Burda onu beklemiyordum ne diye
gelmişti ki, bir kızı olduğu yeni mi aklına gelmişti"Zeynep sonunda gelebildin demek hadi aç kapıyı da içeri girelim dondum" dedi babam. Bir şey demeden çantamdan anahtarı açıp kapıyı açtım. Ne diye gelmiştik ki şimdi.
"Ne oldu baba niye geldin yine? " dedim. Annem öldükten sonra sadece 1 hafta yasını tutup daha sonra iğrenç hayatına tekrar devam etmişti. Her gece pavyonlarda kadınlarla eğlenir, bir çok alkol şişesi bitirir ve gece sonunda bir yerde sızıp kalırdı. Bunları nerden mi biliyordum? Annem öldükten sonra beni bırakacağı biri olmayınca kendisiyle beraber götürür bir koltuğa oturtturdu. Annem öldüğünde 9 yaşındaydım. O yaşta babamın iğrençliklerini gördükçe midem bulanır. Bana gözlerini dikmiş yaşlı amcaları da görmezden gelmeye çalışırdım. Annemle zorla evlendirilmişlerdi ve aralarında sevgi olmamıştı. Annemle baş edemezdi. Çetin cevizdi benim annem. Beni en iyi şekilde yetiştirmek için çok uğramıştı. Hiç bir şeyimi eksik etmezdi. Bir sey lazım oldumu bana söke söke alırdı babamdan. Daha sonra kansere yakalanınca vefat etti. Onu çok özlüyordum. Sık sık mezarına giderdim. Ondan bana geriye kalan sadece bir çerçevede ikimizin fotoğrafıydı.
" Bana para lazım" dedi. Pardon?! Ben öğrenciyim be ne parası? " Yok bende para" Şuan kendimi SANA VERECEK 5 KURUŞ PARA YOK YOK YOK YOK YOOĞK diyen kadın gibi hissediyordum.
" Hadi Hadi ver 500 o biriktirdiklerin-
den vardır sende." dedi. " Hayır, seneye üniversiteye gidecem bana lazım onlar veremem yemeden önce düşünseydin" dedim. Vermemeye kararlıydım." NE SENDEN HAYIR VAR NE ANANDAN. ANANDA HAYIRSIZIN TEKİYDİ. O YÜZDEN ÖLDÜ ZATEN. ANA KIZ HAYIRSIZSINIZ SENDE ONUN GİBİ GEBERECEKSİN. NE HALİN VARSA GÖR. ÜNİVERSİTEYE GİDECEKMİŞ . SEN BU ZEKAYLA ANCA KARABÜK ÜNİVERSİTESİ KAZANIRSIN. ORDA SÜREKL-
" LAFLARINA DİKKAT ET BABA. BENİ KENDİNLE BİR SANMA. HER GECE BASKA KADINLARLA YATAN SENSİN. ANNEM HAKKINDA DA BİR DAHA ÖYLE KONUŞMA. BİR O SENİN HAKKINDAN GELİYORDU. PARA YOK SANA GİDİP PAVYONLARDA YİYEMEYECEKSİN!!"
"AYNI O ANANSIN. İKİNİZDE DIR DIR KONUŞUYORSUNUZ. SENDEN PARA İSTEYENDE KABAHAT. HAYIRSIZ EVLAT!!"
"ÇIK ŞU EVDEN!!!" diye bağırdım. O da ikiletmeden çıktı evden. Sonra tuttuğum gözyaşları o an sel gibi akmaya başladı. Neden böyle bir babam vardı ki? Annemin ölüsüne ihanet eden biri neden benim babamdı? Evladına 1 parça ekmeği çok gören, karısının emanetine bile bakamayan biri neden benim babamdı? Bir süre öyle ağladım. Kendimi toparlayınca kendime makarna yaptım ve teen wolf izlerken yedim. Derek... Derek... Derek... Ugur böceği ile kara kedide ki marinette 'nin "Adrian" diye sayıkladığı sahne gibiyim. Derek sadece ultra mega yakışıklılığı yüzünden değil çok fedakar oluşunu da cok seviyordum.
Allah' ım nasip et!!
Daha sonra 4 saat ders çalıştıktan sonra çok yorulmuştum. Gözlerim de yavaş yavaş kapanıyordu. Yatağıma girdim ve bugün olanlar hakkında düşünürken uyku beni kollarının arasına aldı.😉
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Aceleyle saçlarımı toplayıp. Okula gitmek için hazırlandım. Hemen durağa doğru koştum. Neyse ki daha otobüs gelmemişti. Ama durakta birkaç yaşlı teyze dışında biri daha vardı. Yeni gelen çocuk... Onun da bakışları beni bulunca hemen bakışlarımı kaçırdım ama onun bakışlarını üzerimde hissediyordum. Bakışlarım yerdeyken bir çift siyah ayakkabı gördüm. Tedirginlikle başımı kaldırdım.
" Biraz konuşabilir miyiz?" dedi. Yalan yok çocuk yakışıklıydı maşallahı vardı kahverengi gözleri, keskin yüz hatları, simetrik, düz bir burnu vardı. Her açıdan iyiydi. Ama bütün bunlar dışında ses tonu da çok insanı yumuşatacak cinstendi.
"Ne hakkında?" diye sordum. "Dün olanlar hakkında" diye cevapladı.
Başımı salladım ve onu dinlemeye başladım."Sana dün yolda giderken bir korku yaşattım. Ama bunun farkında değildim o an çok dalgındım ve en son düşüneceğim şey seni taciz ile korkutmaktı. Sen bağcığını bağlamak için eğildiğinde fark ettim. Bir kıza bunu yaşatmak inan hiç istemezdim. Sadece dalmıştım ve o an seni rahatsız ettiğimi düşünemedim. Eve gittiğimde sürekli seni düşündüm. Kısaca özür dilerim. Seni korkutmak istememiştim... "
Dedikleri karşısında içim rahatlamış bir yandan da şaşırmıştım. Çünkü erkekler genelde takmazlardı ama yeni gelen çocuk yaptığından dolayı baya pişmandı. O yüzden bende ılımlı yaklaştım." Sorun yok. O an evet epey korkmuştum ama bunu kasıtlı yapmış gözükmüyorsun. Kabul ettim özrünü" diyip gülümsedim. Sözlerim yüzünü aydınlattı ve bana gülümseyerek baktı. " Çok rahatladım. Ben Ayaz sen?" dedi elini uzatarak. " Bende zeynep derin." dedim uzattığı elini sıkarak.
" Hangisini kullanıyorsun? "dedi
" Genelde zeynep diyorlar. "dedim
" Ben sana Derin diyeceğim. "dedi
Sorgulamadım. Neden diye sormadım
O arada otobüs geldi. Ve otobüse binip beraber okula doğru yol aldık.Merhaba bebetolarımmmm:))
Evettt bölümü nasıl buldunuz bakiiimm??
Sorular~
1) Ayazı sevdiniz mii
2) Zeynebin babası hakkında ne düşünüyorsunuzz?
Yorum yapmayı ve vote atmayi unutmayınnnn
3. Bölüm de görüşürükkk:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALPLER DURAĞI (+18)
Novela JuvenilBu durakta acılarımı, yaralarımı onla kapatırım sanmıştım. Ama o sadece daha fazla acı verdi bana...