We lopen met zijn allen het terrein af naar de Mac. We zijn met zijn allen een beetje aan het kloten. Als we bij de Mac aankomen bestellen we. Ik heb of course een of course een big mac menu met een Frappuccino chocola.
We gaan aan een tafel zitten ik pak mijn telefoon en zoek op Ziggo sport naar mijn wedstrijd hij popt up en ik spoel door naar mijn proef op Caïro. "Ik zei toch dat ie goed ging" zegt Mara die blijkbaar achter me stond. Als hij afgelopen is komt ons eten er al aan. We eten alles op en als er klaar zijn is het half 7. We hebben dus nog ongeveer anderhalf uur we lopen terug naar stal. Ik kleed me om en Mara maakt alvast Bliksem klaar. "Dit moet goed gaan dit is zijn debuut" denk ik bij mezelf. Als ik klaar ben pak ik zijn zadel en hoofdstel en loop naar de poetsplaats waar hij al gepoetst is. Ik zadel hem op en geef hem een snoepje die ik toevallig in mijn jas zak vond. We lopen naar de inrijdbak en ik stap op ik rijd hem in en alles gaat eigenlijk best wel soepel. ik rijd mijn proef en daarna rijd ik hem uit. Ik zadel hem af en zet hem op stal.dan is de prijs uitreiking ik loop naar het podium. uiteindelijk worden alle scores natuurlijk gecombineerd, maar het is toch chill als je gewoon al wint bij de dressuur. "we beginnen bij de B klassen. ze beginnen bij plek 5 en gaan daarna door naar plek 4. die winnen 2 meiden die ik nog nooit eerder had gezien en op de 3e plek is geëindigd in hun debuut Senna de Jong met Bliksem Mcqueen. ik stap het podium op en krijg een witte rozet, een fles champa en een halster. als ik klaar ben loop ik terug waar ik net stond bij Mara en de jongens. Matthy kijkt mij lachend aan "heb jij jou paard vernoemd naar die auto in cars" iedereen moet lachen. "ja vond ik wel grappig, aangezien hij best snel is af en toe" dan komt de uitslag van twix en mij een 6e plek best netjes. als laatste is de proef van Caïro en mij. "3e is geworden Emma van Veen, 2e is ....... Isa van het Laar en als laatste op de eerste plek is een heel mooi duo geëindigt namelijk" er valt weer een dodelijke stilte. deze lijkt wel 10 minuten te duren. de omroeper gaat verder "SENNA DE JONG MET EGAPTIAN FARAO CAÏRO. ik ren naar het podium en krijg een deken, een hele grote fles champa en een oranje rozet. daarna loop ik naar terug naar Mara en de jongens. "we zijn trots op jeee" roept Mara gelijk.
"Zullen we anders nog naar ons gaan?" Vraagt Robbie. Nadat ik alles heb opgeruimd en een trainingspak heb aangetrokken. "Is goed" zegt Mara. Morgen heb ik springen ik start om 12 uur dus hoef niet super vroeg op. "gezellig" zeg ik. ik en Mara ruimen alles even op. daarna gaan we naar de parkeerplaats. '"we zijn met 2 auto's, wie gaat bij wie?" vraagt matthy. "ik ga wel met jou" zegt Robbie. "Mabbie 4 ever" roept Milo gelijk. ik schiet in de lach. "bek dicht josti!" roept matthy. hierdoor moet ik nog harder lachen. Raoul, Mara en Milo stappen bij Koen in de auto. ik en Robbie gaan bij Matthy in de auto. Matthy verbind zijn telefoon en geeft hem aan Robbie hij zet Blue car op. i got a blue car. i got a blue car. I got a blue car. you hear me coming rngggggg from far. i got a blue car. i got a blue car. klinkt door de speakers heen. ik begin kei hard te lachen van hoe slecht het wel niet is en de jongens moeten ook lachen. "wat is dit slecht" zeg ik lachend. nu moeten de jongens nog harder lachen. " dat moet je tegen Koen zeggen" zegt Robbie. nu moet ik nog harder lachen. "heeft hij dit gemaakt?" vraag ik. de jongens kijken me aan en roepen "ja". we lachen ons helemaal dood en dan komen we aan bij casa del huts zoals hun het noemen. we gaan met zijn allen naar binnen en ploffen neer op de bank. "iemand iets te drinken" vraagt Raoul. "fanta alstjeblieft." zeg ik. "BIERRRR" roepen de jongens. "water voor mij" zegt Mara. raoul komt aanlopen met 5 biertjes, een glas fanta en een glas water. "dankuuu" zeggen we. "zullen we film kijken?" vraagt matthy. "is goed" reageer ik. "horror" roept Koen. we zetten "it" aan. ik zit op de bank naast Matthy en Koen. we kijken geconcentreerd naar de film wanneer er een jumpscare komt ik schrik en duik richting Matthy uit reflexen. hij moet lachen en legt zijn arm om mij heen.
