4

122 17 13
                                    

Minho hoca ile tanışmış ve dün Hyunjin'in yaptırdığı koreografinin sonlarına gelmiştik.İnat mı yapıyorlar bilmiyorum ama hep zor seçiyorlardı.İlk koreografimizi bari kolay bir şey seçin mk.

Sonları çok zordu,esneme hareketleri vs. vardı.Ben tekte yapmış olmama şaşırmıştım.Zaten diğerleri de önceden burada oldukları için kolayca yapmışlardı ama Jisung...

Jisung fazla esnek biri değil ama dans için gayet uygundu,koreografi uygun değildi...

Minho hoca koreografiyi yaparken aynadan hem kendine hem de bize bakıyordu.Jisung'ta bir problem olduğunu fark edince müziği durdurup aynadan Jisung'a baktı.

Minho:sorun ne Jisung?

Diye sorunca Jisung paniklemiş ve konuşamamıştı.Biz Jisung ile yıllardır arkadaşız ve her şeyimizi biliyoruz.

Ben Jisung'un paniklediğini anlayınca hemen konuştum.

Felix:hocam koreografi zor bence tekra-

Minho:Sana sormadım Felix!

Gözlerini Jisung'tan çekmeden bana bağırınca Jisung irkildi ve gözlerini kapatıp yumruğunu sıktı.

Ben ise içimden bildiğim ne var ne yoksa Minho hocaya sövüyordum.

Seungmin:hocam bence mola vereli-

Minho:susun artık!

Minho hoca Seungmin'e bağırınca Chan sinirden yumruklarını sıkmış ve Seungmin'i yanına çekmiş,elini beline atmıştı.

Ben tedirgin bir şekilde ikisine bakarken Jisung konuşmaya çalıştı.

Jisung:ben...h-hareket biraz zor diye...

Minho:hareket zor falan değil Jisung.Bugünlük yeni geldiniz diye sayıyorum bir daha olmasın!

Biraz sakinlemiş görünse de gözlerinden belli oluyordu hâlâ sinirli olduğu.İçmiş gibi amına koyduğum her şeye sinirleniyor şizofren.

Jisung hâlâ gözlerini yerden ayırmamış bir şekilde duruyordu.Minho hoca ise odadan çıkmıştı.

Minho hocanın çıkmasıyla Jisung deri koltuğa oturdu,biz de yanına gittik.

Felix:üzülme aşkım,hep böyleymiş zaten alışmamız gerekiyor.

Changbin:evet Jisung,o hep böyle sikleme bile.

Jisung'un tek yalabildiği şey kafasını sallamak olmuştu.Ben de bir tane su verip yanına oturdum.

Felix:şimdi daha iyi misin?

Jisung:iyiyim iyiyim bakmayın siz bana panikledim bir an

Chan:varya elimde olsa şimdiye öldürmüştüm onu pezevenk Seungmin'e bağırıyor.

Seungmin:boşver canım takmadım zaten.

Dediğinde Chan seungmin'in yanağına öpücük kondurmuştu.

Minho hoca çıktıktan sonra bir daha odaya gelmedi.Biz de kendimiz koreografiyi çalıştık ve Jisung'a zorlandığı yerde neşeli bir şekilde nasıl yapması gerektiğini söyledik.

Koreografiyi bitirdik ve müziği başa sararak bütün koreografiyi yaptık.Hepimiz koreografiyi ezberlemiş ve güzel yapmıştık.Jisung ise yapamadığı yeri bizim yardımlarımız ile yapmıştı.

•••

Akşam;

Mutfakta ise telefona bakıyor ve bir yandan da waffle yiyordum.Bu aralar çok fazla yiyordum kesin kilo alıcam.Telefon ile uğraşırken üstten bir bildirim geldi,bende hemen tıkladım

Dance Teacher / Hyunlix~Minsung (Tamamlanmadı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin