28/03/2024
bu bölümü yazdığım tarihh
.
.
.
"Ciddi olamazsın Mahi, adı ne peki?" ne mi yapıyorum bizim kızlarla kafede oturmuş bilinmeyen numaradan gelen mesajı yani Arın'ı anlatıyordum."Arın" kızlar önce bı şok ifadesiyle baktılar en sonunda Belinay konuşmaya başladı.
"Değişik, ama güzel bir isim. Ne yapacaksın Mahi yani engelliyecek misin yoksa yazmasına izin mi vereceksin" tam cevap veriyordum ki telefonuma gelen bildirim sesiyle tüm gözler telefonuma döndü, sanırım cevap vermeme gerek kalmamıştı çünkü onlar cevabı almışlardı.
"Numarası kaydedildiğine göre konuşmaya devam edeceksin" diyen İlayda'yı başımı aşağı yukarı sallayarak onayladım.
"Yalnızca kim olduğunu merak ediyorum, öğrendiğimde konuşmayı keseceğim."
-kesin konuşmayı keseceksindir, dikkat etde aşık olma,
İç ses senin bana yardımcı olman gerekiyor benim için aşk planları kurman değil."Bizim okuldan mıymış?" Mina üstündeki şaşkınlığı atıp sonunda cevap verebilmişti. "Evet" bana attıkları bakışı gördüğümde hemen savunmaya geçtim,
"Hey çıkarın aklınızdakini öyle bir şey yok, olmayacak olamazda
sakın benden habersiz bi şey yapmayın. Çocuğu tanımıyoruz bile.""Ama Mahi, güzel olmaz mıydı kim olduğunu öğrenip, sizi görüştürsek he-" diyen Belinay'in sözünü hızla kestim,
"Olmazdı, Belinay istemiyorum bu konuyu kapatın artık."
Bu sözlerimin ardından derin bir sessizlik çöktü ortama.Bu sessizlik hoşuma gitmediği için ortaya bir fikir attım,
"Vera sen gitar çalıyordun değil mi?"
"Evet"
"Bizim mekana gidelim, bize bestelerinden birini çalarsın. Böyle şeyler yapmayalı çok oluyor. Hadi biraz eğlenelim."
"Mahi haklı, hadi kalkın kızlarrrr"diyerek Belinay da beni onayladı.
"Artı 1"
"Artı 1"
"Kızlar grup konuşmasında değiliz"
dediğimde sanki onlarda yeni yeni ne dediklerinin farkına varıyorlardı, hepimiz birden gülmeye başladık. Hesabı ödeyip kafenin çıkışına doğru yürümeye başladık.
.
.
.
🍁Bizim mekana gelmiştik mekanın adı, Deliler kulübüne hoş geldinizdi evet Deliler kulübüne hoş geldiniz, çünkü bu mekan Belinay a aitti. Mekanın adını ise bizim grubumuzdan esinlenmisti diye Deliler kulübüne hoş geldiniz yapmıştı.
Her zamanki yere otururken Vera(Mina) da gitarını eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BİR SIR
General FictionTüm telif hakları saklıdır, kitap tamamen bana aittir başka kitaplarla benzetme yapmayın lütfen,yorumlarda kitap reklamı yapmamanızı rica ediyorum,saygı çerçevesi içinde kitabı eleştirebilirsiniz,destek olursanız çok sevinirim oy ve yorum atmayı unu...