Reggel vagyis delben iszonyu fejfajassal keltem. Kellett egy kis ido mire felfogtam, hogy elek es, hogy hol vagyok.
A tegnep esterol csak nehany foszlany van meg. Vetkozes, sohajok, hangos nyoges, elvezet,a borunk csattogasa, ismeros erintes. Es csokok amiket meg mindig erzek a nyakamon..
Ezekbol kovetkeztettem hogy nyilvan nem vagyok egyedul.. Alltam volna fel, ha a labam nem csuklik ossze azonnal. Tehat tenyleg hosszu volt az ejszaka. Ahogy mentem ki a konyhaba a ruhaink szetszorva az egesz lakasban. Az asztalrol minden disz lesoporve es a kanaperol az osszes diszparna a foldon.Nah mostmar tenyleg erdekel kivel toltottem az ejszakat. Az biztos hogy ezt segiti osszepakolni.. A szobaba erve az agyrol egy felig lelogo csavot lattam. Nyilvan megnevettetett a teny es azert eleg cukin szuszog valljuk be. Mikor kozelebb mentem meglattam egy jol ismert tetovalt mancsot. Csak neztem ahogy atfordul a hatara majd felul. Bamultuk egymast egy par percig mire mindkettonk felfogta hogy ki van vele szemben es hogy mi tortent.
-Bassza meg...-fogta a fejet es dolt hatra en pedig az ajonak doltem
-Lefekudtunk?-kerdezte-Hat csak menj ki a szobabol es megkapod a valaszt-mondtam
Nyilvan nem ertette mire akarok ezzel celozni. Igy hamar felallt volna csak hogy nem volt rajta ruha igy azzal a ledulettel ult is vissza teljesen elpirulva en pedig csak jol kirohogtem.
-Nyugi lattalak mar ruha nelkul-forgattam meg a szemeim
-Jah sajnos-mondta
Bennem pedig valami megint osszetort. Konnyeimmel kuszkodve hagytam ott a szobamba. Felkapott magara egy boxert es jott utannam.
-Itt meg mi a faszom tortent?-kerdezte
-Oh geci mar mindenre emlekszem...-Mi volt?-neztem ra varva jogy beavasson a reszletekbe
-Egy kor a kanapen egy az asztalon es 2 a haloban-mondta
-Azta es te ezt birtad merevedessel?- szurtam oda neki visszaadva az elozot
-Haha nagyon vicces vagy, de igen kepzeld birtam
-Jah persze-motyogtam o ledig csak szemet forgatott-Viszont ezt segitesz osszepakolni-emeltem fel a mutatoujjam fenyegetoen
-Biztos hogy nem
-Dede kozosen basztuk szet a hazat (szo szerint) kozosen is pakolunk el!-emeltem meg a hangom
-Lassan lepnem kell Andi mar biztos var
-Jah biztos-suttogtam
-Mit vetettem en hogy mindig osszesodor veled az elet- neztem ra miutan vegeztunk
-Talan azt, hogy ami koztunk volt az nem volt normalis es soha nem is lesz...-majd bement a szobaba feloltozott az ajtobol meg egyszer visszanezve ram kilepett rajta. En pedig sokkosan alltam ott egyhelyben meg mindig. Fajt az igazsag .
Nem volt erom semmihez. Rettento nagy fajdalmat ereztem. Leultem a kanapera es csak neztem magam ele. Vajon o mit erez irantam. Szeret vagy teljes szivbol utal? Kellett egy kis ido mire eszhez tertem. Az elobb nagyon a fejemhez vagta a dolgokat. Meg en erzem magam szarul amikor o baszott at.
Nem volt erom fozni ezert rendeltem mekit. Elinditottam a kedvenc filmemet es csak bambultam a tv-t. Petra felhivott es megkerdezte hogy milyen volt az ejszaka. Elmeseltem neki amire emlekeztem es o is elmondta amit Peti mondott nekik. Nyilvan leesett neki, hogy nem vagyok tul jol az este utan. Kerdezte , hogy at e jojjon kicsit beszelni vagy valami ,de mondtam hogy csak marafjon otthon nyugodtan. Este olyan 9korul elmentem vettem egy jo meleg furdot majd le is fekudtem aludni..
*2 hettel kesobb*
Ejjel megalmodtam az estenket Petivel. Magyaran beugrott minden ami tortent. Azt kell mondjam hogy eleg durvak voltunk. Tenyleg volt jo par kor amit lenyomtunk es mellette meg kenyeztettuk a masikat. Ahhoz kepest, hogy nem vagyunk egyuttigy 1 ev utan is nem ugy nezett ram mint a tobbi srac. Egesz szex kozben csillogtak a szemei. Csokjainal jobban semmi nem esett meg..
