Válka už skončila a většina studentů se vrátilo do Bradavic. Všichni se snaží zapomenout na válku kvůli které ztratili tolik milovaných. Do Bradavic se taky vrátilo naše známé trio - Harry Potter, Hermiona Grangerová a Ron Weasly. Všichni očekávali, že Harry Potter s Ginny Weaslyovou a Hermiona Grangerová s Ronem Weaslym budou tvořit dva nádherné páry, ale nestalo se tak. Jenom Harry a Ginny se dali dohromady. Hermiona a Ron chvíli zkoušeli být spolu, ale ani ne po měsíci jim došlo, že by to nefungovalo a rozhodli se být pouze přátelé.
,,Ginny, cítím se v tom nesvá," ozvala se kudrnovlasá čarodějka, která stále před zrcadlem. Dneska se všichni studenti vrátili do Bradavic a hned se rozhodli udělat velký večírek na přivítanou, kde můžou být všichni, aby společně začali skvělé nový školní rok. Není divu, že tam bude i Hermiona Grangerová, která se společně se svoji nejlepší kamarádkou Ginny Weaslyovou chystají u Hermiony v pokoji. ,,Ty šaty mi přijdou moc krátké!"
Rudovlasá čarodějka zakoulela očima. ,,Nesmysl, Hermiono. Ty šaty jsou dostatečně dlouhé a navíc budeš moct Ronovi ukázat co ztratil! Všichni uvidí jaké nádherné tělo máš!"
,,Ale já mu nepotřebuji nic dokazovat. Já a Ron jsem v pohodě. Jsme přátelé" zaprotestovala, ale marně.
Ginny chytila Hermionu za ruce. ,,Tohle je náš první večírek od války, prostě si to užijeme a v těch šatech jsi skutečně nádherná. Navíc aspoň k sobě ladíme, protože máme úplně stejné šaty, jenom s tím rozdílem že tvoje jsou červené a moje jsou žluté. Slibuji, že tě už nikdy nebudu nutit si obléct šaty, ale dneska to pro mě udělej."
Hermiona si poraženě povzdechla a nakonec přikývla. Ginny se zaradovala a pevně ji obejmula.
,,Tak si pojďme dnešek užít" zašeptala Hermiona.
,,Já věděla, že je na tebe spoleh, Hermiono! Dnešek bude skvělý. Společně s kluky si to užijeme a jestli se Ron bude chovat jako blbeček, tak ho zpracuju!" radovala se nejmladší členka rodiny Weaslyových.
**
Ve společenské místnosti Nebelvíru čekal Harry společně s Ronem, Deanem a Seamusem. Dean a Seamus se rozhodli, že společně s Harrym a Ronem počkají na Hermionu s Ginny. Potom půjdou na ten večírek všichni společně.
,,Slyšel jsem, že se měl vrátit i Draco Malfoy a Theodor Nott" promluvil najednou Dean.
,,To je neuvěřitelné! Starý Nott byl jeden z hlavních smrtijedů, Lucius Malfoy taky a navíc Malfoy má znamení zla!" řekl naštvaně Ron, který z této zprávy neměl ani trochu radost. Nechápal proč by se měli vracet smrtijedy, kterým Draco Malfoy byl a to on zavinil že Bradavice se dostaly do rukou smrtijedů. Neměl se nikdy vrátit.
Dean a Seamus souhlasně přikývli. ,,Snad je brzo vyhodí," přidal se Seamus. ,,Však starý Nott mě málem zabil při závěrečné bitvě a jeho syn bude určitě stejný! Je otázka času než něco udělají."
Ron si povzdechl, ale rozhodl se to dál neřešit. Malfoy z celého srdce nemá rád a Notta taky nemá rád, vlastně nemá rád celou tu jejich zmijozelskou partičku. Jak nečekaně.
,,Co vůbec ty a Ginny, Harry? Slyšeli jsme, že vám to klape víc než dost" ozval se Seamus a mrkl na Harryho, který hned zčervenal.
Odkašlal si. ,,Mezi mnou a Ginny je to skvělé, jsem si hodně blízcí" odpověděl jednoduše Harry.
,,Určitě si jste blízcí i v posteli, že ano?" pokračoval Seamus. Harry po něm hodil nevěřícní pohled, jak si může někdo dovolit řešit takové soukromé věci.
,,Můžeš přestat naznačovat to, že moje mladší sestra spí s mým nejlepším kamarádem!" ozval se Ron a Harry se na něho vděčně podíval.
Seamus se ušklíbl a vyplázl na Rona jazyk. ,,Tak nám pověz, co ty a Hermiona? Stihli jste navštívit tvůj pokoj než jste se rozešli?" pokračoval Seamus.
ČTEŠ
Budeme to hrát (Pozastavené)
FanfictionJeden večírek zaviní to, že Draco Malfoy a Hermiona Grangerová musí předstírat, že spolu chodí. Narcissa Malfoyová už má dost toho jako si její syn nemůže najít vztah, tak potom co se objeví v novinách fotka Draca a Hermiony, tak mu dá ultimátům, bu...