0

72 9 14
                                    


Güneşin ilk ışıkları arenayı aydınlatırken, Eunseok ve Sungchan adeta birbirlerine yapışmış gibiydi. Toprak altında kök salmış çalıların arasından ustaca ilerlerken, her adım adeta mücadelelerini yansıtıyordu. Kalabalık, bu nefes kesici rekabeti izlerken, ikilinin her hareketini büyük bir heyecanla takip ediyordu.

Sungchan, biraz önde olmasına rağmen, Eunseok hemen arkasında nefes alıyordu. İkisinin de gözleri bitiş çizgisine odaklanmıştı, zaferin tamamen ellerinin altında olduğunu biliyorlardı. Her adımları, adeta birer zafer mücadelesiydi.

Sonunda, bitiş çizgisine doğru hızla yaklaşırken, Eunseok ve Sungchan arasındaki rekabet doruk noktasına ulaşmıştı. İkisinin de gözlerinde hırçın bir kararlılık vardı. Sungchan, zaferin ona ait olması için bir son hamle yapmaya kararlıydı, ancak Eunseok'un azmi onu geri adım atmaya asla zorlamayacaktı.

Arenadaki sessizlik, yarışçıların nefes nefese mücadelesini yansıtıyordu. Her iki yarışçı da birbirine sıkı sıkıya kenetlenmiş, bedenleri birer ok gibi ileriye doğru fırlatılmıştı. Kalabalık, bu karşılaşmanın heyecanıyla adeta havada asılı duruyordu.

Sonunda, bitiş çizgisine beraber ulaştıklarında, Eunseok ve Sungchan arasındaki gerilim hala tüm arenayı sarıyordu. Terler içinde kalmış, nefes nefese kalmışlardı. Ancak aralarındaki düşmanlık hala hissediliyordu.

Bu gerilimi fark eden sarı saçlı kız, Lena, hemen Sungchan'ın yanına koştu ve ona sıkı bir sarılma ile yaklaştı. Sungchan, beklenmedik bu jest karşısında şaşkınlıkla bakarken, kızın sıcaklığıyla biraz rahatladı.

Fakat Eunseok ve Sungchan'ın gözü arkada, onları izleyen ve birasını içen Wonbin'e takıldı. Wonbin, sakin bir şekilde yarışı izlemiş ve şimdi de onların arasındaki gerilimi gözlemlemekteydi. Birasıyla dudaklarını ıslatırken, yüzünde hafif bir alaycı gülümseme vardı.

Eunseok ve Sungchan, birbirlerine sıkıca sarılmışken, aralarındaki düşmanlık havası hala devam ediyordu. Ancak bu an, bir şekilde onları bir araya getirmiş ve beklenmedik bir bağ oluşturmuştu. Wonbin'in alaycı bakışları ise hala havada asılı duruyordu, adeta bir sırrı bilen biri gibi.

Belki de bu sır çok yakında açığa çıkardı.

racer, eunbinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin