sixteen

90 15 2
                                    


İnstagram dm

Yoonxxxgi:
Namjoon...

Monomon:
Yoongi, özür dilerim çok mu ileri gidiyorum?

Belki aptallık yapıyorumdur. Belki seni isteyerek bencillik ediyorumdur. Eski ben olsaydı sana bunları söyleyemezdi bile. Ama seninle tanıştığım için, sen benim gün ışığım olduğun için eski ben değilim ya zaten.

Ben artık yeraltına gömülmek istemiyorum. Ben artık yeraltı olmak istemiyorum. Gün ışığım, sana ihtiyacım var.

Yoonxxxgi:
Namjoon, ben senin yanında olurum. Yaptığın şeyler bencillik asla değil. Ama bana bel bağlamanı, yeraltı olmaktan benim sayemde kurtulabileceğini düşünmeni istemem.

Sen kendin başarıyorsun! Ben senin için sadece yorulduğun zaman yaslanabileceğin duvar olabilirim.

Monomon:
Yoongi, bende senden farklı bir şey istemiyorum ki, yeraltında yetişebileyim diye ışığım ol istiyorum.

Arkamdaki duvar değil, çıkış yolundaki ışığım ol istiyorum. Hem unuttun mu ben yeraltıyım. Ve burası arkamdaki duvarı göremeyeceğim kadar karanlık.

Lütfen önce onu aydınlat, yeraltıma ışık ol.

Yoonxxxgi:
Beni görmen gerekmez hissedebilirsin.

Monomon:
Görmediğim bir şeyin hissi bana sadece korku verir.

Yoonxxxgi:
Yüz yüze konuşalımmı? Sana sarılmaya ihtiyacım var.

Monomon:
Bekle beni evine geliyorum.




different angles ♧ Namgi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin