26/03/2024
Bizim hikayemiz gerçek hayatta yarım kalmış olabilir ama bu kitapta da yarım kalacağı anlamına gelmez.
Başkaları okusun diye değil bizler için yazmaya devam edip paylaşıyorum.okuyacaklar iyi okumalar dilerim 🦋
•
•
•Düşünmek,
Saatlerdir hatta günlerdir yaptığım tek şey düşünmek sanırım kafayı yemek üzereyim. Aklım cevapsız sorularla dolu, zihnimdeki sesleri susturamıyorum,soruların cevabına ulaşamıyorum...Kendimi biraz daha düşüncelerle boğacaktım ki telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
+0549..: Güzele yazmak sevapmış, ben de dedimki gideyim yazayım o zaman. Selamm güzellik✨
gördüğüm mesaja kaşlarım çatık bir şekilde bakıyordum, fakat okuduğum an nedenini bilmediğim bir kıkırtı kaçtı dudaklarımın arasından.
Siz: O güzele bakmak sevaptır olmasın, Kimsin ve numaramı nerden buldun?
Sanki ona yazmamı bekliyormuş gibi anında çevrim içi oldu ve yazmaya başladı.
Yazıyor...
yazıyor...
Yazıyor...
+2 yeni mesaj+0549..: Gizli bir hayranın veya sevenin diyelim. Kuşlar söyledi numaranı.
+0549..: Bakmak sevapsa at bir fotoğraf ta sevap kazanalım.
Siz: kim olduğunu söyle atayım.
-Mahi bak benden söylemesi bu çocuk sana yürüyor, yürümeyi bırak koşuyor,
Bende farkındayım iç ses amacı ne ki?
-Seni karısı yapmakkk..
Sus iç ses sana soranda kabahat.+0549..: Arın ben.
+0549..:At hadi şimdi söyledim.
Bu çocuk benimle dalga mı geçiyordu.
-Çocuk seni görmek için Can atıyor Mahiii,
sus iç ses sana sormadım.Siz:
Al sana fotoğraf.
+549..:Mahi, Mahi, Mahi.. sana diyecek o kadar çok şeyim var ki ama gel gör ki kelimelerle bile anlatılamıyor. O nah işareti çekenin sen olmanı isterdim..
Ananı bu çocuk harbi bana yürüyor. Sakin ol Mahi çak lafı ağzına. Tam cevap yazacaktım ki bizim guruptan mesaj geldii.
DELİYİZZ
Vera'm(Mina): Napiyonuzz kızlarrr
Melodi(İlayda): Oturuyorum siz?
Yuva'm(Belinay): Kitap yazıyorum, Mahi yaşıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BİR SIR
General FictionTüm telif hakları saklıdır, kitap tamamen bana aittir başka kitaplarla benzetme yapmayın lütfen,yorumlarda kitap reklamı yapmamanızı rica ediyorum,saygı çerçevesi içinde kitabı eleştirebilirsiniz,destek olursanız çok sevinirim oy ve yorum atmayı unu...