Hector, halinden gayet memnun gözüküyordu. Elindeki çayın ilk defa bu kadar lezzetli olduğunu düşünüyordu. Elindeki gazeteyi bakıp keyifle okuyordu.Çünkü Victoria yoktu.
Kızından nefretmi ediyordu?
Hayır. Kesinlikle
Ama Victoria evdeyken yaptığı şeyler... Yüce Merlin... Adamın aklına gelmeye başladı l.
Victoria evin içinde seslice kahkaha atıyordu. Ve karşındaki ev cinine bakıyordu.
"Baba şunun haline bir bak" dedi. Victoria kucağına ev cinini almış salona doğru gülerek indiriyordu. Hector kızının ne yapmaya çalıştığını anladığında çok geçti.
Elindeki tamamen mora dönmüş cini babasına gösteriyordu.
"Merlin Victoria bu da ne? Ne yaptın sen!?" Diye bıkkınlık ve pişmanlıkla sordu. Neden mi?
Victoria'ya evde istediğini deneme hakkı verdiği için.
Victoria'ya kara büyülerle uğraşmaması için evde istediğini yapabilirsin demişti. Tabiki de Victoria bunu eğlenceli hale getirebilecek herşeyi yapıyordu. Adam onu birçok kez yasaklı büyülerle uğraşırken görmüştü ve iyice korkusu artmaya başlamıştı.
O büyüyordu...
O büyüyordu ve Hector artık kontrolü elinden kaybetmeye başlamıştı. Aslında Victoria çoktan büyümüştü. 24 yaşındaki bir kıza göre Victoria yinede babasının sözünü dinliyordu.
Yani bazen.
Yaşlı adam keyifle gazetelerine bakmaya devam etti. Çayından bir yudum daha alırken yukarıdan gelen sesleri duydu. Yine neler oluyordu?
-Brook! Orada neler oluyor?
Diye ev cinine seslendi. Cevap yerine cininin merdivenlerden aşağıya inerken bağırarak ve koşarak kaçmasını gördü.
- Özür dilerim efendim ben sadece korkmuştum!
Ve arkasından koşan Victoria'yıda gördü...
-Ahhh! Merlin... Dedi ellerini alnına koyarak. Adam evde olan bu şeylere oldukça alışıktı.
- Sana ses çıkarmamanı söyledim! Diye bağırdı Victoria.
Cin koşarak Hector'un arkasına saklandı. Victoria da onun peşinden geliyordu. Brook Victoria doğduğundan beri bu evdeydi. Victoria onunla büyümüştü.
- Brook babamın arkasına saklanarak birşey yapamayacağının farkındasın değilmi? Eninde sonunda elime geçeceksin.
Brook ses çıkarmıyordu koltuğun arkasına gizlenmiş üstden Victoria'ya bakıyordu.
- Merlin aşkına Victoria sen burada ne yapıyorsun? Seni daha 1 saat önce Malfoy'un evine bıraktım. Kaçtınmı yoksa?!
- Evet.
Dedi gayet sakin bir tavırla
- Neden? Bir sorun mu oldu?
- Hayır. O yaşlı bana bir çocuğu olduğunu söylememişti!
- Ne? Bunun içinmi. Victoria çocuğunun olup olmaması seni ne ilgilindirir?
Victoria babasıyla konuştuğunu şimdi farketmişti. Ne diyecekti ki "Baba o adam ilgimi çekti. Ama ben evli olduğunu üstelik bir de çocuğu olduğunu bilmiyordum!" Diyebilirmiydi?
Asla.
Victoria dediğini toparlamaya çalıştı.
- Ah! Hayır etrafta küçük bir çocuk koşuştururken sence nasıl odaklanabilirim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet / Draco Malfoy
Fanfiction"Sen benim öğrencimsin Victoria" - Ne yani altında inlemelerimi duymak istemiyor musun? - İşte buna asla hayır demem... Peki ya savaştan sonraki Draco öğrencisine aşık olsaydı?