10

41 5 0
                                    

Jennie...

Planımı uygulamaya başladım.

Önce Kai'ye bir mesaj attım. Akşam müsait olmadığımı, partiye bensiz gitmesini söyledim. Israr etti ve bensiz gitmeyeceğini söyledi.

Ama geleceğine adım gibi eminim.

Akşam partiye gittiğimde etraf çok kalabalıktı. Kai'nin beni fark etmesi zor gibi görünüyordu.

Yinede Kai'yi bulana kadar her yeri gezdim. En sonunda onu gördüm.

Uzakta, tek başına oturuyordu. Yanına gelen kızları kovup sadece etrafı izliyordu, içmiyordu.

Çok masum, çok güzel.

Herşey düzelmişken planımdan vazgeçmemek için çok zor duruyorum. Ama hayır, bana yaşattıklarını yaşamalı. İntikam almak zorundayım.

Kai'nin beni göremeyeceği bir köşeye geçip onun arkadaşlarından birini bekledim.

Şansıma, karşıma inyeop vardı.

Kai'nin en yakını değildi belki ama yakın bir arkadaşıydı en azından. Başından beri beni kestiğini biliyordum. Kai ile ayrıldığımızda bana çıkma teklifi etmişti. O an kabul edecek halde değildim tabi... Her neyse.

İnyeop'un yanına yaklaştım ve kollarımı boynuna doladım.

"Jennie? Sarhoş musun sen?"

"Değilim. Kai burada değil. Eğlenmek istemez misin?"

"Onu aldatacak mısın? Yine?"

"Daha önce çok kez yaptım... Fark etmeyecek, inan bana."

"Sen öyle diyorsan."

İnyeop'un elinden tuttum ve Kai'nin bizi rahatça görebileceği bir köşeye geçtim.

Kollarımı boynuna dolayıp dudaklarına yapıştım. Bir yandan kahkaha atarak oldukça dikkat çekmeye çalışıyordum.

İnyeop beni belimden tutarak masaya oturttu. Bacaklarımı beline doladım ve onu öptüm.

O sırada Kai gelmişti.

"Jennie..."

Ona baktım.

Şaşırmamı, korkmamı yada pişman olmamı bekliyordu. Ama ben güldüm.

"Ups, tekrar yaptım."

Olanları anlamıyordu, idrak edemiyordu. Şaka gibi geliyordu ona.

Çünkü o zaman banada öyle gelmişti.

İçimde oluşan derin vicdan azabını engellemeye çalışırken Kai hiçbir şey söylemeden elindeki bardağı yere attı ve gitti.

Bitti. Uzun zamandır planladığım intikam planım bitti. Tıkır tıkır işledi. Ama bu kadar acıtacağını hiç düşünmemiştim.

Hızla partiden çıkıp eve gittim.

Saatlerce, gözlerim şişene kadar ağladım. Uyumadım, sessiz olmaya çalışmadım. Sadece ağladım.

Oops! I Did It Again | JenkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin