Ya Yaman değil de Güven vurulsaydı ne olurdu
Güven anlamıştı oğlunun bi işler çevirdiğini. Babaydı o anlardı. Birbirlerini geç bulsalarda diğerlerini kıskandıracak baba-oğul ilişkileri vardı. Güven Yaman'ı aradı
G:Oğlum nerdesin sen? Meraktan delirecektim.
Y:İyiyim baba bişey yok oturuyoruz bizimkilerle.
G:Tamam oğlum nerdesin sen ben bi seni görmeye geleyimYaman hemen bi bahane düşündü çünkü babasına Zafer Demirhan'ı öldürmeye gidiyorum diyemezdi,bırakmazdı babası. Bi kaç saniye düşündükten sonra "baba sesin gelmiyor anlamıyorum bizimkilerleyim,oturuyoruz." Dedi. O an aklına başka hiç birley gelmemişti.
Tabiki Güven bu numarayı yemedi ve Yaman'ın bu aralar çok sıkı fıkı olduğu,bir şeyler karıştırdıklarını düşündüğü Alaz'ı aradı.
G:Alaz, Yaman yanında mı?
A:Bekçisi miyim ben abisinin doktor?
G:Bak çocuk insan gibi cevap ver!
A:Bilmiyorum doktor oldu mu?
G:OlduTam o sırada arkadan Rüya'nın sesi geldi.
R:Alaz Yaman nerde?
A:İki gün takıldık diye herkes bana soruyor,ne bileyim ben ya.Bunları duyan Güven hemen Rüya'nın çalıştığı yere gitti. Arabadan inecekken Alaz'ın koşarak arabasına gittiğini gördü ve Alaz'ı takip etme kararı aldı çünkü biliyordu ki Alaz Yaman'ın yanına gidiyordu
Vardıklarında Alaz'ı iki adamın içeri doğru sürüklediğini gördü. Kapıda bi adam kalmıştı. Onuda hallettikten sonra içeri girdi Güven
G:YAMAN...NERDESİN OĞLUM?!
Ardında Yaman'ın sesi duyuldu
Y:Baba gelme sakın,kaç kurtar kendini.Dedi ama nafile adamlar çoktan Güveni Yamanla Asi'nin arasına çöktürdüler.
Güven şok olmuştu. Oğlu ve oğlunun yakın arkadaşı yere çökmüş karşısındada oğlunun yıllar sonra bulduğu kardeşi Alaz
Leyla "Evet plan değişti Alazcım. Sen değil annen seçicek kimi öldüreceğini" dedi
Alaz şaşkın gözlerle Leylaya bakıp "Annem mi?" diyebildi.
Neslihan koşar adımlarla içeri girip "Çocuklar iyi misiniz?" diyerek içeri girdi
Neslihan'ın Güven'in orada olacağından haberi yoktu şaşkınlıktan konuşamadı bi süre
Y:Anne senin burada ne işin var?
N:Sizi kurtarmaya geldim annecim. Hepiniz iyi misiniz?
As:İyiyiz Neslihan Teyze.Neslihan Güven'e baktı. Güven ona adeta "Sana gelme demiştim"der gibi bakıyordu
L:Evet nasılsınız faslınız bittiğine göre Alazcım sen annene silahı ver hadi daha çok işimiz var.
A:Ben seçicem benim annem katil olmayacak.
L:İyi sen bilirsin Alaz o zaman hepsi ölür.Leyla'nın emriyle silahlar yerde çöken üçlüye doğrultuldu.
Neslihan hemen lafa atladı
N:Durun durun
Alaz ver annecim hadi
A:Olmaz anne sen bu vicdan azabıyla yaşayamazsın ama ben yaşayabilirim
N:CANIM OĞLUM HEPSİ Mİ ÖLSÜN VER ARTIK ŞUNUAlaz çaresizce silahı annesine verdi. Şimdi seçim yapma sırası Neslihandaydı.
Bi tarafta ilk ve son aşkı,bi tarafta 15 yıl sonra kavuştuğu ilk göz ağrısı,bi tarafta ise bi oğlunun deliler gibi aşık olduğu Yaman'ın ise öz kardeşi olarak gördüğü Asi vardı.L: Evet Neslihan hanım iki dakikanız kaldı yoksa hepsi ölür.
Y:Anne beni vur,lütfen beni vur
G:Oğlum sus ben varken sana noluyor?
As:Neslihan teyze ben senin hiçbir şeyin değilim beni vur kurtul.Neslihan donup kalmıştı. Leyla "Son bir dakika."dedi
G:Neslim,tek aşkım bana bak benim sana yaşattıklarımı hatırla.
Y:Baba sus!
G:Neslihan bak ben seni terk ettim sen benim yüzümden oğlumuzu tek büyüttün benim yüzümden oğlumuz kaçırıldı beşki ben olmasaydım birlikte olucaktık her şey benim yüzümden beni vur.
N:YapamamGüven'in sesi yükselmişti.
G:YAPACAKSIN NESLİHAN YAPACAKSIN BAŞKA ÇAREN YOK!
Leyla "son 30 saniye" dedi
N:Güven seni çok seviyorum, hep sevdim. Sana bunu daha önce söylemeliydim ama korktum şu an çok anlamsız bunu söylemem ama keşke tekrardan olabilseydik keşke...
G:Bende seni çok seviyorum güzelim bende ama şu an beni vurmalısın yoksa üçümüzde öleceğiz lütfen güzelim hadi hayatımın anlamı hadi."Son 3..2.. ve 1" dedi Leyla
Neslihan Güven'i vurmuştu. Yanlış anlamadınız Neslihan ilk ve son aşkını,tek güvendiği,yıllarca ayrı kalsa da sevgisinin bir gram azalmadığı adamı vurmuştu.
Yüksek bi çığlık yükseldi depodan..
Y:BABA!!
Yaman o an ne yapacağını bilemiyordu. Babası gözleri önünde onun meselesi yüzünde ölüyordu.
Neslihan hemen Güven'in yanına çökmüş sadece Güven'e sarılıyordu. Doktorluğunu unutmuş o an sadece aşık olduğu adamı vuran kadındı.
Hepsi ne yapacaklarını,Güven'i nasıl kurtaracaklarını düşünüyorlardı. Tabiki Güven'in gelmeden önce polise haber verdiğini bilmeden
Çok geçmeden polis sesleri duyulmaya başlamıştı.Leyla ve adamları siren sesini duyar duymaz toz olmuşlardı.
Polisler içeri girdi,Güven'i ambulansa bindirdiler ve hemen Soysalan hastanesine gittiler.
Yol boyunca Neslihan Güven'e onu ne kadar çok sevdiğini anlattı belki duyar diye. Duymasaydıda hissederdi o çünkü o aşkın kitabını yazmış Güven Aydın'dı.
Hastaneye varır varmaz Güven'i ameliyathaneye aldılar. Neslihan ameliyata girmek için ne kadar diretsede Şebnem onu bırakmadı ve terasa çıkardı. Ameliyata Güven'in em yakın arkadaşı İlyas girmişti.
Yaman kapıda öylece yere yığılmış şekilde babasıyla olan anılarını düşünüyordu. Daha yeni bulduğu babası şahsi meselesi yüzünden bıçak altında yatıyordu. Ya ölürse Yaman ne yapacaktı?
Güven Asi'nin babası değildi ama onu öz kızı gibi severdi. Alazla Güven'in pek ortak anıları yoktu,çok hoşlanmazlardı birbirlerinden ona rağmen Alaz bile kafasını elleri arasına almış ağlıyordu.
Neslihan da terasta ağlıyordu. Ağzından tek cümle çıkıyordu. "Ben ona 20 sene sonra kavuştum onu tekrar kaybedemem"
Şebnem arkadaşını az da olsa sakinleştirdi ve ameliyathanenin önüne indirdi
Herkes oradaydı,herkes Güven'in sağ salim çıkmasını bekliyordu.Peki Güven o zorlu ameliyattan çıkıp oğluna,sevdiği kadına kavuşabilecek miydi?
Selaaam bu benim ilk deneyimim bu arada benim hikayemde Şebnem iyi biri ve Özge Denizle birlikte tedavi için İsviçre'ye gitti,Güvenle boşanma aşamasındalar.
Umarım beğenirsinizzz ❤️