Ertesi gün okulda herşey çok zordu.
Planım tıkır tıkır işlemişti. Mutlu olmam lazımdı çünkü Kai'yi çok üzmüştüm. Tamda planladığım gibi...
Herkesin hakkımda konuşmasına dayanamayarak eve gittim.
Kai'de okula gelmemişti zaten.
Odama çıktığımda karşımda beklemediğim birini buldum.
"Kai?"
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
Çantamı kanepeye koyup karşısına geçtim.
Özür dilerim Kai. Evet haklıyım ama yinede özür dilerim.
"Bunu mu konuşacaktın?"
"Bana cevap vermek zorundasın! Hiçbir şey anlamıyorum."
Ben sessiz kaldığımda Kai eliyle omuzlarımdan tuttu.
"Jennie bana bir açıklama borçlusun. Neden yaptın bunu bize? Neden? Herşey çok güzeldi. Böyle devam edebilirdik."
"Anlamıyor musun?"
"Lanet olsun, anlamıyorum! Hiçbir şey anlamıyorum!"
"Bu bir intikam planıydı. Herşeyi planlamıştım."
"Ne? Bunca zaman söylediğin herşey..."
"Yalan değildi. Ben seni hep sevdim, sevmeye devam edeceğim. Ama bu içimdeki intikam ateşini dindiremezdi Kai. Beni çok üzdün."
"Ne yaptım? Söylesene ne yaptım beni aldatmanı haklı çıkaracak?!"
Kai'nin bağırması gözlerimin dolmasına sebep oluyordu.
"Ağlıyor musun? Beni aldatıp birde ağlıyor musun!? Masumu oynamayı bırak! Yanılmamışım. Sen hala bir orospusun. Ne için yaptın bunu? Söyle hadi!"
"Kendimce benimde haklı sebeplerim var!"
"Söyle o zaman."
"Bir anda söyleyebileceğim kadar basit değil."
"Çünkü yok, Jennie. Kendini haklı çıkaracağın hiçbir şey yok."
Bir anda Lisa içeri girdi.
"Jennie... Kai? İyi misin diye bakmak için gelmiştim."
"Beni aldattıktan sonra çok iyidir eminim."
"Jennie?"
"Çık Lisa."
"Jennie!"
"Lisa çık dedim!"
"Onada söylemedin değil mi? Böyle aşağılık bir durumdan sonra kim kalır yanında? İğrenç birisin Jennie. Ağlayarak kurtulmaya çalışsanda iğrenç birisin."
"Yeter! Jennie'ye bağırmayı kes!"
"Sen ne anlatıyorsun?"
"Jennie sandığın gibi biri değil, tamam mı? Olaylar senin bildiğinden çok daha farklı gelişti ve sen ona söz hakkı bile tanımadın!"
"Ne sikim anlatıyorsun bana? Beni nasıl aldattığının hikayesini mi dinleyeyeyim? Gidip annesine anlatsın istiyorsa!"
"Tecacüzdü!"
"Ne?"
"Aldatma falan değildi. Tecavüzdü."
"Jennie? Lisa doğru mu söylüyor?"
"Lisa siktir git."
Lisa sonunda beni dinleyip çıktığında Kai bana doğru bir adım attı.
"Bu doğru mu? Biri sana tecavüz mü etti?"
Göz yaşlarımı silip konuşmaya başladım.
"Jaehyun hiç taşınmadı. Hapiste. Tecavüzden."
"Ne?"
"O gün partide, içeceğime uyuşturucu kattı. O gördüğün seks kasedi de aslında o. Ben kendime geldiğimde, ne olduğunu bile hatırlamayacak kadar kötü haldeydim. Beni alman için seni aradım, açmadın. Babam geldi beni almaya. Sonrasında dava açtık derken hapse girdi."
"Neden daha önce söylemedin?"
"Kendime bile söyleyemedim çünkü. Atlatmam çok uzun sürdü. Ve bu sürede ne sen ne de kızlar yanımdaydı. Herkes seni aldattığımı sanıyordu. Ve sen... Beni bir kez bile dinlemeye çalışmadın. Bu o kadar kolay ağıza alınan bir şey değil."
"İntikam için mi yaptın herşeyi?"
"Başta planım öyleydi. Barıştığımız andan beri asıl hedefimi çok kez unuttum. Düzelmişken neden mahvedeyim? Ama bana yaşattıkların aklıma geldiğinde, bunu intikam almadan bırakamazdım."
"Jennie ben..."
"Madem seni aldattığımı düşünüyordun, al işte. Gerçekten aldattım. Şimdi beni affetme ve bir daha görüşme. Hatta arkamdan atıp tutmaya devam et. Benim yerime tercih ettiğin o kıza geri dön. Ve bir daha asla evime gelme."
"Bekle! Böyle bitemez Jennie. Bitmemeli."
"Bitti bile. Hemde çok önceden bitmişti. Sana herşeyi açıklamak için evine geldiğimde ve sen beni içeri almadığında bitti herşey."
"Jennie, lütfen. Özür dilerim. Bir bok ifade etmiyor bu zamandan sonra biliyorum ama... Yinede özür dilerim. Yaptığım aptallıkları affetmeni beklemiyorum. Haklısın. Yaptığın herşeyde haklısın."
"Seni aldattığım için kızgın değil misin?"
"Bu önemsiz. Benim sana yaptıklarımın yanında çok önemsiz. Çok özür dilerim Jennie. Keşke yapabileceğim bir şey olsaydı. Keşke zamanı geriye alsaydım."
"Artık çok geç. Kabullen Kai. Kabullen ve git."
"Hiç şansım yok değil mi?"
"Hiç."
"İğrenç biriyim."
"Artık gitmelisin."
"Özür dilerim Jennie. Bu beni son görüşün olacak. Söz veriyorum."
Kaşlarımı çattım.
İşte buna hazır değildim. Onu bir daha görmemeye hazır değildim.
Ama çok pişman olacağım bir şey yapıp, sustum. Hiçbir şey yapmadım, onu durdurmadım.
Gitmesini öylece izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops! I Did It Again | Jenkai
RomanceJennie'nin aldatması ile bittiği bilinen ilişkinin aslı öyle değildir.