1-TANITIM

52 7 8
                                    

Merhaba,Derin Aksu ben.Aslında tanışmalardan hiç hoşlanmam.Korkuyorum çünkü yeni insanlar tanımaktan,sevmekten,bağlanmaktan ve en çok da aşık olmaktan...Biraz benden bahsedelim 16 yaşındayım ve evet doğru tahmin 10.sınıfımın yaz tatilindeyim -tabi tatil demeye bin şahit-.Aslında gayet monoton bir hayatım var.Ye,iç,yat aynı işte bir de yaz tatili olunca yapılan en büyük aktivite buzdolabının kapağını açıp saatlerce bakmak oluyor.Orta halli çekirdek bir aileyiz işte.Çekirdek dedik  annemi tanıtayım size.Evet annem bir çekirdek bağımlısı :) Bir kereden bir şey olmaz diye başlamıştı...Ihmm neyse annem yani benim hatunum Yasemin Aksu.Ev hanımıdır kendisi.Dışarıdan ne kadar sert,fena ve ciddi görünsede çok kafa kadındır.Evet şuan, yaşayamadığı ergenliğini benimle birlikte yaşıyor.Zamanla ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Babama gelelim.Babam ilk ve tek aşkım İlker Aksu.Babamın bendeki yeri apayrıdır.Çocukken bile 'BABA'diye ağlardım ben hep.Hatta herkesin o klişe 'Anneni mi yoksa babanı mı daha çok seviyorsun?'diye sorusuna tereddütsüz 'BABAMI' derdim.Annemi sevmediğimden değil babamı çok sevdiğimden.Babam sağlık memuru yani memur kızıyım orta halliyiz çok şükür ama babam bir dediğimi ikiletmez asla.Sonra gelelim ablama.EVET ABLAM (!).Ablam çünkü benden 6 yılcık büyük.Evet koskoca 6 yıl kimi kandırıyorum.Hande Aksu.Namıdiğer koalam,fışkiletam ve süslüm.Ablamla kanka gibiyizdir.Hatta herkes bizi arkadaş zanneder.Boy farkı sağolsun.Evet ablamdan yaklaşık 10 cmcik uzunum.Tabi olgun olmam da büyük bir etken.Dışardan ciddi,kuralcı,soğuk görünürüm ama çok eğlenceliyimdir ayıptır söylemesi :) Koalama gelelim tekrar şimdi koala ne alaka dediğinizi duyar gibiyim koala çünkü her gördüğünde üstüme zıplar hatta her sabah üstümde zıplamasıyla uyanıyorum kendimi okaliptus gibi hissediyorum :) Ailemden yana gerçekten çok şanslıyım çünkü hem ailem hemde en yakın arkadaşlarımlar onlar benim.Ve şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim 'Eğer tekrar dünyaya gelirsem yine aynı aileye sahip olmak isterim.'Arkadaşlarıma gelelim şimdi de.Size Halay'ımdan bahsedeyim.Evet Hayal Ünal,namıdiğer Halay.Karşı komşum olur kendisi.Bebeklik arkadaşımdır.Babamla babası Furkan Amca askerlik arkadaşılar annelerimizde iyi anlaşınca yıllardır aile dostuyuz.Hatta birbirimize yakın olabilmek için karşılıklı ev tuttuk.Yaklaşık 7 yıldır kapı komşusuyuz.Ve abisi Barış Ünal.Bizden 3 yaş büyük ama bir üst sınıfımızda çünkülük zeki arkadaşım bir yıl sınıfta kaldı zaten bir yıl geç başlamıştı okula.Yani üçümüzde aynı okuldayız.Öyle filmlerdeki gibi en yakın arkadaşımın abisine aşık falan değilim.Dünya ahiret bacımdır kendisi.Allah var çok yakışıklı çocuk ama o benim abim gibi.Hatta aramızda kalsın Halay'dan daha çok severim Barış'ı.Aman Halay duymasın.Aslında Hayal abisine çok düşkün olduğu için bazen bana soğuk davranır.Sırf abisini kıskandığı için ama ona hak vermeye çalışıyorum ve elimden geldiğinde alttan alıyorum.Mesela benim ablam başkasına da ablalık yapsa yolarım ikisinide.Diğer sorun Barış'la beni sürekli sevgili zannetmeleri.Şaka gibi değil mi ?Çocuğa sapır saçma hareketler yapıyorum,kanka,bro,bacım,kardeş,yiğido,keke,cürmüm,aslanım,kankiletom diyorum,yanında küfrediyorum,lan bide kaç kere kustum yanında hatta üstüne kusmuşluğum bile var,resmen ağzına ediyorum çocuğun.Regl takvimimi bile benden iyi bilir kendisi.Çünkülük her özel dönemimde bana tonlarca çikolata alır hatta dünya üçgen desem 'Aynen Derin,haklısın'der.Çünkü Barış olmak bunu gerektirir.Tek üzüldüğüm nokta bu onunla son lise yılımız olacak.Onun bu son yılında elimden geldiğinde onu rahatsız etmemeye çalışacağım.Ama ben onsuz yapamam ki :( İşte üçlü çetemiz de böyle birbirimizden hiç ayrılmayız.Sevgili durumlarına gelirsek de sevgili mi sevgili ne arar la bazarda :D diyerek iğrenç bir espri yapmayacağım tabi ki.Olum kim kaybetmişde biz bulalım.Şakası bir yana azcık feministlik var bende sevgili konularında.Mesela bugüne kadar kimseyle çıkmadım çıkmayı da düşünmüyorum uzun süre.Abi Allah için çıkmak ne nereye çıkıyoruz ? Bana çıkma teklifi edenlere genelde 'Nereye çıkıyoruz bro ?'diyorum 'Tamam Derin unut gitsin'diyorlar.Ama ne yapayım en azından seviyomuş gibi yapmıyorum onlarla oynamıyorum,onları kandırmıyorum.İnsanın ilki özel olmalı hem bence.İlk öpücük,ilk sevgili,ilk sarılma,ilk el ele tutuşma...Bunlar ne kadar basit gibi görünsede tekler.Önünde sonunda bende bir aşk yaşacağım,üzüleceğim,ağlayacağım,öpüşeceğim,sarılacağım...Ama bunların hepsi ilkim olmayı hakedebilen biriyle olmalı bence,öylesine değil.Bu kadarını bilmeniz şimdilik beni tanımanız için yeterli...

EVET ARKADAŞLAR BURALARDA ÇOK YENİYİM VE BU BENİM İLK HİKAYEM.DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM.ÖNERİLERİNİZ VARSA LÜTFEN BENİMLE PAYLAŞIN.BİR DE İŞTE DERİN ŞU ÜNLÜ YOK BARIŞ ŞU FALAN DEMEK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ ÖNEMLİ OLAN SİZİN KAFANIZDA YARATTIĞINIZ KARAKTER.HER ŞEYİYLE SİZİN HAYAL ÜRÜNÜNÜZ OLMALI.KENDİNİZ KAFANIZDA CANLANDIRIN LÜTFEN.ŞİMDİLİK BU KADAR.HOŞCAKALIN...

DERİN UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin