01

36 7 1
                                    

-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑜 𝑦𝑜-
ʙʀɪɢʜᴛ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙᴏxᴇᴀɴᴅᴏ ᴛʀᴀɪᴀ ᴠᴇɴᴅᴀᴅᴀs sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴠᴇɴᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ʟᴀsᴛɪᴍᴀʀsᴇ..ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴀʟ ᴄᴏsᴛᴀʟ ᴅᴇ ʙᴏx ʏ ᴠɪᴇɴᴇ sᴜ ᴀᴍɪɢᴏ ᴏғғ ʏ ʟᴇ sᴀʟᴛᴀ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ʏ sᴇ ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴀɴ ᴀ ʀᴇɪʀ ʏ ɴᴀɴɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠɪᴇɴᴅᴏ sᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴛɪᴋ ᴛᴏᴋ..

-ᴛᴏᴅᴀᴠɪᴀ ᴇʀᴀɴ ᴜɴᴏs ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛᴇs ʏ ɴᴀɴɪ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀɴ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀᴏɴ ᴀ ʙʀɪɢʜᴛ..

𝑁𝑎𝑛𝑖:ᴏɪɢᴀɴ ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ɢʀᴀʙᴀʀ ᴜɴ ᴛɪᴋ ᴛᴏᴋ ᴘᴀ ᴍɪ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ..

-ʙᴏss ʏ ᴍᴇᴡ ᴠᴇɴɪᴀɴ ᴛᴏᴅᴏs ᴇᴍʙᴏʙᴀᴅᴏs ʏ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏs ʏ ɴᴀɴɪ ʟᴏs ᴍɪʀᴏ...

𝑁𝑎𝑛𝑖:ᴘᴜᴇs ᴀᴅᴏɴᴅᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ǫᴜᴇ ɴᴏ ɪɴᴠɪᴛᴀʀᴏɴ..

𝑂𝑓𝑓:ᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴇʜ ʏᴀ ʜᴀʙʟᴇɴ..

𝐵𝑜𝑠𝑠:ᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇs ᴇsᴛᴀʙᴀᴍᴏs ʟʟᴇɴᴅᴏ ᴘᴀʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴘᴀsᴀᴍᴏs ᴘᴏʀ ᴇʟ sᴀʟᴏɴ ᴅᴇ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ʏ ᴠɪᴍᴏs ᴀʟᴏs ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ʙᴀɪʟᴀɴᴅᴏ ʏ ʜᴀʏ ᴄʜɪᴄᴏs ʟɪɴᴅᴏs ʏ ᴇs ǫᴜᴇ ʟᴇs ǫᴜᴇᴅᴀ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴇsᴀ ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴜsᴀɴ ʟ@s ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ..

𝑀𝑒𝑤:ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʙɪᴇɴ ʟɪɴᴅᴏ ʏ ᴘᴜᴇs ɴᴏ ɴᴏs ᴘᴜᴅɪᴍᴏs ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴀs ʀᴀᴛᴏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴍᴀᴇsᴛʀᴀ ɴᴏs ᴄᴏʀʀɪᴏ ᴅᴇ ᴀʜɪ..

𝑁𝑎𝑛𝑖:ɴᴏᴍᴀᴍᴇs ᴘɪɴᴄʜᴇs ᴀᴄᴏsᴀᴅᴏʀᴇs ᴘᴏʙʀᴇs ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ᴀʜɪ ᴠɪᴇɴᴅᴏʟᴏs ʏ ᴇʟʟᴏs ʙɪᴇɴ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴏs..

𝑀𝑎𝑛:ᴀᴠᴇʀ ᴠᴀᴍᴏs ᴀᴠᴇʀʟᴏs..

𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:ɴᴏ,ɴᴏ ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ɪʀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀʀ..

-ᴛᴏᴅᴏs ᴇɴᴛʀᴇɴᴀɴᴅᴏ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴏғғ ᴛᴜᴍʙᴏ ᴀ ʙʀɪɢʜᴛ ʏ ᴍᴀɴ ʟᴏ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴘɪᴇs ʏ ᴇsᴛᴇ ɴᴀɴɪ ᴅᴇ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ʏ ʟᴏ ʟʟᴇᴠᴀʀᴏɴ ᴀʟ ᴏᴛʀᴏ sᴀʟᴏɴ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍᴇᴡ ᴏғғ ʏ ʙᴏss ʟᴏs sᴇɢᴜɪᴀɴ..

𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:ʏᴀ ᴏɪɢᴀɴ sᴜᴇʟᴛᴇɴᴍᴇ...ɴᴏ ᴀʟ sᴀʟᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ɴᴏᴏᴏᴏ..

-ʜɪʙᴀɴ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏs ʏ ᴏғғ ᴀʙʀɪᴏ ʟᴀ ᴘɪᴇʀᴛᴀ ᴅᴇʟ sᴀʟᴏɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ʏ ᴛᴏᴅᴏs sᴇ ᴛʀᴏᴘᴇᴢᴀʀᴏɴ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ʙʀɪɢʜᴛ......
ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴀʜɪ ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ʟᴏs ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ʏ ᴡɪɴ ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴛɪᴇʀɴᴏ sᴇ ʟᴇs ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ɢᴜɴ ʏ ᴛᴏᴘ ᴛᴀᴘ ʏ ᴅᴇᴡ ʏ ɢᴜʟғ...

𝑊𝑖𝑛:¿ᴇsᴛᴀɴ ʙɪᴇɴ?

𝐺𝑢𝑙𝑓:ʜᴀʏ ᴡɪɴ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇs ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀs ᴛᴀɴ ᴏʙᴠɪᴀs sᴇ ᴠᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇsᴛᴀɴ ʙɪᴇɴ..

𝑊𝑖𝑛:ᴀsʜ ʙᴜᴇɴᴏ ᴄᴀʟʟᴀᴛᴇ ɢᴜʟғ..

-ᴡɪɴ ʟᴏs ᴀʏᴜᴅᴀ ʏ sᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴀ ʏ ᴍɪʀᴀ ᴀ ʙʀɪɢʜᴛ..

𝑊𝑖𝑛:¿ᴛᴇ ᴅᴜᴇʟᴇ ᴀʟɢᴏ ʙʀɪɢʜᴛ? ᴛᴜ ғᴜɪsᴛᴇ ᴇʟ ǫᴜᴇ ғᴜɪsᴛᴇ ᴀᴘʟᴀsᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏs..

𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:sɪ ᴇsᴛᴏʏ ʙɪᴇɴ ᴀᴍᴏʀ...

𝑇𝑜𝑑𝑜𝑠:¿AMOR?..

𝑊𝑖𝑛:ᴀʜ ᴘᴜᴇs ᴇs ǫᴜᴇ ʙʀɪɢʜᴛ ᴇs ᴍɪ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ..

-ʙʀɪɢʜᴛ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴡɪɴ ʏ ʙʀɪɢʜᴛ ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀ ᴘᴏʀ ᴅᴇᴛʀᴀs sᴜ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ..

𝑂𝑓𝑓:ɴᴏ ʟᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴄʀᴇᴇʀ ʙʀɪɢʜᴛ ǫᴜᴇ ɴᴏ ɴᴏs ʜᴀʏᴀs ᴅɪᴄʜᴏ..

𝐺𝑢𝑛:ᴏғғ ʏᴀ ᴅᴇᴊᴀʟᴏs ɴᴏsᴏᴛʀᴏs ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ᴅɪᴊɪᴍᴏs ɴᴀᴅᴀ..

𝑇𝑜𝑑𝑜𝑠:¿SON PAREJA?

𝑂𝑓𝑓:ᴘᴜᴇs sɪ ɪᴅɪᴏᴛᴀs ᴇʟ ɢᴜɴ ᴇs ᴍɪ ɴᴏᴠɪᴏ..

𝑁𝑎𝑛𝑖:¿ʟᴇs ᴅᴇᴄɪᴍᴏs ᴅᴇᴡ?

𝐷𝑒𝑤:ᴘᴜᴇs ʏᴏ ʏ ɴᴀɴɪ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ sᴏᴍᴏs ᴘᴀʀᴇᴊᴀ..

𝑀𝑎𝑛:ᴘᴜᴇs ʏᴏ sᴀʟɢᴏ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴘ ᴛᴀᴘ...

𝑇𝑜𝑝 𝑡𝑎𝑝:sɪsɪ..:)

𝐵𝑜𝑠𝑠:ɴᴏ ᴘᴜᴇs ʏᴏ sᴀʟɢᴏ ᴄᴏɴ ғᴏɴɢ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴇ ᴀɴᴅᴀ ᴇɴ ᴏᴛʀᴏ ᴘᴀɪs ᴛᴏᴄᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ..

-𝒸ℴ𝓃𝓉𝒾𝓃𝓊𝒶𝓇𝒶.....

✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰



𝐌𝐢 𝐩𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧̃𝐨 𝐜𝐢𝐬𝐧𝐞 ❤︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora