Luncy ve shiro oradan uzaklaştı ama luncy hala üzgün,gözleri doluk şekilde ilerliyor."Luncy noldu neden üzgünsün ki?" "Onlar..kaseti.." shiro durumu anladı onunda elinde değil. Gözleri doldu ama belli etmedi "olsun abicim:)) daha fotoğraflarımız var hem" diyerek sınıflara geçtiler. İkisininde moraller yerlerde dersi dinlediler tenefüz çalar çalmaz shiroyu mr. Wiolette çağırdı (ismi uydurdum:D)
Shiro ne olacağından habersiz hocanın yanına gitti mr Wiolette bağırıp çağırdı işin içinde hiraka var! Meğerse hiraka Luncy burnunu kanattığı için şikayet etmiş birde sırıtıyor! Shiro yine sinirli :) içinden ona saymadığını bırakmadı! Suçu kardeşime atmamak için kendi üstlendi " ben yaptım EVET!" "BİR HAFTA UZKLAŞTIRMA! DEFOL!!" hiraka gülmemek için kendini zor tuttu shiro okuldan çıkarken Luncy e rastladı. İyiki rastladı! Abisinin Uzaklaştırma yediğini bilmiyor. shiro küçük kardeşinin üzülmesini istemiyordu ama zorundaydı söylediğinde üzülmek değilde sinirlendi Luncy. Shiro çıkınca makiko "prenses yine üzgün neden acaba, abinin uzaklaştırma yediğindenmi üzgünsün?EZİK!" Luncy ninde sınırı var!"makiko kes sesini." "Ah neden zorunamı gidiyor??" Benim bile içimin yağları eridi çünkü Luncy makikoya iyi bi tekme attı (kız tekmeci galiba🤫) makiko cort oldu! HAHA! "PİSLİK!" hemen koş tabi sevgilinin yanınaa. Makiko hirakanın yanına gitti hiraka bunu görünce şok oldu(olmuş gibi yaptı)
"Makiko kim yaptı bunu sana?!" "Luncy.."
Makiko çıtkırıldımın teki. Sevgiyi başka kollarda arıyor. "Tamam. Ben onu halledicem.Bir şey daha! Ayrılmak istiyorum." Makiko şok oldu konuşamadı, kıpırdayamadı. "Bu arada luncyi senin için halletmiyiceğimi bilmeni isterim." Hiraka elinde "maket" bıçağı ilə gidiyor Luncy nin yanına.. luncye acıyorum😭. Hiraka Luncy nin elinden tutup kimsenin ikisini duyamayacağı yere götürdü. Maket bıçağını alıp eline sapladı. Daha çok bir şeyler kazıyormuş gibi özenle hareket ettiriyor. Luncy felaket!"YERİNDE DUR!" "LAN #@₺&#@@# DURSANA!" Luncy bağırmıyor! Kurtulmaya çalışıyor. Hiraka tehtidi yapıştırdı "abininde ölmesini istermisin?YETİM?!" kırıcı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak aşk
Teen Fictionhikaye saçma olabilir ama bazılarının hoşuna gidiceğinide Sanmıyorum-