Robbie zet de film op pauzen en loopt naar de keuken. ik lig nog steeds op de bank en Matthy heeft nog steeds zijn arm om mij heen geslagen. eigenlijk vind ik dit zo best wel lekker liggen dus ik zeg er maar niks van. robbie komt lachend terug uit de keuken lopen met 3 bakken chips. hij zet de film terug aan en we kijken hem af. als hij afgelopen is is het 10 uur. Koen loopt naar de kast en pakt twister eruit. "wie doet er mee?" vraagt hij dan. Ik, Mara en Matthy doen mee met Koen en Raoul heeft aangeboden om te draaien. "linker hand op blauw." zegt hij. na een paar rondes valt Mara. na een tijdje gaat ook Koen af en sta ik alleen nog met Matthy op het bord. ik verlies mijn evenwicht en val tegen Matthy aan die daar vervolgens door omvalt. Ik val met mijn hoofd op zijn borst. We barsten daarna met zijn alle in lachen uit. ik sta snel op en merk dat ik rood word dus ik kijk naar beneden.
we gaan weer met zijn alle op de bank zitten. "wie wil er een biertje" vraagt Koen. dit keer zegt iedereen ja, dus Koen komt uit de keuken lopen met 5 biertjes. "Milo kun jij ff die andere 2 pakken?" vraagt hij lachend. Milo staat op en loopt naar de keuken. "GODVERDOMME KOENNN" roept hij en komt daarna lachend terug lopen met 2 biertjes en een fles ice. iedereen begint te lachen. "GE-ICED" roept Koen waardoor we nog harder moeten lachen. Milo loopt terug naar de keuken om een rietje te pakken. "VIEZE VUILE TERING LIJER GEWOON 2 KEER" roept hij. nu moeten wij nog harder lachen. hij komt terug met 2 rietjes en 2 flessen ice. hij gaat zitten en begint met drinken. binnen een paar seconden is de eerste fles al weg en begint hij aan de 2e. als hij ze op heeft gaan we nog een paar spelletjes doen en dan is het 12 uur. "moeten we jullie naar huis brengen of blijven jullie hier slapen?" vraagt Matthy. "mij maakt het niet heel veel uit maar ik moet morgen om 10 uur op stal zijn voor het springen." "is goed dan blijven we hier we hebben alleen alles in de bus en hotelkamer liggen." zegt Mara. tandenborstels, borstel, douche spullen enzo hebben wij wel." zegt robbie. "maar waar moeten wij eigenlijk slapen?" vraag ik. "ehm... als jij bij mij slaapt kunnen de meiden in jou bed Mat." zegt robbie. "is goed" zeggen Mara en ik. Matthy loopt met ons mee naar de kamer. "heb jij misschien een pyama voor ons?" vraagt Mara. "tuurlijk" en hij loopt naar zijn kast daar pakt hij twee voetbal broekjes en twee shirts. hij loopt de kamer uit en wij kleden ons om. we gaan in zijn bed liggen en dan word er op de deur geklopt. "KOM BINNEN" roep ik. de deur gaat zachtjes open en Matthy komt binnen lopen. "ehm ik was wat vergeten te pakken" zegt hij. hij loopt de kamer in en pakt wat en wil de deur uit lopen. "Matthy heb jij toevallig een extra oplader, mijn telefoon is nog maar 13%?" "tuurlijk mag dat" zegt hij. hij loopt weg en komt even later terug met een oplader, daarna vertrekt hij weer. ik en Mara praten nog wat, het gaat eigenlijk vooral over hoe ze mij en Matthy shipt. na een tijdje pak ik mijn telefoon en ga nog even tiktok kijken en zet mijn wekker, daarna val ik inslaap met Matthy in mijn gedachten.
pov Mara
ik vind echt dat Senna en Matthy bij elkaar passen. hoe ze naar elkaar kijken gewoon te cute voor woorden. ik krijg het helemaal warm als ik eraan denk. ik zie dat Senna in slaap gevallen is en maak snel een groeps app tussen: mij, Robbie, Koen, Milo en Raoul genaamd Menna💏💋
ik: vinden jullie Matthy en Senna ook zo fucking cute samen? we moeten ze echt samen zien te krijgen.
milo: prccc
Robbie: ze moeten echt een koppel worden zou zo cute zijn❤❤
Raoul: helemaal mee eens<3
Koen : me2
na een tijdje leg ik mijn telefoon weg en ga liggen ik ben aan het bedenken hoe we die 2 bij elkaar kunnen krijgen, maar na een tijdje ben ik zo moe dat ik in slaap val.
pov Senna
de wekker gaat en het is 8 uur ik doe mijn trainingspak weer aan en zie dat Mara in de tussen tijd ook al wakker is. ze kleed zich aan terwijl ik mijn haar doe. ik ruim de spullen die ik van Matthy heb geleend nog even op en als we klaar zijn lopen we naar de woonkamer waar we Raoul al zien staan. "goedemorgen, willen jullie ook pannenkoeken?" vraagt hij. "jaaaaa" zeggen Mara en ik teglijkertijd. we moeten lachen. we gaan zitten en raoul komt aanlopen met 7 borden. hij zet het op tafel en Mara en ik zetten alles netjes neer. ineens gaat Raoul weg. hij loopt naar de trap en roept: "JONGENS ETEN!!" binnen 10 minuten zitten we met zijn 7en aan de tafel te eten. het is super gezellig. "Mogen we misschien vandaag ook blijven kijken?" vraag Matthy. nog voor dat ik kan reageren zegt Mara al: "tuurlijk altijd toch" na een half uur zijn we klaar met eten en is het 9 uur. we hebben nog een half uurtje en dan moeten we gaan. we ploffen nog even neer op de bank en gaan nog even kletsen na een half uurtje rijden we naar stal ik zit bij Matthy, Mara en Koen in de auto van Matthy de rest zit in de auto van Raoul. koen verbind met de speakers en zet een liedje op. ik hoor ineens. ik ben stapelgek op jou. vanaf day 1 zit je vast in mijn hoofd, want als jij langs loopt staat mijn hart stil. zijn alle pijntjes heel even verdooft. ik en Mara kennen dit nummer en krijsen hard mee Koen en Matthy doen het zelfde. het is een gezellige rit vol met plezier.
heyyy lieve lezertjes
hebben jullie nog ideeën die ik erin moet schrijven. stem vooral ook even op mijn boek. wat denken jullie dat er gaat gebeuren?? laat het ff weten ben eigenlijk wel benieuwd.
xxx-jes jullie schrijvertje
JE LEEST
Pijlen van cupido
Fanfictionsenna is een bekende eventing ruiter ze gaar op wedstrijd en daar ontmoet ze een groep jongens..... wil je meer te weten komen moet je gaan lezen🤣🤣