Hermiona vešla do Velké síně kde právě byla snídaně, u zmijozelského stolu seděl Draco, Blaise, Pansy, Theodor, Daphné a Astorie co ji zabíjela pohledem, pouze zakroutila očima a zamířila ke stolu kde seděli její přátelé. Harry a Ginny se na ni hned usmáli, ale Ron se na ni vůbec nepodíval, vedle něho seděla Levandule s kterou si povídal.
,,Jak jste dopadli na ministerstvu?" zeptala se hned Hermiona.
Harry se celý rozzářil. ,,Dobře! Pastorek nám nabídl práci, jak si doděláme školu!" řekl radostně.
,,Vážně? To je skvělé. Mám za vás ohromně velkou radost" řekl Hermiona s úsměvem.
Mezitím došel Dean a Seamus, který si sedli naproti Ronovi a Levandule. ,,Vy dva spolu zase něco máte?" zeptal se Seamus s upřeným pohled na Rona a Levanduli.
,,Ještě ne, ale je to moc krásně. Ronánek je na mě moc hodný!" vykřikla Levandule.
,,Já si myslel, že stále miluješ Hermionu, Rone" dodal Seamus, Ron se na něho podíval naštvaně a Levandule se málem rozbrečela.
,,Proč mě stále porovnáváte s Grangerovou. Ona a Ronánek spolu nejsou, dal přednost mě a nemiluje ji už!" vykřikla ublíženě a při tom vstala ze stolu. ,,Sice je to válečná hrdinka ale já jsem o dost lepší! Ronánek mě miluje a já miluju jeho. Vezmeme se a budeme mít děti."
,,Levandule, měla by ses posadit všichni tě sledují" ozvala se Ginny, která měla co dělat aby se nezačala smát kvůli tomu co řekla Levandule.
**
,,Ta holka je fakt šílená," smál se Blaise, který taky sledoval co Levandule předvádí. ,,Ona si vážně myslí, že je lepší jak Grangerová?"
,,Všichni jsou lepší jak Grangerová" odsekla naštvaně Astorie.
,,Grangerová je válečná hrdinka, zachránila tolik životů a má obří podíval na tom že byl poražen pán zla. Co dokázala ta blondýna?" řekl hned Blaise.
Astorie si pouze odfrkla, ale nic neříkala. ,,Neměl bys tam jít, Draco. Tvoje holka vypadá, že ji to není ani trochu příjemné" ozvala se poprvé za celý den Pansy.
Draco se už zvedal, ale v ten moment se zvedla i Hermiona, něco řekla Levanduli a rázným krokem odešla. Šlo vidět že všichni jsou naštvaní na Levanduli.
,,Páni, vypadala hodně naštvaně" řekl Blaise.
,,Měl bys jít za ní, Draco" pronesl starostlivě Theodor.
Už se chtěl zvedat, ale najednou vyběhl Ron, před tím něco křikl na Levanduli a utíkal rychle tím směrem kterým odešla Hermiona.
,,Abys neměl konkurenci za chvíli" ušklíbla se Astorie.
**
Hermiona šla naštvaně do pokoje, když ji najednou někdo chytil za ruku. Byl to Ron a prosebně se na ni díval.
,,Levandule to přehnala" řekl tiše.
,,Nepovídej a jakou část přesně přehnala podle tebe?" štěkla na něho naštvaně Hermiona a vyrvala se mu ze sevření.
,,To když řekla, že jsi beztak Malfoyovi roztáhla nohy jenom kvůli tomu, že se mnou ses tam nedostala" řekl tiše Ron.
,,Víš jaké to je? Přesně tohle jsem nechtěla, aby náš rozchod a můj vztah s Dracem zavinil. Já si tě cením jako kamaráda, ale musíš si uklidnit Levanduli. Pokud spolu opět chodíte, tak já vám to budu přát, ale drž ji ode mě dál!" řekla naštvaně Hermiona.
Ron si povzdechl. Nikdy nechtěl, aby se Levandule dotkla Hermiony. Hermionu stála a nejspíš navždy bude milovat. Byla to jeho první láska. Jeho první skutečná láska.
,,Nevím jestli s ní chci chodit. Je šílenější než byla v šestém ročníku" řekl tiše Ron.
,,Tak ji to zatraceně řekni, jinak bude mnohem víc šílená a teď mě omluv, chci být sama" řekla a bez dalších slov rychle odešla. Ron ji pouze smutně sledoval. Ztrácí jí. Cítí, že ji skutečně ztrácí.
***
Nejvíc oblíbený pár právě mířil k Hagridovi. Oba ale byli myšlenkami u Hermiony, Rona a Draca.
,,Nemyslím si, že Ron někdy skutečně přijme to, že Hermiona chodí s Maflyoem" řekl Harry.
,,Taky si to nemyslím, ale musíme jim pomoc. Všem i Malfoyovi. Pokud je jeho vztah s Hermionou skutečný, tak bychom se měli snažit s ním vycházet, pro naši kamarádku je to hodně důležité. Mám ji ráda jako vlastní sestru a nechci aby se trápila jenom kvůli tomu, že nemáme rádi jejího nového přítele" řekla tiše Ginny.
Harry musel pouze a jedině souhlasit. Hermiona si zaslouží jenom to nejlepší a zaslouží si hlavně být šťastná, ona tu pro něho vždycky byla, takže on tu teď bude pro ni.
,,Musíme se postarat, aby všichni přijali fakt že Hermiona a Malfoy spolu chodí" řekl rozhodně Harry.
,,Jak to chceš dokázat?" zeptala se zvědavě Ginny a v ten moment ji Harry začal říkat celý jeho plán.
***
Ron postával u dveří do velké síně, když z ni vyšel Draco, Theodor, Blaise, Pansy, Daphné a Astorie.
,,Weasly, musím říct, že tleskám. Tvoje holka je skutečně šílená" zasmál se Blaise.
,,Já a Levandule spolu nechodíme" odsekl naštvaně Ron.
,,Co vůbec řekla Grangerové?" nadzvedl obočí Blaise.
,,To není vaše starost!" štěkl na ně Ron.
,,Ale moje starost to celkem je. Hermiona je moje přítelkyně a to co ji řekla ta šílená blondýnka ji naštvalo. Takže o co šlo, Weasly?" ozval se Draco.
Ron se na Draca podíval chladně, odfrkl se. ,,Nejsme přátelé, abych ti cokoliv říkal, Hermiona ti to řekne sama pokud bude chtít. Já nejsem povinný ti cokoliv říkat, Malfoy. Stále nevím co na tobě Hermiona vidí. Tolik jsi ji ublížil. Tvoje teta ji mučila. Nechápu proč by chtěla být s někým jako ty."
Theodor se díval na Rona šokovaně, vlastně se na něho všichni říkali šokovaně to co právě řekl. Všichni se podívali na Draca a čekali co udělá.
,,Není den, kdy bych neslyšel její křik, Weasly. Není den, kdybych si nedával za vinu, že jsem ji tenkrát nepomohl a nechal to zajít tak daleko. Ale buďme si upřímný, já moc na výběr neměl. Moje teta byla šílená. Nikdy bych nedovolil, aby ji někdo takto znovu ublížil" řekl chladně Draco a probodával Rona pohledem.
Astorie zakroutila hlavou. Tohle nehodlala dál poslouchat, bez dalších slov naštvaně odešla.
,,Nevěřím ti, Malfoy. Podle mě jenom chceš Hermionu využít" řekl Ron a taky bez dalších slov odešel.
,,Nech to být, Draco. Weasly jenom žárlí" promluvil Theodor.
,,Zasloužil by si silnou facku" řekla naštvaně Pansy.
,,A ne jenom jednu" přidal se Blaise.
Kdyby jenom věděli, že se právě Astorie a Ron potkali, společně začali vymýšlet plán, aby se Hermiona a Draco rozešli. Ron chce Hermionu a Astorie chce Draca.
ČTEŠ
Budeme to hrát (Pozastavené)
FanfictionJeden večírek zaviní to, že Draco Malfoy a Hermiona Grangerová musí předstírat, že spolu chodí. Narcissa Malfoyová už má dost toho jako si její syn nemůže najít vztah, tak potom co se objeví v novinách fotka Draca a Hermiony, tak mu dá ultimátům, bu...