"Sevdim Seni Bir Kere"

21 5 23
                                    

Gözlerimi boynumdaki öpücük ile açtım. Beni görünce gülümsedi. "Günaydın bebeğim" dedi ve yine öptü. Ayağa kalktım üstümde t-shirt yoktu diye göğüslerim sarktı. Fırsatçı beyefendi hemen baktı tabi. "Günaydın ve çek gözlerini" dedim. Hemen gözlerime bakmaya başladı. Gülümsedim, "Şimdi bana bakmıyorsun bende banyoya gidiyorum" dedim. Beni onayladı arkasını döndü.

Bende hemen banyoya girdim. Duş kabinine girdim, çilek gibi kokan duş jelini aldım. Duş alıp çıktım. Cidden çok güzel kokuyordu. Dün akşam aklıma gelince sırıttım. Bornozu giyip banyodan çıktım. Allah kahretsin Kaan yüzünden kendime giyinecek bir şey getiremedim. Şuan bakışları üzerimeydi ve sırıtıyordu. "Gülmediğini söylüyordular eşek gibi sırıtıyorsun" dedim. Büyük bir kahkaha atarak bana baktı.

Yanıma gelecekti ki onu durdurdum. "Sakın, dön arkanı. Kendime giyecek bir şey bulayım sakın arkanı dönme" dedim. Başını sallayıp yatağa uzandı. Telefonuna bakmaya başladı. Gülümsedim ve dolabıma gidip şort ve crop aldım. Bu gün nişan vardı ve ben hiç bir şey yapmadım. Banyoya gidip üstümü giyindim.

Banyodan çıkınca Kaanın bakışlarını üzerimde hissediyordum. Bana bakıp soğuk bir sesle, "Şimdi ben arabaya gidip üstümü değişeceğim ve gelip seni alacağım. Nişana bazı şeyıer almak lazım" dedi. Onu onayladım fakat ne oldu ki buna? "Bu arada 2 gün sonra Ankaraya taşınıyoruz" dedi. Yine onayladım bir şey demedim. Oda pencereden çıktı gitti. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Babamlar yemeğini yiyip gitmişti muhtamelen.Kahve alıp içmeye başladım. İki tane arkadaşım vardı. Ela ve Güler. Ela beni çok severdi hiç bir zaman sevgisinden şüphe etmezdim. Fakat Güler beni sevmezdi yada severdi bilemiyorum. Ondan emin değildim.

Kapının çalması ile annem kapıyı açtı. "Hoş geldin oğlum, geç istersen" dedi annem. Kaan soğuk bir ifadeyle anneme bakıyordu. "Teşekkür ederim, Adalı alıp çıkacağım" dedi Kaan. Ne oluyordu ona? Annem onu onayladıktan sonra beni çağırdı. Kaanla gittim. Arabaya bindim. Hiç konuşmuyorduk. "Neden konuşmuyorsun?" dedim. Gözlerini yoldan çekmeden konuştu "Konuşmam gereken konu mu var?" dedi sert bir şekilde. "Bir şey mi yaptım sana? " dedim yan profiline bakarak.

"Ne istiyorsun, Adal?" dedi bana yine bakmayarak. "Hiç bir şey" dedim ve bende yola bakmaya başladım.

°

Eve yorgun bir şekilde gelmiştim. Daha saat dörtdü. Yani daha vardı. Kaana ne olmuştu çok merak ediyordum. Eda ve Güleri arayıp bize gelmesini istedim

Kapının çalmasıyla kalktım kapıyı açtım.

"Hoş geldiniz" dedim samimi bir şekilde

"Hoş bulduk kaçak evli" dedi. Güldüm. Onlara isteme gününün akşamı dediğimde baya şaşırdılar. Şimdiye kadar kimseyi sevmemiştim. Sevmeyide denemedim açıkcası. Tek gecelik ilişkileri ile aram olmasada, Kaanın gece yaptıklarına karşı koyamadım. Büyük bir pişmanlık vardı içimde.

"Eee ne duruyoruz. Hemen nişan elbiseni giy makyaj yapalım. Kuaföre ihtiyac yok bence ben burdayım" dedi Güler. "Tabi sen varken ne gerek var" dedim gülerek. "Bu arada eniştemin fotoğrafı var mı? Malum isteme günü gelmediğimiz için" dedi Eda homurdanarak. Güldüm "Yok ama buraya gelmeli. Ayakkabım falan onda kaldı" dediğimde ikiside sesli bir şekilde güldü.

Vay be belkide bende sevileceğim..

"Oo enişte ile mi gittin alış-verişe?" dedi Güler sevecen tavırla. Güldüm tam konuşacaktım ki, "Güler kızım koskoca Kaan Demirel karısına kendi beğencek tabi ki." dedi Eda. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Bu Kaan kimdi ki ben onu şimdi tanıyordum? "Eda ben bu Kaan'ı isteme günü tanıdım. Hakkında çok şey bilmiyorum" dedim şaşkınlıkla. Güler ve Eda bana şaşkınlıkla bakıyordu. "Kızım nasıl hatırlamazsın. Biz her kafede buluştuğumuzda Güler ile ona bakıp öldürdük. Sende hiç bir zaman onda ne bulduğumuzu bilmezdin. Hatta yakışıklı olduğunu söylerdin ama tipim olmaz derdin. Nasıl hatırlamazsın. Sadece üstünden 2 yıl geçti" dedi Eda tek nefeste. Şimdi hatırladım.

Kalbimdeki YerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin