1

220 19 47
                                    

Felixin gözünden

Gözüme vurdukça derimi gitgide yakan güneşin ışığı ile uyanmıştım.Kendimi kötü hissettiğim için iki dakika yataktan kalkmayıp boş boş tavanı izlemiştim.Bir süre sonra kalkmak zorunda olduğumu hissedip zar zor ayaklandım ve kendi odamdaki banyoma girip elimi yüzümü yıkadım.

Banyodan çıkıp odama girdim ve komidinin üstünde duran telefonumu alıp aşa kata indim.Elimde olsa akşama kadar uyurdum ama Jisung buna izin vermezdi.

Mutfağa gittim,cicibebe ve sütü çıkartıp tabağa koydum.Çok üşengeç ve halsiz olduğum için kolay bir şeyler yapmak istemiştim.Salona geçtim ve koltuğa oturdum.Televizyonu açtım ve izlerken cicibebemi yemeye başladım.

Yemeğim bittikten sonra tabağı mutfağa koyup tekrar salona geçtim.Koltuğa oturduğumda titreşim hissetmiştim.Telefonumu elime aldığımda gördüğümle afallamıştım.

Jisung arıyordu.

Gerçekten hiç şaşırmadım diyip telefonu açtım

Felix:efendim Jisung

Jisung birden heyecanlı ve çok mutlu sesi ile konuşmuştu.

Jisung:sana bomba haberim var halay bile çekebilirsinn!

Böyle demesiyle bende heyecanlanmıştım.

Felix:söyle artık çatlatma insanı

Jisung:felix

Demişti.Acun ılıcalı gibi bekletiyordu,bilerek yapıyordu.

Jisung:FELİX İKİMİZİ DE DANS KURSUNA YAZDIRDIMM!

Söylediği şey ile dona kalmıştım.Jisung ile ailelerimiz nedeniyle gidemiyorduk dans kursuna.Çünkü dans etmeyi dansöz gibi görüyorlardı.Her dans kursuna gitmek istiyoruz desek 'siz dansöz mü olucaksınız terbiyesizler!' derlerdi.

En sonunda okumak için Jisung ile karar verip aynı üniversiteye gitmiştik ve ailelerimiz den farklı bir ülkeye.Tabi başlarda istememişlerdi ama çok ısrar etmiştik,onlarda pes edip kabul etmişlerdi.

Bizim geleceğimizi hiç düşünmüyor ve bizim hiç bir şeylerimizi önemsemiyorlardı.

Üniversiteyi yeni bitirmiştik.Zaten Jisung ile dans kursuna yazılmayı planlıyorduk.Sonuçta artık bize karışabilicek ailelerimiz yoktu yanımızda.

En sonunda kendime geldim ve oturduğum koltuktan hışımla kalkarak halay çekmeye başladım.

Felix:JİSUNG SEN CİDDİSİN DİMİ!?

Jisung:BUNUN ŞAKASINI YAPAR MIYIM HİÇÇ.Lan sen cidden halay mı çekiyorsun değişik sesler geliyor?

Felix:tabi çekiyorum olum ne yapıcam.Mutluluktan havalara uçucam şimdi!

Jisung:tamam tamam otur artık.Buluşalım ve bugün eğlenelim yarın başlıyoruz.

Felix:giyinme odama koştum bile!

Evet,ben böyleyim.Halsiz düşerim,sonra bir şey olur veya bir haber alırım ve enerji patlaması yaşarım.

Telefonu kapatıp yukarıya,giyinme odama çıktım ve halaya devam ede ede kıyafet seçip giyindim.

Telefonu kapatıp yukarıya,giyinme odama çıktım ve halaya devam ede ede kıyafet seçip giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kombini giymiş gibi hayal edin)

Üç dört tane yüzük ve kolye takıp Jisung'u aradım.

Felix:hazır mısınn?

Jisung:hazırımm hatta kapının önündeyim

Bir şey demeden telefonu kapatıp kapıyı açtım ve birbirimize bakarak çığlık attık.Evet,

Deliydik

Havalara zıplayıp ellerimize çak yapıyorduk.

Felix:çok heyecanlıyım jiss

Jisung:ayy bendee

Felix:bekle ayakkabımı giyim

Ayakkabımı giydikten sonra telefonumu ve anahtarı alıp evden çıktık.O kadar mutluyduk ki arada birbirimize bakıp yine çığlık atıp 'inanamıyorum çocukluk hayalimiz gerçek oluyor' diyorduk.

Şu an 'ne abarttınız alt tarafı bir kurs' gibi şeyler söylediğinizi biliyorum ama bizim için ne kadar önemli ve güzel olduğunu tahmin edemezsiniz.

Jisung ile ilk olarak bir cafeye gidip sakinleşmemiz için kahve söyledik.Kahveyi içerken aynı zamanda dans kursunu hayal ediyorduk.Nasıl geçicekti?oradaki diğer öğrenciler ile aramız nasıl olucak? hocaları iyi mi?yada hocalarla iyi anlaşıcak mıyız?Nasıl kombinler yapacağımızı bile konuşmuştuk.

O kadar çok konuşmuşuz ki hava kararmış,hafif bir aydınlığı vardı.bu saatleri çok sevdiğim için Jisung'a 'biraz dolaşalım mı?' demiştim.O da kabul etmiş ve dışarıya çıkmıştık.

Cafenin kapısını açtığım an yüzüme çarpan rüzgar ile gözlerimi hafif kapatmış ve derin bir nefes almıştım.Yaprakların sallanışı,insanların sahilde sakin ve romantik yürüyüşü,hayvanların da kattığı manzara...

Çok huzur veriyordu.Bu havayı bu yüzden çok seviyordum.Kokusu bile farklıydı.Sanki bu saatler cennetteki havayı yaşıyormuşuz gibi bir Vibe veriyordu.

Bizde Jisung ile sahil kenarında yürüyorduk.Pamuk şeker satan bir adam görüp yanına gittik.İkimizde pamuk şeker aldık.

Biraz daha yürüdükten sonra evlere dağıldık.Eve geldiğimde hemen üstümü değiştirip odama geçtim.Yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım.İnstaya bugün Jisung ile çekildiğimiz fotoğraflardan atıcaktım.

İnstaya bugün Jisung ile çekildiğimiz fotoğraflardan atıcaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yong.lixie:keko gibi görünmeye çalışıyor ama bilmiyor ki çok tatlı🐿️

374 bin beğeni
85 bin yorum

Kaiws
Açıklama KZHDKDHJCB
Bu yorum üretici tarafından beğenildi❤️
_doolsetnet
Kekoyum zaten😏💋
Bu yorum üretici tarafından beğenildi❤️
User947483649
Tipinizi s#kim
Nikii
Benim faw ikili
Bu yorum üretici tarafından beğenildi❤️

Telefonu kapatıp şarja taktım ve yorganı kafama kadar çekip uyumaya çalıştım.Heyecandan hemen uykuya daldığım söylenemez ama farkına varmadan dalmışım bile.

~İlk bölüm hayırlı olsunnn💫~

~Bu hikaye de aktif olucam,yani her an bölüm atabilirim.⭐~

~Taslakta iki fic daha var ama beğenmediğim için bölümleri siliyorum.💙~

~Vee diğer o iki ficin bütün bölümlerini yazıp atıcam.Bu fıçı işte ya iki gün yada günde bir bölüm atıcam.💗~

~Bölümler biraz kısa olabilir.🩷~

~İns beğenilir bu fic🤍~

~Bir sonraki bölümde görüşürüzz💜~

Dance Teacher / Hyunlix~Minsung (Tamamlanmadı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin