Kendinin Farkina var!

1K 18 1
                                    

Hosgeldin,beni tanimiyorsun ama bende sana ait olan cok sey var.Mutlu anlarmiz,uzuntulerimiz,heyecanlandiklarimiz,korkularimiz,asklarimiz,kazandiklarimiz ve kaybettiklerimiz aslina bakarsan hepsi yuzeysel olarak ayni. Biz insanlariz,dunyaya birakilip kontrolu yapilmayi unutulan bir dolu insan.Endiselenme yalniz degilsin.
Hayatimda en son ne zaman dogru birsey yaptim hatirlamiyorum.Aslina bakarsan dogru ne demek onu bile unuttum.Benim dogrularim insanlarin yanlislari ve yine onlarin yanlislari benim dogrularimken dogru birsey yaptigima nasil inanabilirim ki.Gecmisim kazandiklarimdan cok kaybettiklerimle dolu.Basarisiz asklar,basarisiz aile,basarisiz okul hayati,kotu anilar ve kotu insanlar...Once bir avuc basarisizliktan kurtulmaliyiz ki mutlu olabilelim degil mi?
Bunu okuyan guzel insanlar gecmisini unutmak icin yapman gereken en guzel sey kabullenip affetmektir,sen degerlisin ve kimse senden daha fazla degerli degil.Birkac orospu cocugu gelicek kedinin fareyle oynadigi gibi seninle oynayip kosesine cekilecek.Yapma o TANRİ degil ve sen de deney faresi olmak icin fazla irisin.Tabi sende kimsenin tanrisi olma sonuclari ikili iliskileri bok edebilir.
İnsanlardan kurtul seni mutsuz eden arkadasliklarini, iliskilerini bitir.Birseylerin hatrina insanlari hayatinda tutma,kisaca onlara yol ver.İyi dusun,kararindan vazgecme.Ne olursa olsun iyi yada kotu bu senin fikrin ve seni bu mutlu edecek.Kararinin yanlisligini sorgulama.Yanlis bir karar olsaydi aklinin ucundan bile gecmezdi.Sonucta ates olmayan yerden duman cikmaz.
Aglayip sizlanmayi birak gecmise dair ofkelenmeyide bugun ne yapacagini dusun. Mutlu olmanin sirri mutlu etmekten gecer. Gormezden geldigin insanlari gormeye calis. İltifat et ve gulumse. Mutlu gorunmeye calis ve mumkunse kendini bu yalana kaptir. Mutluluk sonsuz degil once bu konuda anlasalim. Anlik mutlulugun tadini cikar. Seni en iyi taniyan yine sensin uyan! Bir kahve yap ve bugun ne yapsam diye dusun planlar yap ve istediklerine sadik ol onlari erteleme. Kararsizligi birak en kotu karar bile kararsizliktan iyidir.Kendin icin yasa bunu yaparken baskalarinin yasadigini unutma.
Ve bir sabah mutlu uyan alarm kurma mesela kimseyi dusunme. Bir sarki ac ve dans ederek mutfaga git kettle'a biraz su koy,sert bir nescafe yap.Bir sigara yak sesli dusun kendinle konus kendinde sevdigin yerleri hatirla. Mesela dudaklarin bugun dudaklarin ne kadar guzel gozukuyor. Mumkun olsa dudaklarina bir opucuk kondurabilirdin. Kendini simart,simartilmayi beklemene gerek yok. Bugun guzel bir gun ve sen guzel bir insansin kahvaltiyla kendini odullendir. Bugunu kendi gunun ilan et canin ne isterse onu yap. Ozgurluk bavulunu alip kacmak degildir. Ozgurluk istedigini elde etmektir.istedigini elde et bugun ozgursun. Diger bolumde gorusuruz sikildiysan gorusmeyiz senden degerli degil.✌

Mutsuzluga Yer Yok!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin