Luncy bunu abisine söylememeye karar verdi çünkü shiro bu olanları öğrenirse hiraka öldü!shiro hiraka ya denk değil çünkü... O bir... M-ma-maf-mayy-mafya...(AŞIRI SIRADAN) Her neyse. Hiraka oradan uzaklaştı Luncy nin anlatamıcağını biliyor. Luncy de revire yönelirken bahane üretmeye çalışıyor!Bahane LOADİNG....
Buldu sonunda.."çiftlik kulübünde iken tırmıgin üZerine düştüm gelirkende kafamı kapıya çarptım" aynen böyle dedi😔 revir işini hallettikten sonra yola çıktı ama üst üste... Hiraka luncyi yola att-ı.... AMA KURTULDU YA! Shiro psikopat gerçekten.hiraka Luncy e birşey yapıcağını bildiği için gizli gizli luncyi takip etti- nanay zamanı! Sargıları gördü "BUNE LUNCY?!" "Ş-şey.. kemm- kümmm... Kommm......."
" Seni zorlamıcam🤍......"
"EVDE AÇIKLARSIN!" EVRİM DEĞİL DEVRİM GEÇİRDİ LAN ÇOCUK! (yukarda shiroyu koyabilirim üşenmessem)Eve gidiyorlar ama Luncy bahane bulmak için yırtınıyor! Çünkü önceki bahaneyi abisi yemez...(Biraz fazla zeki saçını yediim) eve gelince Luncy odasına kapandı. BULAMIYO😭!
shiro yemek fanı oldugu için eve sipariş etti.(Luncyle noodle yemek istemiyor) Eve gelince shiro luncyi çağırıp gömüldü...(Aynı yazarı) Yemek yerken pamık gibi oldu ama tekrar devrim geçirerek "Söyle nasıl oldu.?" Luncy şaşkın.. Luncy korktu.. hemde abisinden.. hemde ilk defa-
"Merdivenlerden düştüm..."
Oda yedi dimiii "nəsə abi ben elimi yıkamaya gidiyorum.." shiro sadece gözünü görmüştü ama.. kolunu değil..gözüde yaralandığı için.. KOLUNU SAKLARSAN KONU KAPANMAZ LUNCY HANIM! shiro da elini yıkamak için Luncy nin yanına gitti derken kol ile shiro yan yana geldi... "KOLUNU AÇIKLA KARDEŞİM?!"
"Ş-şey eeeee...(Bahane LOADİNG)"
"O yaptı değilmi.?"
Soruşturma başladı..
A)söyle
B)söyle
C)söyle
D)söyle
Cevap cevizli.. "hiraka yaptı hepsini."
"BİLİRODUM HEPSİNİ O #₺₺&@&#'#& YAPTIĞINI!"
Burası biraz saçma ama shiro eline bıçak cebinede "BALTA" Koydu.. HİRAKANIN EVİNE... Shironun bilmediği birşey var ama sonra öğrenicek. Sizde dahil👹!
Hirakanın evi yakın olduğu için vardı. Kapıyı tekmükledi.
"Kim o?" Çok tatlı bi ses ama hirakanın... (Bide ayıcıklı kazak giyiyomuş-)Neyse.
"ECELİN HİRAKA.ECELİN!:)"
kapıyı çok az açmıştı hiraka. O küçücük aralıktan shiro elindeki bıçağı hirakanın yüzüne doğru fırlattı ama hiraka geri çekilince bıçak duvara saplandı. S-shiro cebindeki b-ba-baltayı çıkardı "seni öldürmeye geldim!" "Hoş geldin shiro."
(Hayal gücümüz çok anormal-) Hiraka duvardaki bıçağı aldı iki velet kavga edermiş gibi kavga ediyolar..
SAYMAM! Önce shiro yaralandı. Hiraka da baya bi pelt. Hiraka son gücü ile shiroyu duvara alıp boğazını sıktı. Ama bildiğimiz adamın boğazını cimcikliyo.. en son shiro kurtuldu ve hirakayı yere düşürüp kafasını ezdi...(Robin fikri dızladım kusura bakma💅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak aşk
Teen Fictionhikaye saçma olabilir ama bazılarının hoşuna gidiceğinide Sanmıyorum-