-Shame-

46 3 0
                                    

Rano obudził mnie donośny głos.Przetarłam oko i podniosłam się z łóżka.Myślałam że zapadnę się pod ziemię gdy go zobaczyłam.

-DOLORES CZEMU ŚPISZ W BIELIŹNIE Z CHLOPAKIEM!-mówił wściekły tata.

-TATO SPOKOJNIE TO NIE TAK!-zalałam się wstydem.-No ale w bieliźnie nie nago...do niczego nie doszło!

Bill się przebudził lecz gdy otworzył oczy natychmiast zerwał się z łóżka.

-Dolores co to jest za chłopak!-zapytał tata wskazując na Billa.

-Jestem Bill...Bill Kaulitz.-skłonił głowa Bill.

-Kaulitz...KAULITZ!-zmarszczyłam brwi wraz z chłopakiem nie wiedząc o co chodzi.-Masz szczęście chłopcze!Znam się z twoim ojcem i wiem, że to porządna rodzina.-powiedział tata na co wypuściłam powietrze z ust czując ulgę.

-Za pięć minut widzę was na dole!UBRANYCH!-powiedział stanowczo starszy i wyszedł z pokoju zamykając drzwi.

Popatrzyliśmy na siebie z Billem i wybuchliśmy śmiechem.Zaczęliśmy się ubierać i próbować przestać śmiać.

Zeszliśmy po schodach na dół i usiedliśmy na kanapie.Tata stanął na przeciwko nas i wiedziałam że będzie niezręcznie.

-Moi drodzy...-zaczął.-Wiem,że wchodzicie w ten wiek dojrzewania ale proszę was myślcie zanim coś zrobicie.-powiedział a mi ulżyło bo myślałam że będzie gorzej.

-I żebyś my się zrozumieli...OSTATNI RAZ WIDZIAŁEM COŚ TAKIEGO!-podkreślił ostatnie słowa.-A ciebie Billu zapraszam jutro na obiad rodzinny,muszę wiedzieć kogo moja córka sobie wybrała.

-Tato to możliwe, że tak szybko wróciłeś z delegacji?-zapytałam.

-Tak naprawdę nie byłem w delegacji... miałem coś do załatwienia.-odparł.-A wróciłem bo za 3 dni masz urodziny!-uśmiechnął się ciepło tata na co podeszłam do niego i mocno go przytuliłam a on podniósł mnie do góry i zaczęliśmy się kręcić na co się zaśmialiśmy.Kochałam mojego tatę.Był najlepszym tatą jakiego mogłam sobie wyobrazić.Wiele się od niego nauczyłam i wiele mu zawdzięczam.Najbardziej jestem mu wdzięczna za to że po śmierci mamy nie poddał się i był dla mnie ogromnym wsparciem.

Bill wrócił do domu a ja z tatą dużo rozmawiałam.Opowiedziałam mu wszystko (oprócz tego że na imprezie się upiłam,całowałam się z bliźniakami i to co się stało wczoraj). Zrobiliśmy carbonare i włączyliśmy film.I tak upłynął czas aż do południa.

Tata pojechał do miasta bo miał jakieś sprawy do załatwienia więc ja poszłam do Billa bez zapowiedzi.

Zrobiłam lekki makijaż i ubrałam czarny,obcisły podkoszulek na ramiączkach i do tego luźne jeansy które opadały na moje biodra.Włosy spięłam klamrą i wyszłam z domu.

Zadzwoniłam dzwonkiem i nie czekałam aż ktoś mi otworzy tylko sama weszłam drąc ryja

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zadzwoniłam dzwonkiem i nie czekałam aż ktoś mi otworzy tylko sama weszłam drąc ryja.

-SIEMAAA!

Zobaczyłam Toma i Claudię w salonie.

-Ooooo gołąbeczki!-pomachałam im na co ci się zaśmiali.

-Bill jest w pokoju.-powiedział Tom a ja pobiegłam na górę.

Z hukiem wpadłam do pokoju chłopaka na co ten podskoczył.

-NO ELO ELO- chihrałam się i nie mogłam się ogarnąć,a nawet zaraziłam tym Billa który też się odkleił.

Położyłam się na łóżku i nie mogłam przestać się śmiać.

-Dobrze się czujesz?-zapytał rozbawiony chłopak.

-Nie...-zaczęłam ryczeć jak bóbr.

-Ej teraz serio pytam co się dzieje?-martwił się Bill który położył się obok mnie.

-Nie wiem!-dalej płakałam.

Wstałam i poszłam do toalety.Stanęłam przed lustrem i mnie olśniło.
Sprawdziłam moje obawy i okazały się słuszne.

Dostałam jebanego okresu.Wkurwiłam się i zeszłam po schodach na dół.

-Claudia choć tu!-zawołałam dziewczynę na co ta wstała z kanapy i do mnie podeszła.

-No co tam?

-Masz podpaski?-zapytałam błagalnym wzrokiem.

-Mam,choć.-dziewczyna podeszła do torebki i dała mi podpaskę.

-Dziękuję,ratujesz mi życie!-pocałowałam ją w policzek na co dziewczyna się zaśmiała i pobiegłam na górę do toalety.

Weszłam załamana do pokoju Billa,a on do mnie podbiegł.

-Okres...-wymamrotałam.

-JAPIERDOLE A JA TU NA ZAWAŁ SCHODZĘ!-przytulił mnie chłopak.

-Wybierz jakiś film a ja zaraz przyjdę.-powiedział chłopak.

Wybrałam film"the black phone"i czekałam na chłopaka.Po chwili do pokoju wszedł Bill cały obładowany słodyczami i czipsami.

-Wziąłem co tylko dałem radę!-powiedział rzucając wszystko na łóżku i kładąc się obok mnie, wtulając się we mnie.


His beautiful eyes...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz