-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡-
-ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀɴᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ʏ ᴍᴀɴ ᴠɪᴇɴᴇ ʏ ᴅɪᴄᴇ..𝑀𝑎𝑛:ʙʀɪɢʜᴛ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ʏ ɴᴜᴇsᴛʀᴀs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs ᴠᴀᴍᴏs ᴀɪʀ ᴀʟ ᴄɪɴᴇ ʏ ᴀʟ ᴘᴀʀǫᴜᴇ ᴠᴀs ʏ ɪɴᴠɪᴛᴀs ᴀ ᴡɪɴ..
𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:ʟᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴏᴋ..ᴘᴇʀᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴜ ᴘᴏɴᴛᴇ ᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀʀ
-ᴍᴀɴ sᴇ ᴘᴏɴᴇ ᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀʀ..sᴜsᴘɪʀᴇ ʏ ᴄᴀᴍɪɴᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴᴏs sᴀᴄᴏs ᴅᴇ ʙᴏᴢ ʏ ʏᴏ ᴍᴇ ᴘᴜsᴇ ᴍɪs ᴠᴇɴᴅᴀs ᴇɴ ᴍɪs ᴍᴀɴᴏs ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴇ ᴀ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀ ᴇʟ ᴄᴏsᴛᴀʟ ᴅᴇ ʙᴏx..
-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎 𝑜𝑓𝑓-
-ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴇɴᴛᴀᴅɪ ᴇɴ ᴜɴᴀs ʙᴀɴᴄᴀs ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ ʙʀɪɢʜᴛ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏsᴇ ᴀᴍɪ ʟᴀᴅᴏ..𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:¿ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀ ᴇʜ ᴇsᴛᴀs ᴍᴜʏ ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴏ ʜᴏʏ?
𝑂𝑓𝑓:ɴᴏ ᴇs ɴᴀᴅᴀ sᴏʟᴏ ᴇsᴛᴏʏ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ʏᴀ sᴀʙᴇs..
𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:ɴᴏ ɴᴏsᴇ ᴀsɪ ǫᴜᴇ ᴅɪᴍᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴘʀᴇᴄᴜᴘᴀ..
𝑂𝑓𝑓:ᴘᴜᴇs ᴇs ɢᴜɴ ᴜʟᴛɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀʜ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴍᴜʏ ʀᴀʀᴏ ᴀʜ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴠᴏᴍɪᴛᴀɴᴅᴏ ʏ ᴘᴜᴇs sᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ᴍᴀʀᴇᴀᴅᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ᴀɴᴛᴏᴊᴏs ʏ ʏᴏ ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴜʏ ᴇɴғᴇʀᴍᴏ..
𝐵𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡:ᴘᴜᴇs sɪ ᴀʜ ᴅᴇ ᴀɴᴅᴀʀ ʙɪᴇɴ ᴇɴғᴇʀᴍᴏ...ᴛᴏᴍᴀᴛᴇ ᴜɴᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ᴅᴇ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴏ ʏᴏ ʟᴀ ᴄᴜʙʀᴏ ᴘᴏʀ ᴛɪ ᴠᴀ..ʏ ʟʟᴇᴠᴀs ᴀᴛᴜ ɴᴏᴠɪᴏ ᴀʟ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ..
𝑂𝑓𝑓:ɢʀᴀᴄɪᴀs ʙʀᴏ..
-ʟᴇ ᴅᴏʏ ᴜɴ ᴀʙʀᴀᴢᴏ ᴀ ʙʀɪɢʜᴛ ʏ ᴍᴇ ᴘᴏɴɢᴏ ᴀ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀʀ..
-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎 𝑔𝑢𝑛-
-ᴇʜ ᴇsᴛᴀᴅᴏ sɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴀʀᴇᴏs ʏ ᴀɴᴛᴏᴊᴏs ʏ ᴠᴏᴍɪᴛᴏ ᴜʟᴛɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ..ᴍᴇ sᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ᴀsᴄᴏ..ᴛʀᴀɪᴀ ᴍɪ ᴛʀᴀᴊᴇ ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ..-ᴍᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ..ʏ ᴍɪʀᴇ ᴀ ᴡɪɴ ᴇsᴄʀɪʙɪᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴇɴ sᴜ ʟɪʙʀᴇᴛᴀ ᴍᴇ ǫᴜᴇᴅᴇ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴡɪɴ ʏ ᴘᴇɴsᴇ "ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴇʟ sᴇʀ ᴛᴀɴ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙʟᴇ ʏ ᴀsᴜᴍɪʀ ʟᴀ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏs ʀᴇɢᴀɴ̃ᴀɴ ᴇʟ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴀ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ʏ sᴏʟᴏ ʟᴏ ʀᴇɢᴀɴ̃ᴀɴ ᴀ ᴇʟ ᴘᴏʀ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs sɪᴇᴍᴘʀᴇ ɴᴏs ᴀʏᴜᴅᴀ ᴀ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀɴᴏs ᴛᴏᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ sɪ ᴀʟɢᴏ ɴᴏ sᴀʟᴇ ʙɪᴇɴ ᴡɪɴ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇs ʀᴇɢᴀɴ̃ᴀᴅᴏ"...ᴡɪɴ ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ ʏ ᴍᴇ sᴏɴʀɪᴏ ʏ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ʏ sᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴏ ʏ ᴍᴇ ᴍɪʀᴏ..
𝑊𝑖𝑛:ǫᴜᴇ ᴏᴄᴜʀʀᴇ ɢᴜɴ ᴛᴇ ᴠᴇs ᴍᴜʏ ᴇɴғᴇʀᴍᴏ...
𝐺𝑢𝑛:ᴇs ǫᴜᴇ ᴡɪɴ ʏᴏ..ᴘᴜᴇs ᴇsᴛᴏʏ ᴇᴍʙᴀʀᴀᴢᴀᴅᴏ ʏ ɴᴏsᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ᴀ ᴏғғ ǫᴜᴇ ᴇʟ ʏ ʏᴏ sᴇʀᴇᴍᴏs ᴘᴀᴅʀᴇs..
𝑊𝑖𝑛:sᴀʙᴇs ᴅᴇʙᴇʀɪᴀs ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ..
-ᴡɪɴ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴀɴᴏᴛᴇs ᴇɴ sᴜ ʟɪʙʀᴇᴛᴀ ʏ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ..
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐢 𝐩𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧̃𝐨 𝐜𝐢𝐬𝐧𝐞 ❤︎
Randomʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ʙʀɪɢʜᴛᴡɪɴ.. ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏs ᴄᴏʀᴛᴏs ʏ ʟᴀʀɢᴏs.. -historia terminada-