-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎 𝑏𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡-
-ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴄᴀsᴀ ғᴜsᴛʀᴀᴅᴏ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴅᴇsᴄʀɪʙɪʀ ᴍɪs ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴏɴ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴇsᴏ ᴀ ᴡɪɴ...ᴇsᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴍᴀᴇsᴛʀᴏ ʏ ᴛᴀɴᴛᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ʜɪᴘᴏᴄʀɪᴛᴀ ᴀᴘᴏʏᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴘᴇʀᴏ ʏᴏ sᴇ ǫᴜᴇ ᴡɪɴ ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴ ᴘʟᴀɴ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ғᴀʟʟᴀʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs sᴇᴘᴀɴ ʏ ʟᴏ ᴀᴘᴏʏᴇɴ ʏ ᴍᴇᴛᴀɴ ᴘʀᴇsᴏ ᴀ ᴇsᴇ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴍᴀᴇsᴛʀᴏ..-𝑁𝑎𝑟𝑟𝑎 𝑤𝑖𝑛-
-ᴇʟ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀʜɪ ᴏʙᴠɪᴏ ғᴜɪ ʏ ᴠɪ ᴀʜɪ ᴀᴍɪ ᴍᴀᴇsᴛʀᴏ ᴘᴇʀᴏ ʏᴏ ʏᴀ ᴛᴇɴɪᴀ ᴍɪ ᴘʟᴀɴ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴠᴇɴɢᴀɴᴢᴀ sᴏʟᴏ ʜᴀʀɪᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀ..ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴜᴄʜᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ʟʟᴇɢᴀɴᴅᴏ ɢᴇɴᴛᴇ ғᴀᴍᴏsᴀ ᴅᴇ ᴏᴛʀᴏs ᴘᴀɪsᴇs..ʏᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴏs ᴄᴀᴍᴇʀɪɴᴏs ᴄᴏɴ "𝒅𝒆𝒘 𝒚 𝒈𝒖𝒍𝒇 𝒚 𝒕𝒐𝒑 𝒕𝒂𝒑 𝒚 𝒈𝒖𝒏" ɢᴜɴ ᴀʟ ᴜʟᴛɪᴍᴏ sɪ ǫᴜɪsᴏ ᴠᴇɴɪʀ ᴀʟᴀ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛᴇɴᴄɪᴀ sᴜ ᴘᴀɴᴢᴀ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴘᴏǫᴜɪᴛᴏ ᴠɪsɪʙʟᴇ..ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀᴏɴ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴇǫᴜɪᴘɪs ᴀ ʙᴀɪʟᴀʀ ᴇʟ ʟᴀɢᴏ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄɪsɴᴇs..ʏ ʏᴏ ᴀᴜɴ ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏᴍᴇ ᴍɪ ᴛʀᴀᴊᴇ..(𝒕𝒓𝒂𝒋𝒆 𝒅𝒆 𝒘𝒊𝒏)
-ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴍᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴇ ʏ ᴍᴇ ᴘᴜsᴇ ᴍɪs ᴢᴀᴘᴀᴛɪʟʟᴀs ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ..
-ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴍᴇ ᴀᴄᴏᴍᴏᴅᴇ ᴍɪ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ ʏ ᴍɪʀᴇ ᴀᴍɪs ᴀᴍɪɢᴏs ᴀᴍɪ ᴇǫᴜɪᴘᴏ ʏ ʟᴇs sᴏɴʀᴇɪ..ʟʟᴇɢᴏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ᴛᴜʀɴᴏ sᴀʟɪᴍᴏs ᴀʟ ᴇsᴄᴇɴᴀʀɪᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇʟ ᴘᴜʙʟɪᴄᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏɴᴏs ʏ ᴀʜɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴍɪ ɴᴏᴠɪᴏ ʙʀɪɢʜᴛ ʏ ɴᴀɴɪ ʏ ᴍᴇᴡ ʏ ᴏғғ ʏ ᴍᴀɴ ʏ ʙᴏss..
ʏᴏ ᴀᴜɴ ɴᴏ sᴀʟɪᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴍɪ sᴀʟɪᴅᴀ ᴀᴜɴ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴍɪs ᴀᴍɪɢᴏs ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀᴏɴ ᴘᴀʀᴀᴅᴏs ᴅᴇ ᴘᴜɴᴛɪᴛᴀs ʙᴀɪʟᴀɴᴅᴏ ᴛʀᴀɪᴀɴ sᴜ ᴛʀᴀᴊᴇ ᴅᴇ ʙᴀʟʟᴇᴛ ʏ sᴜs ᴢᴀᴘᴀᴛɪʟʟᴀs ʏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ᴜɴᴀ ʙᴏʟᴜᴛᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪ ʏᴏ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴇ ᴀ ʙᴀɪʟᴀʀ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴠᴜᴇʟᴛᴀs ʏ ᴅᴇsᴏᴜᴇs ᴍᴇ ᴀʙʀɪ ᴅᴇ ᴘɪᴇʀɴᴀs ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴇ ᴅᴇ ᴘᴜɴᴛɪᴛᴀs ʏ ʀᴇᴛʀᴏᴄᴇᴅɪ ʏ ᴇsᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴇʟ ғɪɴᴀʟ ᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴇʟ sᴀʟᴛᴏ ᴍɪs ᴀᴍɪɢᴏs ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ᴜɴᴀ ʙᴏʟɪᴛᴀ ʏ ʏᴏ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴇ ᴅᴇ ᴘᴜɴᴛɪᴛᴀs ʏ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴠᴜᴇʟᴛᴀs ᴅɪ ᴜɴ sᴀʟᴛᴏ ᴅᴀɴᴅᴏᴍᴇ ᴜɴᴀ ᴍᴏʀᴛᴀʟ ʏ ᴄᴀɪ ᴇɴ ᴇʟ ᴄɪʀᴄᴜʟᴏ ᴘᴀʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴘᴜɴᴛɪᴛᴀs ʏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴇʟ ʙᴀɪʟᴇ sᴏɴʀᴇɪ ʏ ɴᴏs ᴘᴀʀᴀᴍᴏs ᴇɴғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ʏ ɴᴏs ɪɴᴄʟɪɴᴀᴍᴏs ʏ sᴏɴʀᴇɪ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ʜᴇᴄʜᴏ ʟᴏɢʀᴇ ᴇʟ ᴘᴀsᴏ..ᴛᴏᴅᴏs ᴀᴘʟᴀᴜᴅɪᴇɴᴅᴏ ɴᴏs ғᴜɪᴍᴏs ᴅᴇɴᴜᴇᴠᴏ ᴀʟᴏs ᴄᴀᴍᴇʀɪɴᴏs ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ɴᴏs ʜᴀʙʟᴀʀᴏɴ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴇǫᴜɪᴘᴏs ᴅɪʀɪᴀɴ ᴀʟᴀ ᴇsᴄʏᴇʟᴀ ɢᴀɴᴀᴅᴏʀᴀ..
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐢 𝐩𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧̃𝐨 𝐜𝐢𝐬𝐧𝐞 ❤︎
Randomʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ʙʀɪɢʜᴛᴡɪɴ.. ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏs ᴄᴏʀᴛᴏs ʏ ʟᴀʀɢᴏs.. -historia terminada-