"Benim kızım bunun için çok küçük, ne anlattığının farkındamısın sen!?"

Gözlüklü kadın gözünü devirdi elindeki hikaye kitabina baktı.

"Bu yaygın bir hikaye sonuçta, ileride de bilecek ne olur şimdi bilse. Abartıyorsun."

Kısa saçlı kadın, gözlüklü kadının kucağında hikaye anlattığı kızını kucakladı. Elinde tuttuğu kitabı aldı ve başka yere attı.

" O saçma hikayeyi anlayacağı yaşta görseydi daha makbul olurdu Hanfendi!"

Çocuğuna sarıldı ve bir hışımla kendini dışarı attı. Bir taksi çevirdi ve evine doğru yol aldı.

Gözlüklü kadın, kısa saçlı kadının, elinden alıp attığı kitaba baktı. Yüzünde yavaşça oluşan sırıtma ile ayağa kalktı ve kitabını alıp yukarı çıkan merdivenlerinden, gıcır gıcır ettire ettire çıktı.

Ahşap kapıyı açtı ve odadaki fotoğraflara tek tek baktı. Kitabı büyük resmin olduğu yere bıraktı ve odadan çıktı.

_

Kısa saçlı kadın eve geldiğinde, sinirini kucağında uyuya kalmış küçük kızına belli etmeden beşiğine yatırdı.
Güzel, biricik, tek kızının anlından öptü.

"Miniğim.. bugün olan herşeyi unutuyoruz, anlaştık mı?"

Küçük bebek sanki duymuşcasına uykusunda mırıltıyı andıran bir ses çıkardı.

Kısa saçlı kadın gülümsedi, tekrar kızının başından öptü. Kalktı ve odanın ışığını kapattı.

"İyi geceler Momo'm"

--------------------------------------

Selaaammm.
Bu benim ilk yazım, yazım yanlışı varsa kusura bakmayın★

İlk bölüm nasııı umarım beğenirsiniz. Şimdilik anlamlı görünmedi gözüme ama toparlicam ümidi ile değiştirmedim.

SİZLERİ SEVİYORUMMMM💗

𝘠𝘢𝘯𝘢𝘯 𝘓𝘢𝘭𝘦𝘭𝘦𝘳-★  · ᵗᵒᵈᵒᵐᵒᵐᵒ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin