🏄‍♂️

141 11 27
                                    

" O zaman Luke Ve Jayla olsun, Javon ile de Daelo olabilir bence hem Javon her sene en sona kalan oluyor tek başına bile yeterli"

Jessica Javon'a göz kırptı ardından bana döndü.

"Ve sona siz kaldınız. Jaden ve Ashley. Mükemmel bir takım bence ha?" Jessica kıkırdayarak Jaden'a döndüğünde Jaden ilgilenmiyor gibiydi.

"Peki o zaman takım arkadaşları yanyana geçip sarılsın bende anı olarak fotoğraf çekeyim!"
Annem telefonunu çıkardığında tepemizdeki güneş tam üstümüze vuruyordu. Hepimiz yanyana mutlu kardeşler gibi dizilmiştik. Ellerim önümde kameraya öpücük atarak poz veriyordum.

"Bune boyle biblo gibi dizildiniz, Birbirinize sarılın Bi şey yapın ya!" Jessica gülerek söyleniyordu.

Javon bir kolu jayla'nın omzunda bir kolu Luke'un omzunda poz veriyordu.Yanımdaki Daelo'yu kendime biraz daha çekerek kollarımla ona sarıldım. Jaden yanımda öylece duruyordu.Bitsede kurtulsak der gibi bekliyordu.

"Annecim kadraja girsene kendini niye uzakta tutuyorsun"

jessica oflayarak yanımıza geldi. Jaden'ı bana doğru ittirdi. Ve zorla kolunu benim omzuma attırdı. Gözlerimi kocaman açarak kafamı yukarı kaldırdım. Jaden kameradan gözünü ayırmıyordu.Derşn nefes alarak önüme dönüp kameraya gülümsedim.

"İşte bu kadar çok güzel çıktınız!" Annem fotoğraflara bakmak için yerine oturduğunda Jessica da yanına geçti.

"Bir fotoğraf için uğraştıkları şeye bakın!"Jaden oflayarak suya ilerliyordu.

Bay Walton İçerden çıkıp yanımıza şişme can yelekleriyle geldi.

"Her biriniz bunları giyin sıkıca takın"

Elimize tutuşturup Ringoları suya saldı.

"Ashley abla giymeme yardımcı olur musun?"Daelo elinde can yeleğiyle geldiğinde çömelerek ona yardım ettim.Çok sıkı bağlamamaya özen göstermiştim.

Hepimiz sırayla Botlara doğru ilerledik. Yam yana dizilmiş 3 bot karşımızdaydı.

Ortadaki bota ilerlediğimde Jaden da yanımda belirdi.İkimizde yüz üstü bota yattığımızda ona doğru baktım.

"Sakın bırakma en azından ilk düşen biz olmayalım,değil mi?"

"Beyzbol oynuyorum. Kollarım dayanıklı ve güçlüdür yani. Ben direnirim ama seni bilemem"

"Bende senin kadar dirençliyimdir,unutma."

Hepimiz heyecanlı bir şekilde beklerken tekne hareketlenmeye başladı. Daha Nefes almama bile müsaade etmeden üzerinde durduğumuz botlar resmen uçmaya başladı.Gözlerimi sıkıca kapatıp öylece durdum. Git gide daha da hızlanıyordu. Bot havaya kalkıp duruyordu. Yan tarafa döndüğümde Jayla suyu boylamıştı.Ardından Daelo. Kafamı kaldırdığımda kocaman arıyla karşılaşmayı tabi ki beklemiyordum. Bir elimi kaldırıp başımdan savmaya çalışıyordum ki Bot aşağı yukarı zıplamaya başladı. kontrolu kaybettiğimi farketince Direk Jaden'in koluna asıldım. Kafamdaki arının vızıltılarından dolayı gözümü kapatıp öylece bekledim.

"Sakın bırakma kolumu"

Jaden bağırarak konuşurken yüzümüze çarpan rüzgar duyma gücümü de azaltıyordu. Kafamı sallamakla yetindim.

Bir elimle tekrar bota tutunurken Luke orta parmağını bana gösteriyordu. Bu çocuğun beyninde ciddili bir sorun vardı. Bende aynı hareketi ona yaptığımda Botların üzerinde resmen yaşam savaşı veriyorduk. Luke botun ters dönmesiyle suya düşünce kahkaha atarak ona bakıyordum.

The boy İs mine -[jaden walton]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin