-2-

17 3 2
                                    

Momo bakış açısı;

Sabah kalktığımda gitmem gereken saate daha 40 dakika vardı. Yetişebilirdim. Hızlıca yatağımdan kalktım ve 20 dakikamı kişisel işlerime ayırdım. Ardından dolabımdan, beyaz bir gömlek, siyah pantolon ve siyah bir ceket çıkardım.

Çıkardığım kıyafetleri giydim.Saçlarımı at kuyruğu yaptım ve bileğimdeki tokayı, elimle sıkıca tuttuğum saçıma doladım. Son kez gömleğimi düzelttim. Aşağı indiğim de kahvaltı masasında oturan aileme selam verdim. Annemin ve erkek kardeşimin yanağından öptüm, babama el salladım ve evden çıktım.

Taksiye bindim ve iş yerine doğru yola çıktım. Geldiğimde kenarda, şirketin hemen yanında olan, kafeden içeriye girip açılmak için küçük bardakta kahve istedim. Elime aldığımda hızlı adımlar ile şirketin içine girdim.

Yazar bakış açısı

Yaz sıcağının bitmesine 1 ay dan daha az bir süre kalmıştı. Bunaldığı için gömleğinin bir düğmesini açan uzun, siyah saçlı kadın kendine gidip dondurma alma kararı verdi. Bayadır masanın karşısında oturuyor, sıcaktan bacakları nerdeyse koltukla bir oluyordu. Ayağı kalktı.

Merdivenleri teker teker indi. İş arkadaşlarına 'ihtiyacınız olan birşey var mı' sorusunu yöneltti. Herkes minnet duydu, teşekkür etti, birşey istemediklerini söylediler. Siyah saçlı kadın hepsini tebessüm ile onayladı.

İş yerinin kapısından kendini dışarıya atı verdi. Biraz ileride market vardı. Karşıdan karşıya geçmek için ışığın ona yeşil yanmasını bekledi.. bekledi.

Geçiş sırası yayalara geldiğinde kalabalık ile karşıya geçmeye başladı. Ancak bir kaç kişinin acıyla, korkuyla geçtiği yöne doğru baktığında yaşlı bir kadının yere düştüğünü ve ayağa kalkmakta zorluk çektiğini gördü.

Kimse, hiç kimse kadına yardım etmiyor. İleriden gelen,hızı olması gerektiğinden fazla, kocaman kamyona bakıyorlardı.

Genç siyah saçlı kadın dehşete kapıldı. Ne yapacağını öyle bir şaşırmıştı ki kendini yolun ortasına attığını bile çok geç fark etmişti.

Ancak aklı başına geldiğinde, çok geçti. Kurtarmak istediği adam, o yaşlı kadın, düştüğü yerde yoktu. Başını kaldırdı ve geçtiği yöne baktı. Ona doğru bakan, az önce yerde olan o kadınla ilişti gözleri.

Şaşırmaya fırsat kalmadan çığlıklar koptu etrafta. Ne yapacağını şaşırmışlar gibi..

Karanlık çökmüştü, kadın içinden geçirdi ' ölmek istemiyorum ' son kez geçirdi içinden ' ben ölmek istemiyorum '.


Momo bakış açısı

Ağrıdan zar zor açtığım gözlerim ile neler olduğu gelmişti aklıma. Gözlerimi açabildiğim kadar açtım ve fırladım olduğum yerden.

Acele ve telaş içinde vücudumun her yerini kontrol ettim. Çıkabilecek yaralara o kadar hazırlamış, o kadar oraya odaklanmıştım ki üzerimde olan kabarık elbisemi bile zor fark etttim.

Ben böyle birşey giymedim. Emindim. Hatta hayır. Ben asla böyle şeyler giyen kimseyi görmedim.

Etrafıma bakmak çok sonradan aklıma geldi ve başımı kaldırıp
olduğum yere baktım.

Ne..

Hiç birşey mantıklı gelmiyor şuan. Olduğum yerin tasarımı. Üzerimdeki şeyler. Film mi çekiyoruz, hayır oyunculuk ile ilgili birşey hiç karşıma çıkmadı.. En son çığlık sesleri, yüksek bir korna sesi duydum.

Kapı açıldığında, yüzünde ciddi ifade ile giren adamı gördüğümde sorabiliceğimi düşünüyordum... Fakat pek de yanıt alacak gibi durmuyorum.

Adam üzerime yaklaştığında, dik şekilde oturduğum sanki kraliyet ailesi için tasarlanmışa benzeyen kocaman yataktan kalktım.

"Sen de kimsin.."

Korkma zar zor sorduğum soru ile kaşlarını çattı. Yanlış bişi yaptığımı düşünmüyorum ama bu adam yanlış olan benmişim gibi davranıyor. Evime dönmek istiyorum.

Uzun bir sessizlik ardından adam bir iki adım daha yaklaştı. Dik dik siyah gözlerime baktı. Öldüm de son kez rüya mı görüyorum. Tanrım kurtar beni su durumdan, evime dönmek istiyorum.

Kıpırdamadım, zaten birşey yapacak gibi durması endişeye sokuyordu.
4-5 adım kala durdu ve gözlerini kısarak hafifçe eğildi. Göz hizamız denkleştiğinde bacaklarım titremeye başladı.

"Bir prensin kapısı önünde baygınlık geçirip bu soruyu sorman, tanrım cidden. Asıl ben sormalıyım. Kimsin, kim için çalışıyorsun."

Boynumda hissettiğim ince şey ile bakışlarımı aşağı çevirdim. Kılıç? Prens? Siktir ne diyor bu. Tanrı aşkına nereye düştüm ben..

-----------------------------------

Yazım yanlışı varsa üzgünüm.

İyi geceler 💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘠𝘢𝘯𝘢𝘯 𝘓𝘢𝘭𝘦𝘭𝘦𝘳-★  · ᵗᵒᵈᵒᵐᵒᵐᵒ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin