Information

19 0 0
                                    


𝒮𝓉ℴ𝓇𝓎 𝒾𝓃𝒻ℴ𝓇𝓂𝒶𝓉𝒾ℴ𝓃:

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥𝐢𝐜 𝐥𝐨𝐫𝐞. 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬 𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐝𝐞𝐚𝐥𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐭𝐨𝐩𝐢𝐜𝐬. 𝐄𝐱𝐚𝐦𝐩𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐬: 𝐀𝐛𝐮𝐬𝐞, 𝐒/𝐀, 𝐝𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐢𝐬𝐬𝐮𝐞𝐬.
A 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚 𝐬𝐚𝐝, 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜, 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧-𝐩𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐚𝐥𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐭𝐨𝐩𝐢𝐜 𝐨𝐟 𝐰𝐚𝐫.

𝒞𝒽𝒶𝓇𝒶𝒸𝓉ℯ𝓇 ℐ𝓃𝒻ℴ𝓇𝓂𝒶𝓉𝒾ℴ𝓃:

-𝒲𝒾𝓃𝓃𝒾ℯ

•𝐖𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫. 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 (early) 𝟏𝟗𝟎𝟎'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐭𝐭𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐫𝐞𝐚. 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐇𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐨 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐲 (𝐮𝐧𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐮𝐦𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐖𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞) 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐇𝐞𝐥𝐥.

•𝐇𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐂𝐚𝐥𝐥𝐢𝐨𝐩𝐞. 𝐂𝐚𝐥𝐥𝐢𝐨𝐩𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐖𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐤𝐢𝐝𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐖𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐚 𝐭𝐞𝐞𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫, 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐮𝐥𝐭.

•𝒱𝒾𝓈𝓊𝒶𝓁𝓈•
•𝐖𝐢𝐧𝐧𝐢𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐟𝐫𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞𝐬. 𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐧 𝐚 𝐛𝐨𝐰. 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐞𝐝. 𝐒𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐩𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐩𝐬.

-𝒜𝓃𝑔ℯ𝓁𝓈-

•𝐌𝐢𝐜𝐡𝐚𝐞𝐥
•𝐑𝐚𝐩𝐡𝐚𝐞𝐥
•𝐆𝐚𝐛𝐫𝐢𝐞𝐥
•𝐀𝐫𝐢𝐞𝐥
•𝐔𝐫𝐢𝐞𝐥
•𝐉𝐨𝐩𝐡𝐢𝐞𝐥
•𝐀𝐳𝐫𝐚𝐞𝐥

•ℳ𝒾𝒸𝒽𝒶ℯ𝓁

•𝐌𝐢𝐜𝐡𝐚𝐞𝐥 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥 𝐢𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐥𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬.
•𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝𝐞. 𝐎𝐧𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐞𝐲𝐞 𝐨𝐧 𝐠𝐫𝐚𝐲 𝐞𝐲𝐞. 𝐏𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭. 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥𝐬. 𝐇𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐚𝐝 𝐥𝐞𝐠 )𝐨𝐧𝐞 𝐥𝐞𝐠 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐥𝐢𝐦𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐥𝐲).
𝐌𝐢𝐜𝐡𝐚𝐞𝐥 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐮𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐠𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐧𝐭𝐬. 𝐀 𝐥𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐠𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐮𝐭𝐟𝐢𝐭 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐠𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐠𝐨𝐥𝐝 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬. 𝐇𝐞 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐞𝐥𝐬 )𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫). 𝐕𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐞𝐰 𝐟𝐫𝐞𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬.

Heaven is Unjust Where stories live. Discover now