Nicole Miller
Vajon hogyan kéne előálljak Chloénak, arról, hogy már vagy fél éve viszonyom van a mostohatesójával?
Csak mert itt lenne az ideje, hogy elmondjam neki, de először Paul-t kell megkérdezzem.
-Figyu Paul...-kezdtem bele.
-Figyelek!-ült le mellém az ágyra.
-Már fél éve viszonyunk van, lehet bekéne avatni Chloé-t ebbe az egészbe-magyaráztam.
-Tudod, nem is tudom jó ötlet-e...
-Most miért?
-Csak nehogy felhozza egy veszekedés során-tette hozzá a srác.
-Tökmindegy, idővel mindenki megtudja!-pattantam fel.
-Rendben felőlem elmondhatod, de ne feledd, hogy a szüleid miatt tartottuk titokban-mosolygott picurkát.
-Igen, tudom okíts csak ki, de akkor is elmondom Chloé-nak.-siettem át a lány szobájába.
-Ki az?-kiáltja.
-Csak én vagyok-megyek be a gardróbba.
-Te meg mit csinálsz?-Megyünk ma tenisz edzésre-emlékeztet rá.
-Majdnem elfelejtettem-csaptam a homlokomra.
Ahhjjj Nicole ne tereld a témát!
-Figyelj...-kezdtem bele.
-Melyik jobb ez, vagy ez?-mutatja Chloé a két kedvenc ruháját.
-A fehér!
-De mostmár mondhatom?-Persze! Figyelek!-néz rám mosolyogva.
-Nem tudom hogy kezdjek bele ebbe az egészbe mert attól tartok a fejemet harapod le legelőször, deee...-sóhajtottam hatalmasat.
-Nem harapom le a fejedet!-jelenti ki.
-Neem?? Még akkor sem, ha azt mondom, hogy fél éve Paul-al vagyok?-vigyorogtam kínomban.
-Micsoda?-kerekedtek ki a lány szemei.
-Te azokban az időkben jöttél vele össze, amikor konkrétan az őrületbe kergetett engem?-Igen!
-Oké, nem haragszom amiért vele vagy azért viszont sokkal inkább, hogy nem mondtad el!-sóhajtott hatalmasat.
-A szüleim miatt jobb volt, ha inkább senki sem tudja-magyarázom meg.
-Igen, apukád bizonyára problémázott volna, ha megtudja, hogy egy ilyesfajta sráccal vagy
-Nem olyan gondosz mint amilyennek te gondolod-jegyzem meg.
-Nem is arra értem, csak hogy egy ilyen motoros srác meg ilyenek-mutogat a levegőbe.
Hm, ez egyébként simán ment.
-Mikor indulunk edzeni?-kérdeztem Chloé-tól.
-Ebéd után-felelte, majd ebben a percen a telefonja elkezdett csörögni.
Szám hívta így csak simán felvette és kihangosította, közben pedig elrakta a teniszütőinket.
-Igen tessék! Ki az?-mondja a lány.
-Szia! Pierre vagyok!-szólal meg A srác.
-Azta rohadt-vigyorogtam.
-Shhh ez nem vicces-szidott le a szőke hajú barátnőm.
-Micsoda?-kérdezi Pierre.
-Jaa semmi csak...csak magamban beszélek
-Szóval magadban-nevetett a srác.
-Igen!
-Jól van...
-Figyelj, ha gondolod és neked nem okoz gondot, akkor átmennék hozzátok-felelte a srác mire Chloé a létező összes dolgot, ami a kezében volt elejtette.-Zavarban vaaaagy-cukkoltam, amikor már teljesen piros volt.
És még azt mondja utálja.
-Rendben, itt van úgyis a kabátod-szedi össze nagy nehez a gondolatait a lány.
-Az maradhat nálad!
-Paul hívott át ebédelni, csak gondoltam szólok hiszen tudom, milyen érzéseket táplálsz irántam.-Hát igen, utállak!-jelenti ki Chloé én pedig csak szétterülők az ágyon.
A két fél elköszönt egymástól, majd lerakták a telefont.
-TE KOMPLETT HÜLYE VAGY!!!-kiáltok fel.
-Ne kiabálj már-sóhajtott.
-Így közlöd vele? Hát nem levágós, hogy bejössz neki?
-Nem, fúj-vágott finytort.
-Gyomrom nincs vele együtt ebédelgetni.-Te nem vagy normális-csavargattam meg a szemeimet.
-Mellékesen visszatérve rád és Paul-ra...én azt hittem csak most kezdtetek el kavarni-jegyzi meg.
-Hát látod, hogy nem, DE ne tereld már a témát!
-Zavarba jöttél, amikor Gasly azt mondta, hogy átjönne-mosolyogtam rá.-Értsd meg, hogy utálom őt!
-Kibírhatatlan ahogy próbálkozik, csak a kicsi csillagnak nem esik le, hogy nulla az esélye nálam!-váltott át teljes mértékben komolyra a barátnőm.-Na most mint egy farkas olyan vagy!
-Meg egyébként Pierre-el is olyan vagy...-gondolkozom el.-Hát persze, rideg vagyok vele-vont vállat.
-De velünk pedig kis aranyos szoktál lenni-jegyzem meg és közben azon tűnődöm, hogy mire hasonlít ez az egész.
-Most min gondolkodsz?
-Megvan!
-Farkasbőrbe bújt bárany-felelem.-Az nem fordítva van?-kérdezte Chloé.
-De, de a te esetedben ez így helyes!
-Ja csak Pierre-el nem leszek bárány-csavargattam meg a szemeit.
Ig & Tiktok: rebs_writer
VOUS LISEZ
Farkasbőrbe bújt bárány
Roman d'amour•Chloé Thomson Forma 1 rajongó barátnőjével együtt, Nicole Miller-rel. Azt hiszem érdemes megemlítsem, hogy egy embert utál Chloé a mezőnyből, Pierre Gasly-t. Vajon jó ötlet volt elfogadniuk a meghívást a Holland Nagydíjra?