12 (final)

58 5 0
                                    

1 yıl sonra...

Kai:
Özlemedin mi bizi?

Jennie:
Bir yıl oldu
Özlemez miyim?

Kai:
Öyleyse aşağı in
Dondum

Jennie:
Aman tanrım
Burada mısın?

Jennie telefonunu yatağına bırakıp koşarak aşağı indi.

Evi sıcacık olduğu için dışarısının ne kadar soğuk olduğunu düşünememişti. Altındaki şort ile dışarı fırlamıştı.

Kapıdan çıkar çıkmaz karşısında Kai'yi gördü.

Üşümüş, burnu kızarmış. Muhtemelen uzun zamandır Jennie'yi bekliyordu.

Jennie onu gördüğü anda hiçbir şey söylemeden ona sarıldı. Onu çok özlemişti. Onları çok özlemişti.

"Sen... Şort mu giyiyorsun?"

O an şort giydiğini anlayan Jennie şaşkınlıkla bacaklarına baktı.

"Kar yağıyor. Hasta olacaksın."

"İçeri girelim o zaman?"

Kai gülümseyerek kafasını salladı ve birlikte eve girdiler.

Jennie hemen bir battaniye alıp şöminenin yanındaki koltuğa oturdu. Kai karşısına geçmişti.

"Beni kovarsın zannediyordum."

"Sanki kovabilirmişim gibi... Bir yıl geçti. Sensiz koca bir yıl. Çok zordu, inan bana. Ama artık döndün. Ve ben..."

"Ve sen?"

"Ben affetmeye hazırım. Herşeyi geride bırakıp yeni bir hayat kurmaya. Tabii eğer başkası varsa-"

"Yok. Bir yıl boyunca kimseyle flört bile etmedim. Çünkü biliyordum Jennie. Beni affedeceğini biliyordum. Eskisi gibi olacağımızı biliyordum. Bu yüzden bekledim. Eğer beni beş yıl daha bekletseydin yine beklerdim."

"Bizi çok özledim. Herşeyden çok."

"Bende."

Kai oturduğu koltuktan kalkıp Jennie'nin yanına oturdu ve Jennie kafasını Kai'nin göğsüne yasladı.

"Kai... Gerçekleri konuşalım. Biz mükemmel değiliz. Muhtemelen daha çok kavga edeceğiz. Ama önemli olan barışmamız. Bir daha kavga etmeyelim diyemem. Edeceğiz çünkü. Ama bir daha ayrılmayalım Kai. Lütfen."

Kai, Jennie'nin alnını öptü.

"Söz veriyorum. Ne kadar büyük bir kavgada olsa ayrılmayacağız."

Jennie huzurla gözlerini kapattı.

"Ve ayrıca, bundan sonra sana güveneceğime söz veriyorum. Yemin ediyorum hatta. Sana her zaman güveneceğim."

Jennie, iyice Kai'ye sokuldu ve uyuya kaldı. Kai uyuduğunu fark edince Jennie'yi kucağına aldı ve yatağına yatırdı. Kendiside yanına yattı ve öylece uyudular.

Oops! I Did It Again | JenkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin