Jeden týden. Už je to jeden týden. Představení Draca a Hermiony vypadá moc dobře, ale dneska je čeká první společná akce, další večírek kteří se rozhodli uspořádat studenti.
Hermiona si kontrolovala svoje zelené šaty, ano vzala si zelenou, jelikož je to přítelkyně zmijozelského prince. Rychle vešla do společenské místnosti, kde čekala Ginny. Harry ani Ron dneska nejdou, protože si je nechal povolat ministr kouzel kvůli nabídce práci. Měla za ně tak velkou radost a trochu ji uklidňovalo, že tam nebude Ron a jeho vyčítavý pohled.
,,Opovaž se mě tam nechat samotnou, Hermiono!" řekla rázně Ginny, když společně vycházely ven. ,,Jsem přece tvoje nejlepší kamarádka a nechceš, abych byla sama na večírku."
,,Určitě nebudeš sama, Ginny. Hodně lidí si užívají tvoji přítomnosti" zasmála se Hermiona.
Ginny pouze zakoulela očima. ,,Jak to vůbec jde mezi tebou a Malfoyem?" zeptala se.
,,Všechno jde dobře, jsem šťastná" řekla Hermiona. Byla bych ale šťastnější, abych nemusela hrát divadlo a hledala si skutečný vztah.
,,To je dobře. Vykastrovala bych ho, kdyby ti ublížil a všichni víme jak vážně to myslím" mrkla na ni Ginny a Hermiona se tomu musela od srdce smát. Byla šťastná, že zrovna ona je její nejlepší kamarádka. Neví co by bez ní dělala.
***
Draco seděl vedle svých přátel a líně si malovat na papír různé tvary. Čekal až přijde jeho falešná přítelkyně s její nejlepší kamarádkou.
,,Dneska je s vámi nuda" poznamenal znuděně Blaise.
,,Hlavně, že s tebou je vždycky zábava" odsekla mu taky znuděně Pansy.
,,Pansyno!" Blaise se zvedl a upřeně se na svoji přítelkyni díval. ,,Co to s tebou dneska je? Jsi nepříjemná od rána!"
,,Co jsi to právě řekl!" vykřikla Pansy, která se taky hned postavila.
Theodor a Draco si vyměnili pohled, který mluvil jasně, přemýšleli jak utéct, aby u tohoto nemusela být. Blaise a Pansy se poslední tři dny hádají neustále a nikdo nechápe proč.
,,Slyšela jsi, drahá" řekl o malinko klidněji Blaise.
,,Víte co, na nějaký večírek vám kašlu! Jdu se vyspat!" vyštěkla naštvaně Pansy a odešla.
,,Co se to mezi vámi děje?" promluvil jako první Theodor.
,,Do toho vám ale nic není!" vykřikl Blaise.
Theodor chtěl něco říct, ale v ten moment dorazila Ginny a Hermiona.
,,Neříkala jsem to snad, vypadají jako kdyby umírali nudou!" řekla Ginny a Hermiona se tomu začala smát. ,,Naštěstí dorazila Ginny Weaslyová a její zázračná tekutina, plná alkoholu, ale varuji vás, jestli se dneska nechcete bavit, tak to nepijte!"
,,Naše zachránkyně!" vykřikl Blaise a hned si od ní vzal láhev.
Blaise z toho začal pít. ,,Zabini, neměl bys to tak moc přehánět. Bude ti špatně! Zatraceně, Zabini!" vykřikla Ginny.
,,Nemusíš se o mě dělat starosti, statečná dívko. Budu v pořádku" mrkl na ni Blaise a láhev s alkoholem ji vrátil.
,,Co je s ním?" zašeptala starostlivě Hermiona.
,,To kdybychom věděli" odpověděl ji Theodor.
**
Draco a Hermiona sledovali Ginny a Blaise, kteří se společně dohadovali o tom, že Ginny přinesla vážně slabou láhev alkoholu, Ginny s tím samozřejmě nesouhlasila. Theodor odešel a šel za Daphné.
ČTEŠ
Budeme to hrát (Pozastavené)
FanfictionJeden večírek zaviní to, že Draco Malfoy a Hermiona Grangerová musí předstírat, že spolu chodí. Narcissa Malfoyová už má dost toho jako si její syn nemůže najít vztah, tak potom co se objeví v novinách fotka Draca a Hermiony, tak mu dá ultimátům, bu...