2

560 31 4
                                    

- İçeriye geçebilirsin ben geliyorum.

Victoria kafa sallayıp içeriye geçti. Burası onun çalışma odası olmalıydı. Kitaplığına doğru yöneldi, orada birkaç kitaba göz gezdirdi. Ellerini kitaplarda yavaşça götürürken dikkatini bir kitap çekti. Bir hazine bulmuş gibi gözleri açıldı ve kitabı eline aldı.

"Yasaklı ve kara büyüler"

İçine açıp göz gezdirmeye başladı. Belki burada istediğini bulabilirdi diye düşündü. Sayfaları hızla karıştırıyor ilgisini çeken sayfalarda durup aklına kazımaya çalışıyordu. O küçüklükten beri en iyi şekilde yetiştirilmişti ona gerekilen tüm bilgiler verilmişti bir yer hariç.

"Yasaklı büyüler"

Babası Victoria'nın böyle büyülerden uzak olması için elinden geleni yaptı. Hatta Victoria Hogwarts'a başlamadan önce babası McGonagall'a konuşup karanlık sanatlara karşı savunma dersi almamasını istemişti. İlk başta bu isteğini garip bulsalarda uzun bir süre ve çaba sonrasında bunu kabul ettiler. Victoria hogwarts'a başlayıp bitirene kadar bir kere bile karanlık sanatlara karşı savunma dersi almamıştı. Nedeni mi? Basit.

Annesi yasaklı büyülerle uğraşırken ölmüştü.

Annesi Karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeniydi, Hector her ne kadar aynalarla ilgili onu uyarsada bu işe yaramamıştı. Annesi boyutlar arası geçişlere inanıyordu ve bunu aynalarla yapabileceğine inanıyordu. Ama boyutlar arası geçiş henüz kanıtlanmamıştı. Kadın bunu kendisi bulmak istiyordu.

Ama olmamıştı.

Victoria daha 5 yaşındayken annesi ölmüştü. Neyseki Hector Victoria'ya annesinin yokluğunu hissettirmemek için elinden geleni yapmıştı. Kız babasını çok seviyordu. Adam da çok sevdiği karısını böyle kaybettiği için kızının da uzak kalması için elinden geleni yapıyordu.

Victoria elindeki kitaba hızlıca göz gezdirirken istediği yeri buldu. Ve parmağını oraya koydu.

"Boyutlar arası geçiş"

Orada biraz oyalanıp iyice ezberlemeye çalıştı. Ama 3-4 sayfadan fazla bir sayfa sayısı vardı ve bunu bu kısa sürede ezberleyemezdi. İlk sayfasını ezberlemeye çalışırken Draco içeriye girdi. İlk önce Victoria'ya sonrada elindeki kitaba baktı. Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştı. Ve anladı da Hector'un böyle şeylerden hoşlanmadığını biliyordu. Adam normalde birisinin kitaplığına dokunup karıştırdığını görse sinirlenirdi ama ona bişey diyememişti...

Adam umursamamış gibi yapıp çalışma masasına otururken

-Birşeymi arıyorsun? Dedi.

Victoria adamın kızacağını düşünmüştü. Çünkü babası olsaydı böyle bir kitabı eline aldığını görmüş olsaydı onu çok kötü cezalandıranilirdi. Ama o hiçbir şey dememişti. Victoria'da rahat tavrını koruyarak konuştu.

- Mmm bilmem birkaç büyü kitabı dikkatimi çekti. Bir sorun olurmu? Dedi ve kafasını adama çevirdi.

- Ah hayır, hayır hiç sorun değil ama sanırım dikkatini birkaç büyü kitabı değil o kitap çekti diye düşünüyorum.

Dedi eliyle Victoria'nın elindeki kitabı işaret ederek.

Victoria onun da bildiğini anlamıştı. Adamın umursamaz gibi davranmasının ardında ki mimiklerinden aslında pek te hoşuna gitmediğini de anlamıştı.

- Bir sorunmu vardı?

- Hayır, istediğine bakabilirsin o kitaplar hariç.

- Ne yani bana çocuk gibi kural mı koyacaksınız?

Teacher's Pet / Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin