na eventjes gereden te hebben komen we weer aan op stal ik moet vandaag als eerste op bliksem. we lopen met zijn alle het terrein op naar de stallen. Mara komt naar me toe en zegt: "ga jij maar alvast even omkleden dan begin ik wel alvast met bliksem." ik loop naar de wagen en ga mij alvast omkleden. ik doe mijn witte rijbroek aan met wit shirt en jasje, als ik klaar ben loop ik terug ik heb even een jogging broek erover aan getrokken en een trui. dan hoor ik uit de speakers komen: "parcours lopen voor de B gaat beginnen!" ik wil naar de bak toe lopen en voel dan ineens een hand op mijn schouder. ik schrik en draai me om. "zou ik misschien mee mogen?" vraagt Matthy. "tuurlijk mag dat" samen lopen we de bak in en meteen start ik met afstanden meten. samen lopen we het parcours een paar keer door en bereken ik de galopsprongen die ik moet maken. na een tijdje lopen we terug. ik zie dat Mara hem al heeft opgezadeld. het in inmiddels half 11, ik heb dus nog anderhalf uur. "ik ga nog even die andere 2 eten geven" zeg ik. ik loop snel naar de bus en pak het voer van Twix en Caïro. ik loop naar hun stallen terwijl ik diep in gedachten ben. als ik klaar ben loop ik terug naar de rest we hebben nog een uurtje we besluiten nog even wat te gaan drinken ik loop samen met Koen naar de kantine en haal daar wat drinken voor ons allemaal. "en loopt de spanning een beetje op?" vraagt hij. "valt wel mee, ben ook al wel wat gewend na al die wedstrijden. het is vooral spannend omdat ik nu zo'n grote fanclub heb." zegt ik. hij moet lachen. we lopen terug en drinken nog wat daarna ga ik inrijden. "wie van jullie kunnen een hindernis opzetten?" vraagt ik. Matthy en Koen helpen Mara met een paar hindernissen en binnen 10 minuten staan er 3 hindernissen op. ik draaf aan en rijd een grote volte bij c en op x zet ik de galop in. "zullen we wat actie shots maken" stelt Mara voor. ze gaat met een camera heel dicht bij de hindernis staan. ik wend af en spring over de hindernis heen en Mara maakt wat filmpjes als ik klaar ben met inrijden is het mijn beurt om het parcours te rijden. ik rijd op hindernis 1 af en voel Bliksem onder mij afzetten en we springen er over heen. alle hindernissen zijn foutloos en we komen aan bij de laatste een dubbel we rijden er op af en hij gaat groot op 9a gelukkig krijg ik het gefixt door de galopsprong te verruimen en rijden we de andere ook foutloos.
als ik de bak uit kom lopen komen de jongens en Mara naar me toe lopen. "LETS GOOOO BARAGE" roep ik. Mara moet lachen. als de rest is geweest word ik terug de bak in geroepen voor mijn barrage. het belletje gaat en we gaan in volle galop over de hindernissen. als ik hem terug zet in stap hoor ik ineens omgeroepen worden: "ZOU SENNA DE JONG ER MET DE SNELSTE TIJD VANDOOR GAAN......" er komt een dodelijke stilte en dan hoor ik. "ZE ZET EEN RECORDTIJD NEER VAN 45,55 SECONDEN EN IS TOT NU TOE HIERMEE DE SNELSTE." ik loop de ring uit en rijd over het terrein naar de uitrijbak de jongens komen naar mij toe. "wajow jij was echt fucking snel" zegt Milo. ik en Mara kijken elkaar aan en moeten nu ook lachen. ik rijd hem uit en gelijk daarna is de prijs uitreiking van het springen B. "En eerste is geworden SENNA DE JONG MET BLIKSEM MQ QUEEN MET EEN TIJD VAN 45,55 SECONDEN" ik rijd de ring in voor mijn ere ronden. de rozet word vast gemaakt aan zijn hoofdstel en we beginnen met de ereronde.
zodra ik de bak uit rijd komen de jongens op me af. ik stap af en geef Bliksem aan Mara. Matthy komt op me af en geeft mij een knuffel. mijn hart maakt een klein sprongetje. "gefeliciteerd" zegt hij als hij mij weer los laat. de rest feliciteert mij ook. om 4 uur heb ik de volgende en het is nu half 2. "wat zullen we doen, 4 uur start de volgende maar ik sta pas als laatste op de lijst." zeg ik. "kunnen ff in de bus een spelletje doen?" zegt Mara. we lopen allemaal naar de bus ik klim naar binnen en pak uno en een kleedje en leg het buiten neer. we gaan er met zijn alle opzitten en beginnen met spelen. "UNO" roep ik. "ben je nou alweer aan het winnen" zegt Matthy. "ja" zeg ik lachend. "gewonnen" roep ik lachend. ik heb er nu 4 gewonnen. "hoelaat is het?" vraagt robbie. ik kijk op mijn horloge het is nu half 3. ik ruim snel op en loop naar de stallen. parcours lopen begint en dit keer ga ik alleen. ik loop het parcours bereken de afstanden enzovoort. ook bekijk ik even snel de barrage. als ik terug loop is Twix al bijna helemaal opgezadeld. het is nu half 4 dus het is nog een half uurtje. ondertussen is Raoul wat drinken aan het halen. "kan iemand ff wat insta foto's maken?" vraag ik. "kom maar doe ik wel" zegt Matthy. hij maakt een paar mooie foto's en ik kies ervoor om deze op mijn insta te zetten.
SennadejongXX<3:
do what you love with the people that you love<3 @matthy @maraatjuhhh @bankzitters @mreegen @raouljoshua @koen robbievdgraaf
Matthy and 387k anderen vinden dit leuk
Matthy: shes on fire to day🔥🔥🔥
Raouljoshua: je doet het echt goed🔥🤍
Maraatjuhhh: knapperds❤❤
ik rijd de inrijdbak in en laat hem ff goed hard uit galloperen. daarna spring ik een paar keer sprong 5 en dan is het onze beurt om te knallen. "kom op twix wij kunnen dit we gaan dit rocken!" moedig ik hem nog aan. eerste ronde reden we foutloos en toen hadden we barrage. ik tikte in die ronde helaas een balk eraf maar eigenlijk bijna iedereen had strafpunten dus ik eindig misschien nog steed hoog. ik rijd de bak uit en ze komen naar me toe. ik rijd twix uit en ben nog wat aan het rond dollen uiteindelijk word ik 4e en krijg ik een blauwe rozet en nog wat andere dingen.
"wat gaan we nu doen het is 5 uur en ik hoef die laatste pas om 8 uur te rijden." zeg ik. "zullen we gaan glowgolven" zegt Robbie. "jaaahhh dat is tamtoe leuk" roepen ik en Mara teglijkertijd. ik kleed me om en ruim alles nog even op en loop dan terug. "zo ik ben er klaar voor" zeg ik. we lopen de parkeer plaats op en gelijk komt er een meisje naar me toe rennen. "senna mag ik alsjeblieft op de foto????" vraagt ze. "tuurlijk mag dat" ze geeft haar telefoon aan Mara die snel de foto maakt. "OMGGG zijn dat de bankzitters" zegt ze. "ja dat zijn we zeker" roept Milo. "wil je met ons op de foto" vraagt raoul. "ja als dat mag" zegt ze. mara had haal telefoon nog en maakt een foto van het meisje en de bankzitters. "gewoon beide idolen op een dag" zegt ze blij. we maken nog een selfie met zijn 8en en dan gaan we weer door. we lopen naar de auto's ik zit bij Koen, en Mara. Koen zet een liedje aan en ik hoor: van de aarde tot de maan en van Saturnus tot aan Jupiter. Jij bent hier de zwaartekracht, jij bent hier mijn superster. Maar schat ik zeg je eerlijk wil niet werken voor de nasa ik blijf liever thuis want ik wil jou hier in mijn casa. Matthy zingt keihard mee en we moeten keihard lachen. Ik kende heel het nummer niet en dat was ook wel te zien. " ken jij het niet?" Vraagt matthy. Ik kijk hem aan. "Nee" zeg ik. "Wel slecht dat je MIJN nummer niet kent" zegt hij en hij benadrukt het nog even extra dat het zijn nummer is. Ik moet hierdoor nog harder lachen en hij ook. Eigenlijk is hij best wel knap vooral als hij lacht. "Is een leuk nummer" zeg ik. "Thanks" zegt hij. Na een tijdje zijn we daar we zongen in de auto nog een paar liedjes en het was super gezellig.
We lopen met ze allen naar binnen en gaan naar de balie. "graag glowgolven voor 7 personen" zegt Koen. De vrouw geeft ons de sticks, balletjes en het scorebord. Koen betaalt en we lopen met zijn alle naar binnen bij de eerste hole schrijft Matthy de namen op het papiertje en Raoul begint. Hij slaat hem in 3 slagen er in. Dan ben ik en ik heb een hole in one. "Yes Ben echt prooo!" Roep ik en iedereen moet lachen. "Dat ben je zeker" zegt matthy lief.
Omggg weer een deel af begin er lekker in te komen. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Krijgt Senna gevoelens voor Matthy? Gaan ze elkaar ooit nog zien na dit weekend?
Laat ff weten wat je ervan vind.
Sorry dat het af en toe wat langer duurt voor een nieuw deel maar ben minimaal 3 uur bezig met een deel en dat is best lang en naast dit boek heb ik ook nog van alles te doen maar ik probeer zo veel mogelijk te schrijven en te posten
Xxx-jes jullie schrijvertje
JE LEEST
Pijlen van cupido
Fanfictionsenna is een bekende eventing ruiter ze gaar op wedstrijd en daar ontmoet ze een groep jongens..... wil je meer te weten komen moet je gaan lezen🤣🤣