Reggel arra keltm hogy iszonyuan faj a hasam meg a fejem. Felultem es egybol futnom kellett a wc-re. Hanytam.Raadasul mar 2 napja kesik a mensim. Egy ido utan jobb lett megmosakodtam majd elmentem feloltozni es mentem egy klip forgatasra ami meg holnap is tart. Este 10kor ertem haza es teljesen hulla voltam
Masnap lezdodott minden elorol. Megint hanytam mensim pedig meg mindig sehol. A forgatast szerencsere ma befejeztuk. Se tegnap sem pedig ma nem voltam jol. Elmeseltem Petranak aki megkerdezte hasznaltunk-e gumit. Annyira reszeg voltam, hogy nem figyeltem erre a reszletre. Mondta hogy ha holnap is szarul leszek akkor atjon es hoz terhessegi tesztet.
Kovetkezo nap ugyanugy kezdodott. Hanytam mensim meg sehol. Sirva hivtam Petrat, hogy jojjon mert a helyzet valtozatlan. Probalt telon keresztul nyugtatni de hat nem nagyon sikerult. Petivel most alapbol is szarba vagyok egy baba pedig csak ratenne egy lapattal. Raadasul se nekem se a babanak nem lenne jo ha apa nelkul lenne...
-Nah szia itt is vagyok-jott be Petra es megolelt
-Szia-motyogtam
-Ma is hanytal?- bolintottam
-Uh hoztam 2 tesztet szerintem ideje lenne megcsinalnod...-Es mi lesz ha pozitiv?
-Nem lesz az ne is gondolj ra
-Es ha tenyleg az lesz mit csinalok egyedul, apa nelkul??-kezdtem el sirni
-He figyelj nem tudom, de beszeltem Petivel...
-Mi- fagyott meg bennem a ver-Te elmondtad neki???
-Muszaj volt megkerdeznem ot is hogy hasznaltatok-e gumit...
-Es mjit mondott?-csak remenykedni tudtam hogy hasznaltunk
-Nem emlekszik
-De mit mondtal neki?
-Hogy par napja reggelente rosszul vagy es, hogy nem e lehet koze ahhoz hogy lefekudtetek. Erre megkerdezte, hogy mer lenne. En pedig kerdeztem, hogy vedekezett-e. Mire elfeheredett es mondta, hogy nem tudja. De nagyon megviseltnek tunt
-Nagyszeru lehet terhes vagyok egy olyan embertol aki latni se akar es gyerek nem valo a kezebe- kiabaltam mikozben fogtam a fejem
-Nah menj es nezd meg a teszteket!
Felve mentem be a furdobe. Nagyon izgultam. Nem tudom, jogy lehettem ennyire hulye. De ez az o hibaja is...
Megcsinaltam oket es visszamentem Petrahoz.Idegesen jarkaltam fel-ala a lakasban amig vartuk a 10 percet a tesztek miatt. Petar probalt nyugtatni, hogy nem lesz baj es ha lenne is Peti nem akkora fasz, hogy magamra hagyna... hat ki tudja. Miota Petra itt van nem neztem a telomat. Mikor felnyitottam akkor lattam, hogy Peti irt instan.
maricspeti: Szia Petra meselte hogy nem vagy jol egy par napja..
kvcs.csng: Szia hat nem nagyon:/
maricspeti: Petra vitt teszteket nem?
kvcs.csng: Igen, mar megcsinaltam oket
maricspeti: Es van mar valami eredmeny?
kvcs.csng: Nem meg nincs meg egy par perc
maricspeti: Majd irj ha mar van
Kedves hogy erdeklodik mi van velem
-Hianyzik-tettem le a fejem az asztalra
-Elhiszem, de jobb ha tolem tudod te is neki
-Mi?
-Hat tudod szoktak lelkizni bulikba es ha en nem is vagyok ott Milo mindig elmondja...
-Lejart az ido...-mondtam
-3rom ra!
-1
-2
-3!
Majd megforditottam....
~~~~~~
Remelem tetszikCsokpuszi<3
VOTE⭐️
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem gondoltam volna... ~Marics Peti ff~
Fiksi PenggemarJobb lett volna ha -Tirlogia sorozat 2.resze A trilogia sorozat 2.reszeben a szakitas hatalmas port kavart a tarsasagban. Csenge Amerikaba koltozik, Peti es Bruno azota nem szolnak egymashoz igy a barati tarsasag megszunt. Vajon Csengenek es Petinek...