Bölüm 2

30 3 0
                                    

Ve mesajda "Nbr" yazıyodu.Kendimi bildim bileli sesli harflerin konulmamasından hep rahatsız olmuşumdur.Neyse bende "iyidir sen" cevabını verdim ve biz bunla konuşmaya başladık.Dağhan'la konuşurken zaman çabuk gećiyordu.Annem mutfaktan bağırıyordu yine "Nil hadi gel yemeğe" diye bende Dağhan'a yemek yiyeceğimi söledim ve ona şimdilik baybay yaptım.Yemekten sonra anneme sofrayı toplaması için yardım ettim.Ve odama doğru yürürken annem o bilgisayarı kapat demez mi?Bende kapatmak zorunda kaldım -_-.Yatağıma yatıp gözlerimi yumdum ve uyudum.Sabah alarmın sesliyle korktum ve yatağımdan düştüm.Canım çok acımıştı.Hızlıca üniformamı giyindim ve aklıma bugün beden dersinin olduğu aklıma geldi.Hemen üstümü degiştirip altıma siyah tayt ve üstüme kırmız düz bi bluz giydikten sonra saçımı at kuyruğu yapıp ördüm.Koşar adımlarla mutfağa gittim ve mısır gevreği kutusunu alıp hemen kaseye yiyeceğim kadar koydum ve üstüne süt koydum.Hemen yemeğe başladım.İçimden bir ses servise geç kaldıgımı söylüyordu derken korna çaldı eminim ki bu benim servisimdi hemen yemeği bırakıp çantamı aldım ve ayakkabılarımı giyip servise yetiştim.Servisçimiz azıcık sinirlenmişti ilk defa geç kalmıştım o da sabahki aptallıgım yüzündendi.Neyse servisçiyi hiç takmadan yola baktım.Baktım,baktım,baktım derken okula gelmişiz herkes inmiş bi ben kalmışım servisçi yüzüme bakıyordu bende sırıtarak kolay gelsin diyip servisten hızlıca indim.Ne vardı ki bu kadar kızıcak diyip geçirdim içimden derken bloğa yaklaşmıştın hızlı adımlarla merdivenden cıktım ve sınıfıma girdim.Öğretmende benim arkamdan geliyormuş demekki ben sınıfa girdikten bi kaç saniye sonra hocada girdi.Çok uykum vardı.Zaten klasik öğrenci hangi öğrencinin uykusu yok ki şu ilk 2 ders çabucak geçmisti simdiki dersimiz bedendi.Herkes dışardaydı zil çalınca bütün sınıf sıraya girdi.Ve rahat hazır ol falan yapıldıktan sonra ben hemen voleybol topunu kaptım ve arkadaşlarla voleybol oynadık.Beden derslerinde zaman çabucak hızlı geçiyordu.Zil çalınca Aylin'le bankta oturduk ve havadan sudan konuşmaya başladık derken bloktan kim çıktı dersiniz Ayaz ve Dağhan tabikide onlar kol kola girmiş dolasırken ben hiç görmemiş gibi Aylin'le konuşmaya devam ettim.Bi kere gördüm onlarda buraya bakmışlardı.Aylin'e elime bişey ver dedim salak salak etrafa bakmıyım diye ama elime verdiği şey sözlüktü.Rezilliğin son noktasıydı.Neyse bende Dağhan ve Ayaz ne demekmiş anlamlarına bakıyım derken Aylin demez mı "Nil buraya yaklaşıyorlar" benim elim ayağıma dolanmıştı.Sonra bende onlara bakınca göz göze geldim ve kücük bir tebessüm ettim.Yanıma geldiler ve "selam" dediler bende karsılık verdim.Elimdeki sözlügü Dağhan gördü ve napıyosun dua mı okuyosun demez mi? Ve rezil olmustum.Bendee "he evett dua okuyorum :D" dedim.Ayaz'da allah kabul etsin dedi ve ben güldüm.Sonra neyse hadi görüsürüz derken zil caldi ve onlar havalı havalı gittiler.Bende rezil olmamının tadını çıkarıyordum yapıcak bişey yoktu.

Ben aslında yazmıycaktım ama yazmak istedim devam etmek istedim.İnşallah beğenirsiniz...
Nasıl beğendiniz mi arkadaşlar? :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YaşantımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin