PART:5 MANI AND ABBU MET 🧠❤

99 20 14
                                    

Shree Ganeshaya Namh

BEFORE STARTING THE CHAPTER PRASHIKA IS ASSISTANT HEAD IN CARDIOLOGIST DEPARTMENT SO SHE AND ABBU WILL BE WORKING TOGETHER AND AASHISH IS ASSISTANT HEAD IN NEUROLOGIST DEPARTMENT SO HE WILL BE ASSISTING MANI IN THAT.

ABBU POV:

7.00 AM
~Today morning I'm feeling little bit of excited and happy then usual aesa lag raha something amazing is going to happen.

~chalo let's go to hospital and let's see aaj kya kya kaam hai.

~I did my daily chores had my breakfast and started going to hospital.

MANI POV:

~ Riddhi,me and prashu we all were sleeping in the same room don't ask why,

~kyuki kon he apne siblings se 5 saal milne ke baad bina gossip kiye bina masti kiya and bina movie dekhe so Sakta hai.

~I can't even tell yu ki riddhi kitni jada khush excited emotional angry and Pata nahi Konse konse expression mein mili hai mujse.

~aur rahi baat angry hone ki toh ho bhi kyu na use to bas mein yehi bolke gayi thi ki mein 10 days mein aajaungi but 5 years baad aayi she was so angry ki ise manane ke liye Muje Pata nahi kya kya Karna pada.

~ Okay let it be let's start our day fresh with full of new energy and let's get back to work and get new experience.

PRASHU'S POV:

●AT 7.59 SHARP WE REACHED THE HOSPITAL AND AT THE ENTRANCE ONLY MANI COLLIDED WITH A BOY,IDK WHO HE WAS BUT AAG IS BICHARE PE TARAS AARAHA HAI, PEHLE HI DIN SUNEGA YEH.

● BY THE WAY PURA HOSPITAL MANI SE DARA HUA THA I GUESS PAPA NE PEHLE HI SABKO WARN KAR DIYA HAI ABOUT HOW MANI IS; PUNTUAL , DISCIPLINED, STRAIGHTFORWARD AND AESI INSAAN JO KABHI SACH BOLNE IS HICHKICHA TI NAHI AND LOGO KO TEACHINGS DENE MEIN TOH BILKUL NAHI.

● AUR THODI DER BAAD I SAW A SEEN JO DEKHKE NOT ONLY ME BUT WHOLE HOSPITAL WAS BEYOND SHOCK.

THE SCENE,

MANI AND ABBU SHAKING HANDS AND SMILING,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


MANI AND ABBU SHAKING HANDS AND SMILING,

● MANI JO KABHI KISI KE BHI SAMNE SMILE NAHI KARTI HANSHAKE TO DUR KI BAAT HAI WOH YEH, I MEAN I'M SPEECHLESS RIGHT NOW, ABOUT YEH CHAMTKAR HUA KESE.

क्या आप सब रीडरस जानना चाहते हैं तो इन्तजार कीजिए ओर comments main guess Karte rahiyeh.

This was it for today's chapter see yu again on 6 may with 2 chapters aur writer ka dil bada hai isiliye ik aur compensate karne ke liye new chapter de diya.

Till then stay happy stay safe live and let live see you again butterflies 🦋❤

AND YAH SPECIAL THANKS TO ISHU AND SHIVVVII AND COOKIE FOR ALWAYS BEING THERE FOR ME LOVE YU BABUUUSSSS ❤🦋😊

when neurologist (🧠)met cardiologist (❤)Where stories live. Discover now