Úgy döntöttem bulizok egy kicsit. A sok stresszből nem látok ki, és kell egy kis kikapcsolódás. Nehéz az egyetem és sokat kell tanulni, de a sok stressz miatt nem bírok. Producernek készülök, ezért nyilván sok a stressz, és néha nem tudom ezt kezelni.
A bár pulthoz ültem egy székre. Egy szőke hajú fiú jött oda elém, hogy felvegye a rendelést. Ám mellém csapódott egy alacsony fekete hajú fiú is.
- Changbin, nem megmondtam, hogy vizsgaidőszakban ne idd le magad? Ha megint részegen esel be a terembe akkor meg is buktatnak. Örülhetsz, hogy Mr. Kim nem buktatott meg matekból, és csak azért nem, mert az unokaöccse vagy. - dorgálta meg a szőke hajú fiú az alacsonyt.
- Hagyj már Hyunjin. Csak szeretném jól érezni magam. - válaszolt flegmán a fekete hajú.
- Ha megint kettes lesz a vizsgád akkor megveszed nekem azt a táskát amit kinéztem magamnak. - válaszolta vissza szúrós szemekkel. - Elnézést a barátom miatt, mit adhatok neked?
- fordult felém.- Egy whiskey-t kérek.
- Máris hozom. - fordult hátra.
A fekete hajú bámulni kezdett. Szemeimet vizslatta csillogó tekintettel. Éreztem, hogy valami nincs rendben vele. Pupillái nagyok voltak, kezei enyhén remegtek.
- Minden rendben? - kérdeztem az alacsonytól.
- Biztos csak fáradt. - sóhajtott a szőke hajú. - Egyébként Hyunjin a nevem, ez a kerti törpe pedig Changbin. - mutatta be magát és a barátját.
- Nekem Bangchan a nevem.
- mutatkoztam be én is.Hyunjin végig nézett Changbinon. Mintha aggódott volna érte. Tekintete a fekete hajún maradt, majd mintha ráébredt volna valamire, lefagyva nézett rá. Changbin vissza pillantott Hyunjinra, és néztek egymásra mint Noé és a harmadik teve.
- Changbin? - remegett meg a hangja.
- Megint drogoztál? - kérdezte szomorúan.Én felváltva néztem hol Changbint, hol Hyunjint. Nem értettem mi történik. Mi az, hogy megint drogozott? Volt több alkalom is?
Végül az alkoholos poháron maradt a tekintetem, ami előttem foglalt helyet az asztalon. Számhoz emeltem az üveget és kortyoltam belőle néhányat. A poharat vissza tettem az asztalra. Ahogy jobbra néztem, megláttam, hogy Changbin rám nézett.
- Hyunjin, szerintem vigyük haza Changbint. Vagyis vidd magadhoz.
- szóltam az aggódó fiúnak.- Inkább... - gondolkodott. - Add ide a telefonod néhány pillanatra.
Én odaadtam a telefonomat Hyunjinnak. A szőke hajú gépelni kezdett valami rajta, majd vissza is adta.
- Ez Changbin lakásának címe. Vidd haza. Nekem még dolgoznom kell. Bízok benne, hogy vigyázni fogsz rá. Jó fejnek tűnsz. - mosolygott nyugtatóan.
- Rendben. Akkor viszlát! - köszöntem el.
Karon ragadtam Changbint és kivezettem a nagy tömegből. Ahogy a friss levegőre értünk, fellélegezett, majd remegő kezével belém kapaszkodott. Én elkísértem Changbint az autómig és kinyitottam az ajtót, mire Changbin beült az ülésre. Én beültem a volán mögé és vezetni kezdtem. Mégegyszer megnéztem az úti célt, és elindultam a lakás felé.
ESTÁS LEYENDO
Árván kóborolva
No FicciónHét fiú megváltoztatta Bangchant az évek során, és most egyedül kullog az utcán. Tartalmaz minden rossz dolgot amit eltudsz képzelni, de attól még leíromxd: - Alkohol fogyasztása - Drog használata - Mentális problémák - És persze szex :3 Ez nem egy...