İMKANSIZ AŞK

24 2 17
                                    

Okulun ilk günü herkez istemsiz bir şekilde sınıflara yöneliyor. Fakat luncy ve shiro tam tersine heyecanlı. shiro luncy nin abisi. 18 yaşında luncy ise 16. Yaşlara pek takmıyalım;shiro çantasını sınıfa bırakmak için yukarı çıktı. az sonra hiraka vardı. Hiraka,luncy ye orta okuldan beri zorbalık yapıyor. Luncy buna alışık olduğu için takmıyor tekrar karşılaştılar! "Bak bak! Kimler varmış burda?" Bu sözleri söylerken sinirli bakıyor,galiba luncy i görmek istemiyor. Yada onunda bilmediği bir şey var.dakika bir gol bir! Makiko hiraka nın sevgilisi-idi.makiko luncy nin çantasını karıştırdı karıştırırken üstünde "anne babamın son ses kaydı" yazan bir kaset vardı.makiko kendini bilmiş aptalın teki! Hiç acıması yok. Sadece luncy ye karşı. Olmadığı için o kaseti luncy nin önünde kırdı. Evet! Luncy ve shironun ailesi öldürüldü. Hemde çok yakınları tarafından... Luncy nin gözleri yaşardı ama belli etmek istemedi aynı zamanda sinirliydi kendisini tutan hirakaya tekme attı hirakanın canı acımadı ama bunu doz olarak kullanacak. burnu kanıyor!shiro geldiğinde gözlerine inanamadı. BU NE? OKULUN İLK GÜNÜ!İKİ KİŞİ 1 KIZ ÇOCUĞUNA SALDIRIYOR(tabi masum bir kız çocuğumu bilinmez:))"LUNCY! NE OLUYOR BURDA?!" hiraka yı görür görmez şeytanca bir bakış👹bu olayın bu dönem ilk ve son olmasını diledi shiro. Ama nafile! "Bu ilk ve son olsu- "tamam uzatma" çok gıcıkça. Shiro Luncyi o kadar çok seviyor ki ona birşey olsun asla istemiyor. Her zaman yanında olmak istiyor ama imkansız tabiki. İllaki hayat onları ayıracak:)

yasak aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin